abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19436763
Indien je je wil aanmelden op msn onder een andere account dan worden alle emailadressen weergegeven die je ooit hebt gebruikt om in te loggen. Hoe krijg je deze accounts weg? Volgens mij kon je ze zo deleten mbv de verkenner maar ik weet niet meer waar het zit..

FOK!fossiel donderdag 27 mei 2004 @ 01:44:15 #2
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_19437165
Als je naar Control Panel -> User Accounts gaat en vervolgens op je account klikt zie je linksboven 'Manage my network passwords' staan. Nou dat zijn ze .

Nederlandse versie hetzelfde, alleen dan in het Nederlands (joh).
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:50:07 #3
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_19437242
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:44 schreef RemCOW het volgende:
Als je naar Control Panel -> User Accounts gaat en vervolgens op je account klikt zie je linksboven 'Manage my network passwords' staan. Nou dat zijn ze .

Nederlandse versie hetzelfde, alleen dan in het Nederlands (joh).
Enneuh...... als je er op de een of andere manier niet kunt komen ( standaar user in een domein, ofzow). Maak dan ff een snelkoppeling aan naar " nsurmgr.cpl " . je kunt dan nog niet véél, maar wel je netwerkwachtwoorden beheren nadat je op de ingebouwde link hebt geklikt
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_19456953
mmm moet ik zijn bij "opgeslagen gebruikersnamen en wachtwoorden?"
daar staat alleen mijn nieuwe adres vermeld dat ik gebruik op msn terwiijl in het tekstveld bij "wat wilt u aan het .net passport veranderen" mijn oude msn adres staat dus, oftewel "het passport dat u nu hebt is [oude msn adres]"

dan kan ik nog kiezen voor "ander passport" ophalen maar dan krijg ik de melding "kan geen verbindin maken met internet of de webservice heeft een ongeldige wizardpagina geretourneerd"

wat nu?
pi_19458748
update: zowel mijn oude als mijn nieuwe adres staat nu vermeld onder "opgeslagen gebruikersnamen en wachtwoorden" en "het passport dat u nu hebt" is veranderd in het juiste adres. Ik wil nu dus alleen nog zorgen dat dat oude adres weggaat als ik me aanmeld bij msn. Ik kan hem niet verwijderen via de button "verwijder" in het config gebruikersaccounts scherm, er gebeurt dan helemaal niks.
pi_19459268
jij bent de man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')