abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19431306
Zoals de topic als aangeeft is mijn vraag het volgende. Gisteren avond voelde ik me wat slecht, waaronder hoofdpijn, dus nam ik een asiprine en ging later naar bed. De volgende ochtend had ik om tien voor tien een afspraak met de tandarts om iets te vullen en voor de zekerheid nam ik nog een asiprine voordat ik vertrok naar de tandarts ( ongeveer een uur van te voren ) om zeker te zijn dat ik me verder wel goed zou voelen de hele dag. Eenmaal bij de tandarts werkte de verdoving nog niet echt helemaal geweldig dus deed hij het opnieuw. ( Loop nu niet te zeiken dat echte mannen zonder verdoving laten boren )

Blablabla ... alles verder goed vandaag en ook die zware en hangende lip is uiteindelijk weer bijgetrokken. Alleen nu merk ik dat een deel van mijn lichaam ( gezicht, handen + armen ) veel minder gevoelig zijn dan normaal. Als ik met mijn nagels de huid krab bijvoorbeeld voel ik er maar weinig van. Ik merk het wel ... maar niet zoals normaal. Het lijkt op het gevoel dat je wel eens hebt als je arm of been slaapt, dan voel je ook erg weinig ( voor de prikkels die je dan krijgt ).

Nu is mijn vraag wat dit kan zijn? Overmatig dosis verdoving van de asprine en de verdoving zelf + extra lading? Natuurlijk als het langer aanhoud ga ik naar de huisarts ... maar ik ben toch wel nieuwsgierig wat het nou zou kunnen zijn. Enige mnsen hier met ideeën ?

[ Bericht 0% gewijzigd door caradoc op 26-05-2004 21:37:54 ]
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_19431585
Aspirine of XTC?
pi_19431640
Hah aspirine, ik heb het op z'n engels geschreven

* veranderd asprine in aspirine *
pi_19431690
Ik laat me altijd boren zonder verdoving, een verdoving brengt teveel nadelen met zich mee
pi_19431734
asperine is een bloedverdunner, waardoor je bloed dus over lekker goed doorstroomt. Is niet zo slim om in te nemen voordat je naar tandarts gaat, als het dan gaat bloeden wil het niet meer stoppen. Maar die verdoving van de tandarts werkt maar een uur of 6, dus die moet allang uitgewerkt zijn.
pi_19431757
Verdoving doet zoooo au!
pi_19431820
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:40 schreef wkraaij het volgende:
asperine is een bloedverdunner, waardoor je bloed dus over lekker goed doorstroomt. Is niet zo slim om in te nemen voordat je naar tandarts gaat, als het dan gaat bloeden wil het niet meer stoppen. Maar die verdoving van de tandarts werkt maar een uur of 6, dus die moet allang uitgewerkt zijn.
Ai, dat wist ik niet ... weer iets geleerd.

Maar die verdoving zelf is ook wel uitgewerkt, de wang and lip zijn weer te voelen. Het is alleen alsof het lijkt dat de rest minder gevoelig is geworden. Wie weet heeft het er totaal niets mee te maken maar je weet maar nooit.
pi_19431895
hmm als ik zo lees dat aspirine een bloedverdunner is lijkt mij dat de verdoving misschien wat verder door je lichaam is getrokken. Lijkt misschien duf maar je weet 't niet.
Zo ie zo raadt ik je aan als je verdoving hebt gehad veel water te drinken zodat je de "rotzooi"van de verdoving goed uit je lichaam spoelt.
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:54:28 #9
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_19432097
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:34 schreef Martijntj het volgende:
Aspirine of XTC?
GC of LIF?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_19432123
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:43 schreef caradoc het volgende:

[..]

Ai, dat wist ik niet ... weer iets geleerd.

Maar die verdoving zelf is ook wel uitgewerkt, de wang and lip zijn weer te voelen. Het is alleen alsof het lijkt dat de rest minder gevoelig is geworden. Wie weet heeft het er totaal niets mee te maken maar je weet maar nooit.
Relativeer het zou ik zeggen

Je kreeg het na de tandarts? kan best dat je dat door je hele lichaam even voelt hoor, of misshien ben je gewoon wat gespannen, slaap er een nachtje over.
pi_19432189
Je bent gewoon nu minder gevoelig door al die troep, ga gewoon lekker tv kijken, iig ontspannen
pi_19432326
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:40 schreef wkraaij het volgende:
Idd..
Heb geen idee of de combinatie problemen geeft, maar het zou kunnen.
Asperine in combi met de werkzame bestanddelen van de verdoving zal misschien deze problemen geven.
Ts hoe is de bloeddoorstroming van je vingertoppen?
Duizelig, suf en ook misselijk?
Asl het aanhoudt zou ik even de huisartsenpost bellen!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19432567
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 22:03 schreef Brennie het volgende:

[..]

Idd..
Heb geen idee of de combinatie problemen geeft, maar het zou kunnen.
Asperine in combi met de werkzame bestanddelen van de verdoving zal misschien deze problemen geven.
Ts hoe is de bloeddoorstroming van je vingertoppen?
Duizelig, suf en ook misselijk?
Asl het aanhoudt zou ik even de huisartsenpost bellen!
Ik merk niet echt dat ik misselijk of duizelig ben nee. Suf ... tjah wat is suf. Ik ben meestal wat sloom soms
Over de bloeddoorstroming in mijn vingertoppen, ik zou het niet weten. Ze zijn niet zwart of erg wit en ik voel er ook niks in ( niks raars dan hé ). Dus ik denk dat de bloeddoorstroming wel ok is.
pi_19432846
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 22:12 schreef caradoc het volgende:

[..]

Ik merk niet echt dat ik misselijk of duizelig ben nee. Suf ... tjah wat is suf. Ik ben meestal wat sloom soms
Over de bloeddoorstroming in mijn vingertoppen, ik zou het niet weten. Ze zijn niet zwart of erg wit en ik voel er ook niks in ( niks raars dan hé ). Dus ik denk dat de bloeddoorstroming wel ok is.
Ok, als je vingertoppen roze gekleurd zijn, je erop drukt en de kleur weer direct roze wordt..dan is het ok.
Ik denk toch dat het een combi van asperine en verdoving is, al kun je dat nooit zeker weten.
Het kan zijn dat daardoor de verdoving langer werkt.
Indien het morgen nog zo is of ondertussen nieuwe klachten ontstaan ( meer tintelingen, krachtsverlies, pijn, problemen met spraak en/of bewegen, duizeligheid, sufheid wat erger wordt etc.. dan bellen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 26 mei 2004 @ 22:23:28 #15
84524 Morwen
I got life
pi_19432897
Als ik het zo begrijp heb je dus eigenlijk een dubbele dosis verdoving gekregen (of 1 1/2 zoiets). Het lijkt mij dat je daar wat langer last van houdt. De gevoelloosheid heeft te maken met de zenuwuiteinden, volgens mij, en die zitten natuurlijk door je hele lijf. Waarschijnlijk is dat het wat je nu voelt.

Gewoon ff aankijken en als je het niet vertrouwd of als het erger wordt ff de HA bellen.

Ik heb het zelf weleens als ik heel erg gespannen ben en "op de toppen van mijn zenuwen" (mooi, heh ) loop.

Sterkte iig!
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_19432993
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 22:21 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ok, als je vingertoppen roze gekleurd zijn, je erop drukt en de kleur weer direct roze wordt..dan is het ok.
Ik denk toch dat het een combi van asperine en verdoving is, al kun je dat nooit zeker weten.
Het kan zijn dat daardoor de verdoving langer werkt.
Indien het morgen nog zo is of ondertussen nieuwe klachten ontstaan ( meer tintelingen, krachtsverlies, pijn, problemen met spraak en/of bewegen, duizeligheid, sufheid wat erger wordt etc.. dan bellen.
Dan lijkt mij inderdaad het verstandigste ja. We zien morgen wel .... maar vreemd blijft het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')