Ai, dat wist ik niet ... weer iets geleerd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:40 schreef wkraaij het volgende:
asperine is een bloedverdunner, waardoor je bloed dus over lekker goed doorstroomt. Is niet zo slim om in te nemen voordat je naar tandarts gaat, als het dan gaat bloeden wil het niet meer stoppen. Maar die verdoving van de tandarts werkt maar een uur of 6, dus die moet allang uitgewerkt zijn.
GC of LIF?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:34 schreef Martijntj het volgende:
Aspirine of XTC?
Relativeer het zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:43 schreef caradoc het volgende:
[..]
Ai, dat wist ik niet ... weer iets geleerd.
Maar die verdoving zelf is ook wel uitgewerkt, de wang and lip zijn weer te voelen. Het is alleen alsof het lijkt dat de rest minder gevoelig is geworden. Wie weet heeft het er totaal niets mee te maken maar je weet maar nooit.
Idd..quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:40 schreef wkraaij het volgende:
asperine is een bloedverdunner, waardoor je bloed dus over lekker goed doorstroomt. Is niet zo slim om in te nemen voordat je naar tandarts gaat, als het dan gaat bloeden wil het niet meer stoppen. Maar die verdoving van de tandarts werkt maar een uur of 6, dus die moet allang uitgewerkt zijn.
Ik merk niet echt dat ik misselijk of duizelig ben nee. Suf ... tjah wat is suf. Ik ben meestal wat sloom somsquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:03 schreef Brennie het volgende:
[..]
Idd..
Heb geen idee of de combinatie problemen geeft, maar het zou kunnen.
Asperine in combi met de werkzame bestanddelen van de verdoving zal misschien deze problemen geven.
Ts hoe is de bloeddoorstroming van je vingertoppen?
Duizelig, suf en ook misselijk?
Asl het aanhoudt zou ik even de huisartsenpost bellen!
Ok, als je vingertoppen roze gekleurd zijn, je erop drukt en de kleur weer direct roze wordt..dan is het ok.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:12 schreef caradoc het volgende:
[..]
Ik merk niet echt dat ik misselijk of duizelig ben nee. Suf ... tjah wat is suf. Ik ben meestal wat sloom soms![]()
Over de bloeddoorstroming in mijn vingertoppen, ik zou het niet weten. Ze zijn niet zwart of erg wit en ik voel er ook niks in ( niks raars dan hé ). Dus ik denk dat de bloeddoorstroming wel ok is.
Dan lijkt mij inderdaad het verstandigste ja. We zien morgen wel .... maar vreemd blijft het.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:21 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ok, als je vingertoppen roze gekleurd zijn, je erop drukt en de kleur weer direct roze wordt..dan is het ok.
Ik denk toch dat het een combi van asperine en verdoving is, al kun je dat nooit zeker weten.
Het kan zijn dat daardoor de verdoving langer werkt.
Indien het morgen nog zo is of ondertussen nieuwe klachten ontstaan ( meer tintelingen, krachtsverlies, pijn, problemen met spraak en/of bewegen, duizeligheid, sufheid wat erger wordt etc.. dan bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |