Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:22 schreef XMN8R het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door XMN8R op 27-05-2004 00:27 ]
hai!quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
hai!
Ik ben gooooeeeed !!quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe doe je dat?.
Ik ben geweldig.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:30 schreef XMN8R het volgende:
Ik ben gooooeeeed !!
quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben geweldig..
druk-druk-druk....quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Jaja....
Ik sliep vannacht om 5.30 uur nog niet zonder verklaarbare reden, het wordt nu wel erg extreem
Ik denk wel dat ik zo maar ga legge, morgen een int in de achterhoek en moet ik weer 3 uur reizen...
Joa joa, het is me wat.....
kan ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hai!
[..]
Ik ben gooooeeeed !!
is het niet heeeeerlijk rustig?!quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:
Ja ik ben wel gek eigenlijk dat ik heen en weer reis (in totaal dus bijna zes uur), maar ik ben ook mijn telefoonlader vergeten
voordeel is dan wel dat ik nu door de lege batterij al 1,5 dag niet bereikbaar ben op mijn mobiel
Je hebt er een van de zaak?quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:41 schreef XMN8R het volgende:
is het niet heeeeerlijk rustig?!
* DennisMoore heeft gewoon nog nooit een GSM aangeschaft (en dat blijft ook zo!)
quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
is het niet heeeeerlijk rustig?!
voicemail afluisteren kost toch geen geld?quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Mwoah, als ik hem weer aan kan zetten, heb ik vast weer een paar panische voicemails waarom ik niet bereikbaar ben en dan kost dat weer allemaal geld om af te luisteren
nope, gelukkig niet. Ik ben graag onbereikbaarquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:42 schreef DennisMoore het volgende:
Je hebt er een van de zaak?
Dat bedoel ik.... heb ik lekker geen last vanquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Mwoah, als ik hem weer aan kan zetten, heb ik vast weer een paar panische voicemails waarom ik niet bereikbaar ben en dan kost dat weer allemaal geld om af te luisteren
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:51 schreef DennisMoore het volgende:
Vreselijk irritant, mensen zonder gsm...
Je kan ze niet effe een leuk laagdrempelig sms'je sturen...
Wanneer je met ze wil afspreken moet je exact een tijd en plaats afspreken...
*zucht*
Ik heb natuurlijk thuis wel gewoon telefoon.. mét voicemail.. dus een berichtje is zo ingesprokenquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:51 schreef DennisMoore het volgende:
Vreselijk irritant, mensen zonder gsm...
Je kan ze niet effe een leuk laagdrempelig sms'je sturen...
Wanneer je met ze wil afspreken moet je exact een tijd en plaats afspreken...
*zucht*
Voicemail is geen sms.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk thuis wel gewoon telefoon.. mét voicemail.. dus een berichtje is zo ingesproken
Neeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:03 schreef Waxxer het volgende:
het is vrijdag
en we komen samen....
geen bericht is slecht bericht
geen bericht is slecht bericht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |