Topic suckedquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:51 schreef silver-surfer het volgende:
Duss... ik wist verder niks...
Thanksquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Topic sucked
Jazeker... vorige aflevering waren die mensen super gelukkig..quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:52 schreef Chocobo het volgende:
Idd Gijs... De E cup van die vrouw... en dat okselhaarWel beter voor ze.... ze zijn er echt gelukkiger door geworden en dat gun je ze
Ja, dat heb ik ook eens gezien... dat is echt van het pad hoor... 2 lelijke gasten die op brad pitt wilde lijken...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Op MTV ook erg, zo'n dom blondje die door middel van plastische chirurgie op Britney Spears wil lijken.
Die vrouw was marketingmanager, maar ze wilde verder door het leven als Britney-imitator.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:58 schreef silver-surfer het volgende:
Ja, dat heb ik ook eens gezien... dat is echt van het pad hoor... 2 lelijke gasten die op brad pitt wilde lijken...
![]()
Van het pad hoor...
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd... waarom???quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die vrouw was marketingmanager, maar ze wilde verder door het leven als Britney-imitator.
Ja, MTV kan die mensen beter doorverwijzen naar een psychiater.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:04 schreef silver-surfer het volgende:
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd... waarom???
Waarom zou iemand zich beter voelen als ze op B.S lijkt...
Heel onzekere mensen lijkt me ...
Je kan hem wel gebruiken iddquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:01 schreef Tigress74 het volgende:
MMmmm.....toch denk ik dat de meeste vrouwen stiekem ook wel zo'n make-over zouden willen hebben......ik eigenlijk ook wel
Een extreem makeover?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:01 schreef Tigress74 het volgende:
MMmmm.....toch denk ik dat de meeste vrouwen stiekem ook wel zo'n make-over zouden willen hebben......ik eigenlijk ook wel
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd... waarom???
Waarom zou iemand zich beter voelen als ze op B.S lijkt...
Heel onzekere mensen lijkt me ...
Ik zag laatst ook foto's van haar.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:05 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]. Zonder make up, ik zou mijn dode hond er nog vanaf trappen mên.
.
.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Een extreem makeover?
Wat zou je laten doen dan? Of... op wie zou je willen lijken?
Ik zal wel een brief schrijvenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:07 schreef Tigress74 het volgende:
[..]nee niet zo'n MTV make-over
Maar ik zou ook behoorlijk wat aan me laten klussen hoor
Op sterven na doodquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook foto's van haar.![]()
![]()
Zo'n slechte huid door die lagen plamuur.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal wel een brief schrijven![]()
Ja mooi nummer is dat!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:09 schreef Strolie75 het volgende:
Die nieuwe single van Blöf samen met de Counting Crows.....moooooooooooooooooooooi.
Ik kijk nu al naar je borsten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:10 schreef Tigress74 het volgende:
En zodra ik terug ben kunnen jullie in ieder geval naar een leuke D-cup kijken ....trek ik wel strakke truitjes met lage decollete's aan
Ik wist niet eens dat ze samen een nummer hadden opgenomen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:12 schreef silver-surfer het volgende:
Ja mooi nummer is dat!!
Als je nou ook een brief schrijft voor mij kan je volgende keer naar meer kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kijk nu al naar je borsten.
Die liters vet die weg gezogen worden...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:07 schreef Chocobo het volgende:
Belgen
Iets voor je buikquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die liters vet die weg gezogen worden...
Geen borsten die niet eens bewegen als je aan het hardlopen bent hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:10 schreef Tigress74 het volgende:
[..]goed idee...zijn jullie ook ff voor 6 weken van me af
En zodra ik terug ben kunnen jullie in ieder geval naar een leuke D-cup kijken ....trek ik wel strakke truitjes met lage decollete's aan
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die liters vet die weg gezogen worden...
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:14 schreef Tigress74 het volgende:
[..]man zo'n stofzuiger....die mag bij mij ook wel een rondje doen
bij jou ook trouwens![]()
Collega'squote:Op woensdag 26 mei 2004 21:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets voor je buik?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geen borsten die niet eens bewegen als je aan het hardlopen bent hoor
Dat is zoo lelijk...
Maar ze kunnen er tegenwoordig wel iets heel moois van maken zonder dat je het goed ziet..
Zeker weten .. ik ook.. Blof is zonder twijfel de beste nederlandse band...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze samen een nummer hadden opgenomen.
Ik ben groot fan van beide bands.
Alsof jij altijd zo lief bentquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..]
Collega's![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..]
Collega's![]()
Ga je mee...gaan we samenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
*uit vetwegzuig-discussie wegblijft*
Nee, heb je die voor me?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:16 schreef silver-surfer het volgende:
Zeker weten .. ik ook.. Blof is zonder twijfel de beste nederlandse band...
Heb je de live versie van het nummer ook gehoord?
moest er zooooooooooooooooooooo om lachen dat geloof je echt nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:18 schreef Tigress74 het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet leuk die foto![]()
Sorry, ik doe het op de gezonde manier.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:17 schreef Tigress74 het volgende:
Ga je mee...gaan we samen![]()
jaren trainen of gaan slapen...wakker worden...ff pijn en paar weken trainen en het is strak..quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry, ik doe het op de gezonde manier.
Ik nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
moest er zooooooooooooooooooooo om lachen dat geloof je echt niet![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus...heb je die naald gezien...nooit.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:21 schreef Tigress74 het volgende:
jaren trainen of gaan slapen...wakker worden...ff pijn en paar weken trainen en het is strak..
ik ga voor optie 2 hoor
(ja ja ja ik weet dat je dan moet blijven trainen om het zo te houden..maar zo houden is makkelijker als zo krijgen)
Man wat een aansteller ben jij zeg !!quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus...heb je die naald gezien...nooit.
Mag je ook gaan? Mogen we mee?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:23 schreef gieling het volgende:
zondag hp premiere
Nee... ik heb hem niet... ik hoorde hem op tv vanmiddagquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, heb je die voor me?
Publiek wordt zeker gek als die zanger van de Counting Crows begint te zingen.
Ik ben ook al aan het zoeken via Kazaa.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:25 schreef silver-surfer het volgende:
Nee... ik heb hem niet... ik hoorde hem op tv vanmiddag![]()
Ga hem wel ff zoeken!!
Gijs... ik trek naalden ECHT niet... mijn hele dag is verziekt als ik weet dat is 's avonds een prik moet halen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus...heb je die naald gezien...nooit.
Fijne dromen schoonheid.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:25 schreef Tigress74 het volgende:
Hey guys ik ga slapen...truste
Dan lijken we op elkaar, naalden zijn vreselijk...ik kan er ook niet naar kijken...als het op TV is of in een film kijk ik altijd weg.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:26 schreef silver-surfer het volgende:
Gijs... ik trek naalden ECHT niet... mijn hele dag is verziekt als ik weet dat is 's avonds een prik moet halen...
Komen er nog bekenden (uit de originele film)?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:23 schreef gieling het volgende:
zondag hp premiere
Tucinski, amsterdam !
Stuur je hem als je hem hebt?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben ook al aan het zoeken via Kazaa.
Ja, die Hermelien is best leuk op aan het groeien.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:27 schreef silver-surfer het volgende:
Komen er nog bekenden (uit de originele film)?
Cool gijsje
AF kijken ookquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:28 schreef CaptainMiller het volgende:
Straks Spritted Away afkijken
Ben je hem in meerdere delen aan het kijken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:28 schreef CaptainMiller het volgende:
Straks Spritted Away afkijken
Ik heb wel een mooie versie van het liedje gevonden...maar niet de Live versie.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:27 schreef silver-surfer het volgende:
Stuur je hem als je hem hebt?
Ja ... dat klopt... dat heb ik ook..quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan lijken we op elkaar, naalden zijn vreselijk...ik kan er ook niet naar kijken...als het op TV is of in een film kijk ik altijd weg.
Was te misselijk om nog verder te kijken, sorry hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben je hem in meerdere delen aan het kijken?
Hoe vindt je hem?
Vraag me echt af waar het fout gegaan is tussen onsquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
AF kijken ook
Gijs... dat zat ik gisteren ook te denken... ik zag een film poster.. pfff.. dat wordt een moeilijk chick later hoor..quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, die Hermelien is best leuk op aan het groeien.![]()
Neem je een foto-camera mee Gijs?
Gijssssssssssssssssssssss...dat heb ik ook!quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:31 schreef silver-surfer het volgende:
Ja ... dat klopt... dat heb ik ook..![]()
Dat heb ik ook met ogen... je mogen van mij in films alles afhakken, maar als ze aan ogen komen..![]()
jammer... Ik blijf ook zoekenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie versie van het liedje gevonden...maar niet de Live versie.
Komt wel, misschien is hij nog niet op CD uit?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:33 schreef silver-surfer het volgende:
jammer... Ik blijf ook zoeken
Waahahahahah Gijs,.... hahaha dat met honden heb ik ook...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssss...dat heb ik ook!![]()
En hondjes...vind ik zielig als daar iets mee gebeurt.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:31 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Vraag me echt af waar het fout gegaan is tussen ons
Zeg doe eens niet zo huilie jij theatrale hoerquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:35 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg....
Ja, bij Dawn of the Dead is dat trouwens ook!quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:34 schreef silver-surfer het volgende:
Waahahahahah Gijs,.... hahaha dat met honden heb ik ook...
Independence day bijvoorbeeld... iedereen was gruwelijk aan het sterven in die tunnel waar het vuur komt... en ik zat maar .... kom op hondje... pleeeeasssee... kom op..
![]()
Theatrale hoer ook.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:36 schreef Chocobo het volgende:
Zeg doe eens niet zo huilie jij theatrale hoer
Ja tuurlijk... als ik er iemand blij mee kan maken... geen probleem... Ik wacht je mail afquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
ChocoMeen je dat?
Ik zal mijn adres mailen
Je heerscht!
Ik ga overigens nu maar weer eens LIVE
Ja. ... bij SC had ik dat... ik wilde het zo min mogelijk doen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, bij Dawn of the Dead is dat trouwens ook!
Ik vind het in games ook altijd ziek als ik op honden moet schieten.
Tering wat hard...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies...mensen boeit me niet zo...maar dieren.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:39 schreef silver-surfer het volgende:
Ja. ... bij SC had ik dat... ik wilde het zo min mogelijk doen...
Ook bij Brotherhood of the Wolf schoten ze alle wolven in de buurt neer... daar kan ik echt niet naar kijken...![]()
Paar mooie uploads gedaan?quote:
Als ik thuis ben mail ik je wel evenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Probleempje... Bij het overgaan op Outlook 2003 ben ik alle adressen kwijtgeraakt
![]()
Ok, die hoef ik al niet meer te zien.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:40 schreef Chocobo het volgende:
Of wat dacht je van Turner and Hooch..... met Tom Hanks,.. daar sterft die hond
Je hebt al mailquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik thuis ben mail ik je wel eventis wel NTSC dus je moet je freeloader gebruiken.
Dacht dat iedereen die al gezien had... is uit de jaren '80 begin 90 geloof ikquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok, die hoef ik al niet meer te zien.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja inderdaad... dat kon ik ook niet geloven... dat kon gewoon niet..quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:40 schreef Chocobo het volgende:
Of wat dacht je van Turner and Hooch..... met Tom Hanks,.. daar sterft die hond
Ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:43 schreef silver-surfer het volgende:
Prachtig.. ik ben een echt honden mens...
Daarom kon ik ook zo hard lachen om dat plaatje van CHo
Komen er nog BN-ers?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:43 schreef gieling het volgende:
choas vroeg ookal of ik camera mee neem, nu moet ik wel he
Haiquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komen er nog BN-ers?
Foto van Angela Schijf please.
Skatjequote:Op woensdag 26 mei 2004 21:47 schreef CaptainMiller het volgende:
Hai
Whehe, vind hem erg apartquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Skatje
Hoe vindt je SA?
Ben ook niet echt een kattenmensquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Katten
Wat voor eentje? Wij hadden een Fox Terrier.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:49 schreef Chocobo het volgende:
Ben ook niet echt een kattenmensOpgegroeid met een hond
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat voor eentje? Wij hadden een Fox Terrier.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 mei 2004 21:51 schreef Chocobo het volgende:![]()
Wij ook !!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ook, maar katten vind ik nu best coolquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik schrok er ook eerlijk gezegd vanquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Dit wordt echt eng Gijs!
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:53 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik schrok er ook eerlijk gezegd van![]()
Precies... hondenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hahahahaha dat is apart..quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Wij ook !!!!!!!!!!!!!!!!
Gijsquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:57 schreef D-Devil het volgende:
Cho is van zijn stoel geflikkert.
Dat mannetje is zo heerlijk... hij is altijd blij als je er bent.. springt tegen je op en wil je likkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
Terriers heersen...eigenwijs maar wel trouw. En geen allemans vriendjes zoals Labradors.
Ik zit al 10 min te wachten tot mensen mijn invites acceptenquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan we gamen?
Ik klikte op accept, kupo!quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit al 10 min te wachten tot mensen mijn invites accepten
Die van ons is al een tijdje dood, jaar nadat ik uit het huis ging. Is 15 geworden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:01 schreef silver-surfer het volgende:
Dat mannetje is zo heerlijk... hij is altijd blij als je er bent.. springt tegen je op en wil je likken :')
Ik moet er niet aan denken dat dat ventje er niet meer is dadelijk... ben zo gehecht aan hem
Misschien kan je roy aansporen om te beginnen en vervolgens 30% vragen voor de tipquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:59 schreef kepler het volgende:
klote, ik kan 30 euro verdienen met half uurtje werk.
Het probleem is dat ik niet rook
Doodverwensingquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:35 schreef gieling het volgende:
[..]
Misschien kan je roy aansporen om te beginnen en vervolgens 30% vragen voor de tip
Ik moet er eigenlijk ook niet op letten. Maar toch iedere keer weer kijken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis wel zo dat je ELO hard op en neer gaat hoorIk zat op een gegeven moment op 950, en 2 potjes later weer onder de 900
"Vertical, kan jij lekker slapen met 911"quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk ook niet op letten. Maar toch iedere keer weer kijken.
Zolang ik meer Kills als Deaths heb vind ik het eigenlijk best.quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
"Vertical, kan jij lekker slapen met 911"
Tuurlijk, dat is uiteindelijk het belangrijkstquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zolang ik meer Kills als Deaths heb vind ik het eigenlijk best.
Surfer heeft beiden nietquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zolang ik meer Kills als Deaths heb vind ik het eigenlijk best.
Ik was moequote:Op donderdag 27 mei 2004 07:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Surfer heeft beiden nietNee......
Gister was echt lachen.... Vertical en Rogue waren echt goed gisteravond maar op het laatst kakten ze een beetje in ....
![]()
Ik wil hem eerst graag een keer proberenquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doodverwensing
RS3 trouwensGieling, die game MOET je ook hebben hoor!!
Het ging lekker gisteren.. maar op het einde van de avond ging jij en Zeus als een treinquote:Op donderdag 27 mei 2004 07:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Surfer heeft beiden nietNee......
Gister was echt lachen.... Vertical en Rogue waren echt goed gisteravond maar op het laatst kakten ze een beetje in ....
![]()
Ik kan me voorstellen dat je daar idd heel erg veel zin in hebtquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:10 schreef Nadientje het volgende:
vandaag een symposium
een engelse lezing van 3 uur
Nou idd,.. gister ging je idd goedquote:Op donderdag 27 mei 2004 08:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het ging lekker gisteren.. maar op het einde van de avond ging jij en Zeus als een trein![]()
En ja... ik heb nog steeds meer deaths als kills ... maar er zit vooruitgang in..
Goeiemorgen gijsjes
quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou idd,.. gister ging je idd goed! Je schiet een stuk zuiverder
Je bent Brown voorbij in skills in ieder geval
Sven is trouwens ook erg goed geworden. Hij beweegt erg tactisch en denk snel en goed na.... dat ene gevecht wat ik met hem volgde was echt extreem. Die cunt wordt beschoten,... duikte een deur in en gooit razendsnel een granaat door een raam achter jou geloof ik... echt een briljante aktie... respect
leuk, dat hebben wij elke dagquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:10 schreef Nadientje het volgende:
vandaag een symposium
een engelse lezing van 3 uur
ja dankjequote:Op donderdag 27 mei 2004 09:27 schreef kepler het volgende:
[..]
leuk, dat hebben wij elke dag
veel succes
Ja maar jij hebt toch sluitquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:27 schreef Nadientje het volgende:
[..]dat krijg je als je iedere avond tot 1 uur zit te spelen
![]()
mannen.......quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:27 schreef Nadientje het volgende:
[..]dat krijg je als je iedere avond tot 1 uur zit te spelen
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt toch sluit
WTF is sluit eigenlijk![]()
Moet je hem kopenquote:Op donderdag 27 mei 2004 08:36 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik wil hem eerst graag een keer proberen
quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:29 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
mannen.......
Hai Boboquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]N...nuon !
ook in het engelsquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:28 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja dankjeen daarna is er een 2 uur lang durende discussie erover ... pfffffffffffff
quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
sluitdienst dus alles opruimen nadat we gesloten zijn
![]()
Wat stoerquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:32 schreef Nuongirl het volgende:
O ja ik heb eindelijk iets leuks gewonnen
Een DVD van Ayrton Senna
quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat stoer![]()
Wie is dat ?
Das toch die man in die auto's ?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:34 schreef Nuongirl het volgende:
[..]Dat meen je niet !!
*Bobo in achting daalt
Die is op 1 mei 1994 verongelukt tijdens de Grans Prix op Imola . Een heel mooi en lief meisje heet nu zoquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Das toch die man in die auto's ?Heb geen verstand van formule 1
![]()
ow owquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:32 schreef Nuongirl het volgende:
O ja ik heb eindelijk iets leuks gewonnen
Een DVD van Ayrton Senna
Jazeker... Sven is inderdaad erg goed aan het worden.. die actie was prachtig.. ik had geen idee van die granaat..quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou idd,.. gister ging je idd goed! Je schiet een stuk zuiverder
Je bent Brown voorbij in skills in ieder geval
Sven is trouwens ook erg goed geworden. Hij beweegt erg tactisch en denk snel en goed na.... dat ene gevecht wat ik met hem volgde was echt extreem. Die cunt wordt beschoten,... duikte een deur in en gooit razendsnel een granaat door een raam achter jou geloof ik... echt een briljante aktie... respect
Samen met Ratzenberger en bijna Barrichello....quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:35 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Die is op 1 mei 1994 verongelukt tijdens de Grans Prix op Imola . Een heel mooi en lief meisje heet nu zo![]()
Ja dat laatste wist ik. Dacht dat Senna al langer dood was trouwens... of is dat die Lauda ofzo ?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:35 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Die is op 1 mei 1994 verongelukt tijdens de Grans Prix op Imola . Een heel mooi en lief meisje heet nu zo![]()
Grapjasquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:36 schreef kepler het volgende:
[..]
ow ow
mag die hebben?
snelsnel doe A+Yquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jazeker... Sven is inderdaad erg goed aan het worden.. die actie was prachtig.. ik had geen idee van die granaat..
Dit was trouwens al de 3e avond dat we tot laat RS3en..... dat begint nu zijn tol te eisen...
[afbeelding]
Is tie goed? Zit te twijfelen of ik hem ga kopenquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:37 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Ja,... vanavond ga ik eens niet onlinequote:Op donderdag 27 mei 2004 09:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jazeker... Sven is inderdaad erg goed aan het worden.. die actie was prachtig.. ik had geen idee van die granaat..
Dit was trouwens al de 3e avond dat we tot laat RS3en..... dat begint nu zijn tol te eisen...
[afbeelding]
Lauda leeft nog, had wel in de zeventiger jaren een erg zwaar ongeluk waarbij hij voor een gedeelte verbrand werdquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat laatste wist ik. Dacht dat Senna al langer dood was trouwens... of is dat die Lauda ofzo ?![]()
Formule 1.... ben er geen fan van
Ik heb hem nog niet, is gisteren op de post gegaan, maar ik laat het je wetenquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Is tie goed? Zit te twijfelen of ik hem ga kopen
Hou op aub !!quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Al mijn rekeningen / schulden / vakantie / onkosten betaald
Best veel eigenlijk
whahahahaha,....quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:37 schreef kepler het volgende:
[..]
snelsnel doe A+Y
Ohquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:38 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Lauda leeft nog, had wel in de zeventiger jaren een erg zwaar ongeluk waarbij hij voor een gedeelte verbrand werd
Was het weer erg? Dag muntenquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Al mijn rekeningen / schulden / vakantie / onkosten betaald
Best veel eigenlijk
pfffquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh![]()
Dik 3700 euro aan betalingenquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was het weer erg? Dag munten
neeeeeee,... sorry schat... bedoelde die slaap smilie niet... dat is : O en ik bedoelde : oquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:40 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
pfff![]()
![]()
had toen niet veel gescheeld....quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:38 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Lauda leeft nog, had wel in de zeventiger jaren een erg zwaar ongeluk waarbij hij voor een gedeelte verbrand werd
I know, ik zag de editquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
neeeeeee,... sorry schat... bedoelde die slaap smilie niet... dat is : O en ik bedoelde : o
Yup iddquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:41 schreef kepler het volgende:
[..]
had toen niet veel gescheeld....
quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dik 3700 euro aan betalingenmaar gelukkig nog wat over
Rook jij ?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Even wat ziektes inhaleren
quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:45 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Rook jij ?
Nou ik mag hopen van wel met jouw bijbaantjequote:Op donderdag 27 mei 2004 09:45 schreef kepler het volgende:
[..]
zoveel verdien ik niet eens per jaar
quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:45 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Rook jij ?
Ik dacht datje gestopt was ?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
ja ok, ik haal het wel.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:47 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Nou ik mag hopen van wel met jouw bijbaantje
Maar jij hebt ook minder vaste lasten ...dat scheelt ook
ik ook want ik heb geen kleine
Ja maar in de nacht van 16 op 17 september vorig jaar spontaan begonnen... Dat doen naalden en zuigpompen in vagina's en 5 doktoren om je vrouw met mannenquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:54 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik dacht datje gestopt was ?
Daar ben ik ook al 4 maanden mee bezig, stoppen danquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar in de nacht van 16 op 17 september vorig jaar spontaan begonnen... Dat doen naalden en zuigpompen in vagina's en 5 doktoren om je vrouw met mannen![]()
Ik ga wel stoppen trouwens.... en snel ook
rokenquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar in de nacht van 16 op 17 september vorig jaar spontaan begonnen... Dat doen naalden en zuigpompen in vagina's en 5 doktoren om je vrouw met mannen![]()
Ik ga wel stoppen trouwens.... en snel ook
Ja vorig jaar niet zoveel problemen gehad met stoppen. Ik rook nu puur omdat ik dan echt even tijd voor mezelf neem.... maar het is niet goed voor mij en niet voor mijn kleine pik (figuurlijk danquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:56 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al 4 maanden mee bezig, stoppen dan
Ik ben iig al wel geminderd
ideequote:Op donderdag 27 mei 2004 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja vorig jaar niet zoveel problemen gehad met stoppen. Ik rook nu puur omdat ik dan echt even tijd voor mezelf neem.... maar het is niet goed voor mij en niet voor mijn kleine pik (figuurlijk dan)
Ik was altijd even mijn handen en mond, want ik kan hem anders niet eens even zoenen... roken stinkt en ik wil niet dat Daan er last van heeft. Je geeft die nicotine op je lippen zo door
Ik denk het ook niet... maar ja.. dat heb ik wel meer gedacht deze week...quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... vanavond ga ik eens niet online![]()
Tering Gijs dat plaatje
Zoveellquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doe maar ja...quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:25 schreef Tigress74 het volgende:
Ik ga zo denk ik nog maar eens een keertje roken
wat is dat? Dat kan je toch branden op CDquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:17 schreef silver-surfer het volgende:
ISO certificering is bezig Cho...![]()
Ze zijn nu bij Yme..
Strolquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh
Paradequote:Op donderdag 27 mei 2004 09:26 schreef Chocobo het volgende:
Die cunt wordt beschoten,... duikte een deur in en gooit razendsnel een granaat door een raam achter jou geloof ik... echt een briljante aktie... respect
Zeg doe eens lief !!quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Doe maar ja...
Als je later groot bent welquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:45 schreef kepler het volgende:
[..]
zoveel verdien ik niet eens per jaar
Damn, goedemorgen ja zeg dat wel. Ik ben jaloersquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh
Wat gebeurt er dan bij zo'n audit? Krijgt hij een vinger in zijn kont?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:51 schreef Tigress74 het volgende:en Slurfer is de volgende voor de audit
*Zo zwaar gunt*
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:51 schreef D-Devil het volgende:
Strol, ik zag je kont gisteren.
Ach ja, shit happens af en toe lijkt het wazig, maar gegarandeerd het heeft iets met een ping of lag te maken, als je namelijk single player speelt dan kan je hartstikke zuiver schieten. Crouch/Walk/Peek mode, maakt allemaal niet uit. Als ik in een oor wil schieten dan doe ik dat dus het moet wel aan het online gebeuren liggen, of het feit dat een online fps in teamverband op een console gewoon erg hectisch is en dus continu beweging en daarom lijkt het gewoon af en toe niet te kloppen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En ik je hoofd achter die gele auto!Richten is af en toe wazig in dat spel.
Dat laatste wat je kan zeggen klopt, ik heb ook vaak genoeg dat ik iemand één seconde later zie en dat hij me doodschiet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:58 schreef D-Devil het volgende:
Ach ja, shit happens af en toe lijkt het wazig, maar gegarandeerd het heeft iets met een ping of lag te maken, als je namelijk single player speelt dan kan je hartstikke zuiver schieten. Crouch/Walk/Peek mode, maakt allemaal niet uit. Als ik in een oor wil schieten dan doe ik dat dus het moet wel aan het online gebeuren liggen, of het feit dat een online fps in teamverband op een console gewoon erg hectisch is en dus continu beweging en daarom lijkt het gewoon af en toe niet te kloppen.
Het is eerder de frustratie die je laat denken dat het niet goed is dan dat er echt iets niet klopt. Ik merk ook dat als ik een halve seconde voordat iemand in mijn vizier loopt al begin met schieten dat ik trefzeker ben, maar begin je telaat dan is het alweer voorbij of je bent dood.
Zooooooooooooooooooo gelachenquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:59 schreef D-Devil het volgende:
Negerzoekende kogels.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:44 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als je later groot bent wel.
precies! Dan mik je precies op zijn hoofd die net om het hoekje steekt. Schiet ik gewoon een heel fucking magazijn leeg op zijn hoofd, schiet tie mij in 1 keer doodquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat laatste wat je kan zeggen klopt, ik heb ook vaak genoeg dat ik iemand één seconde later zie en dat hij me doodschiet.
Maar soms heb ik het idee dat de hitboxen in de MP minder nauwkeurig zijn. Dus wanneer iemand achter of naast een voorwerp staat wordt dit niet herkend wanneer iemand een stukje uitsteekt. Dat gebeurt ook vrij veel bij die tunnel, als je achter die rekken gaat staan. Bij muren heeft de XBox er trouwens geen problemen mee, het is echt bij ronde voorwerpen (auto's) of voorwerpen waar je in principe doorheen zou kunnen schieten (rekken, trappen).
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:59 schreef D-Devil het volgende:
Negerzoekende kogels.
Goed, maar dat hoort erbij. Na een tijdje ga je zuiverder schieten. Vergeet niet dat Zeus en Odin er al meer dan 30 uur op hebben zitten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:04 schreef kepler het volgende:
precies! Dan mik je precies op zijn hoofd die net om het hoekje steekt. Schiet ik gewoon een heel fucking magazijn leeg op zijn hoofd, schiet tie mij in 1 keer dood![]()
staan er geile vrouwen of snelle auto's op?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:07 schreef D-Devil het volgende:. Bij de nieuw power unlimited zit een Ninja Gaiden poster, met op de achterkant Sudeki poster
.
Gijsssssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:07 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wat ik echt niet kan hebben is wanneer door slordige rugdekking iemand achter me terecht komt en me in mjn nek schiet. Zoals gister in Garage, Roy ging iedere keer de tunnel dekken maar toch wist Rogue Spear er 4x achter elkaar(!) voorbij te komen om in dat kantoor te gaan kampen.
nee, hij zag mij niet. Ik had alle tijd om te mikken. Het puntje van dat driehoekje stond echt op zijn hoofd, maar het leek wel alsof de kogels tegen de muur kwamenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed, maar dat hoort erbij. Na een tijdje ga je zuiverder schieten. Vergeet niet dat Zeus en Odin er al meer dan 30 uur op hebben zitten.
Sudeki geile vrouwquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:10 schreef kepler het volgende:
[..]
staan er geile vrouwen of snelle auto's op?
nee, dus
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssssss
Je was weer heerlijk gisteravond. Je wil alleen nooit meer bij ons in het team...je wilt Rouge en mij alleen nog maar afschieten.
Ik gooi gewoon of smoke of WP's zodat niemand ziet dat ik voorbij dat stukje loop vanuit de werkplaats en dan sta ik om het hoekje te wachtenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed, maar dat hoort erbij. Na een tijdje ga je zuiverder schieten. Vergeet niet dat Zeus en Odin er al meer dan 30 uur op hebben zitten.
Wat ik echt niet kan hebben is wanneer door slordige rugdekking iemand achter me terecht komt en me in mjn nek schiet. Zoals gister in Garage, Roy ging iedere keer de tunnel dekken maar toch wist Rogue Spear er 4x achter elkaar(!) voorbij te komen om in dat kantoor te gaan kampen.
maar het rare was dat Roy zelf ook nog leefde....quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was een hele mooie actie gijsquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:14 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon of smoke of WP's zodat niemand ziet dat ik voorbij dat stukje loop vanuit de werkplaats en dan sta ik om het hoekje te wachten.
Gijs... ik heb jou nog nooit zo veel horen schelden hahahahaquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had gisteravond af en toe echt laaaaaaaaaaaaaaaaast!![]()
Als ik teveel praat moeten jullie het zeggen wa?
Gijs... die dikke maakt geen kans..quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssssss
Je was weer heerlijk gisteravond. Je wil alleen nooit meer bij ons in het team...je wilt Rouge en mij alleen nog maar afschieten.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]alleen rouge
maar ik kan ook wel nog steeds genieten als ik jou een nekschot geef, maar friendly fire stond uit
die dikke ookquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... die dikke maakt geen kans..
En daar komt bij dat ik het ook niet onplezierig vind om Brown te executeren...
whehehe dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]..... whehehehe ... cuntje.. ik wil eigenlijk niet eens bij jou in het team
![]()
Mijn avond is pas goed als ik je paar keer goed geraakt heb...![]()
Die ELO boeit me dan echt geen hol
Is niet erg Gijs.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
maar het rare was dat Roy zelf ook nog leefde....dus ik snapte er echt geen tering van hoe die cunt er toch langs kwam
Dat is wel zwaar respect!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:14 schreef D-Devil het volgende:
Ik gooi gewoon of smoke of WP's zodat niemand ziet dat ik voorbij dat stukje loop vanuit de werkplaats en dan sta ik om het hoekje te wachten.
Andersom kan ik een grote grijns ook niet onderdrukken... en die gaat vaak gepaart met een hardquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die dikke ook![]()
ik word altijd zooooo blij als ik zie dat jij het was die ik neerschoot
Serieus, normaal heb ik het weleens, maar gisteravond continu.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:16 schreef silver-surfer het volgende:
Gijs... ik heb jou nog nooit zo veel horen schelden hahahaha
Ik schoot echt op die cunt zijn hoofd... echt waar... alles op zijn en erg gebeurd niks... naaa hoe kan dat nou
Whahahaha
Dat probeer ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is niet erg Gijs.
Maar we moeten echt wat tactischer gaan spelen, we spelen nog teveel alsof het Quake is.
Zo vind ik het persoonlijk wel fijn om "situational awareness" te hebben, dus dat ik weet waar iedereen zit (daarom geef ik ook altijd mijn positie door). Verder moet je eigenlijk aan het begin van het level al kiezen of je defensief (alle toegangswegen dekken) of offensief (vijand opzoeken) gaat spelen. Tenslotte het contact met de vijand zelf, met 2 man lopen werkt erg goed (2 man schieten 1 iemand bijna altijd dood) en "fire and manoeuvre" is ook een goede taktiek. Dan wordt een vijand bezig gehouden terwijl iemand anders omloopt en hem in zijn nek schiet.
Lopen moet ik trouwens ook vaker doen. Wat ik te vaak doe als ik wordt beschoten is dekking zoeken en daarna toch nog even vanuit dezelfde positie iemand proberen neer te schieten. Je tegenstander weet dan precies waar je uit zult steken terwijl jij hem nog moet zoeken. Als iemand weinig skills heeft lukt dit wel, maar met het huidige niveau van de Gijsjes niet meer.
Ik zei gisteren zo fijn, dat moet je gewoon doen ! Pats, 1 seconde later schoot jij me neer, hoerquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel zwaar respect!
Dus voortaan niet meer Mr_Brown en Verticalrouge schieten totdat ze het zelf hebben uitgevochten!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:21 schreef mr_Brown het volgende:
whehehe dat denk ik dus ookals ik maar op jou kan jagen..... jammer dat sommige mij dat plezier niet gunnen en mij eerder neerknallen..... terwijl ik ze niet eens iets wil doen ofzo
![]()
of dat anderen mij dat plezier ontnemen door jou eerder neer te knallenmaar dan heb ik stiekem ook wel lol
Ik heb veel van die "achteraf gezien was dat stom van mezelf" momenten. En het volgende potje gewoon weeeeeeeeeeeeeeer doen!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat probeer ik ookMaar niemand luistert naar mij
Nee inderdaadquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:26 schreef D-Devil het volgende:
Ritesh campte wat veel in het begin bij zijn oranje auto (. "vind je dat een mooie auto ofzo?"
.
. ) , maar hij was aan het einde echt niet slecht bezig vooral niet voor zijn 2e avond.
Gijs... die tactiek...quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is niet erg Gijs.
Maar we moeten echt wat tactischer gaan spelen, we spelen nog teveel alsof het Quake is.
Zo vind ik het persoonlijk wel fijn om "situational awareness" te hebben, dus dat ik weet waar iedereen zit (daarom geef ik ook altijd mijn positie door). Verder moet je eigenlijk aan het begin van het level al kiezen of je defensief (alle toegangswegen dekken) of offensief (vijand opzoeken) gaat spelen. Tenslotte het contact met de vijand zelf, met 2 man lopen werkt erg goed (2 man schieten 1 iemand bijna altijd dood) en "fire and manoeuvre" is ook een goede taktiek. Dan wordt een vijand bezig gehouden terwijl iemand anders omloopt en hem in zijn nek schiet.
Lopen moet ik trouwens ook vaker doen. Wat ik te vaak doe als ik wordt beschoten is dekking zoeken en daarna toch nog even vanuit dezelfde positie iemand proberen neer te schieten. Je tegenstander weet dan precies waar je uit zult steken terwijl jij hem nog moet zoeken. Als iemand weinig skills heeft lukt dit wel, maar met het huidige niveau van de Gijsjes niet meer.
Ja, ik weet het, ik moet eigenlijk Full Spectrum Warrior gamen!
Welnee gijs... iedereen scheld tijdens dat spel... daarom is het ook zo goed...quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus, normaal heb ik het weleens, maar gisteravond continu.
Als je het irritant vindt moet je het zeggen hoor.
FSW is erg tactisch, maar je kunt zelf niet schieten. Ik heb net een filmpje van Brother in Arms gepost in het XBox-topic, zo te zien kan dat bij dat spel wel.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:29 schreef Magneet het volgende:
Full spectrum warrior word ook zo super tactisch of niet? dan ga ik die wel halen om samen met de Gijsjes te knallen
Je schiet niet zelf hequote:Op donderdag 27 mei 2004 11:29 schreef Magneet het volgende:
Full spectrum warrior word ook zo super tactisch of niet? dan ga ik die wel halen om samen met de Gijsjes te knallen
Dat wordt chaotischquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:29 schreef kepler het volgende:
ik wacht eigenlijk op Halo2 beetje rondrennen en alles kapot schieten wat je tegenkomt
ik verveel me altijd als ik sta te wachten. Dan kijk ik even weg om iets te checkenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... die tactiek...![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:30 schreef silver-surfer het volgende:
Welnee gijs... iedereen scheld tijdens dat spel... daarom is het ook zo goed...
Hahahahah... dat heb ik ook....quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehe dat denk ik dus ookals ik maar op jou kan jagen..... jammer dat sommige mij dat plezier niet gunnen en mij eerder neerknallen..... terwijl ik ze niet eens iets wil doen ofzo
![]()
of dat anderen mij dat plezier ontnemen door jou eerder neer te knallenmaar dan heb ik stiekem ook wel lol
that's my middle namequote:Op donderdag 27 mei 2004 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat wordt chaotisch
Wij gaan vandaag alquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:32 schreef SailingAce het volgende:
He lekker, maandag 17.40 pathe arena 2 kaarten the day after tomorrow
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:32 schreef SailingAce het volgende:
Gijs.. heerlijk...quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:32 schreef SailingAce het volgende:
Weer es wat anders... krijg beetje schijthekel aan pathe scheveningen namelijkquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs.. heerlijk...
Is een must see bioscoop film idd... lijkt me prachtig..
Pathe Arena
Troyquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet Kill Bill 2 nog steeds zien.
Straks even die vriend van me bellen of we vanavond nog steeds naar Troy gaan.
Pathe Arena is toch die bios waar ze al die maroc-films vertonen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:36 schreef SailingAce het volgende:
Weer es wat anders... krijg beetje schijthekel aan pathe scheveningen namelijk
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef mr_Brown het volgende:
Gisteren ook zooo gelachen met Odin......
hij stond en ik zat de hele tijd op pikhoogte tegen hem aan te rijden...... elke keer als hij wegliep.... ik er weer achteraan..... waar hij ook ging staan..... ging ik achter hem aan....
op een gegeven moment was ie het zatik ga weg hier..... word gek van die pijpende brown
loopt ie de hal in BANG Kepler killed Odin Nexiumik dacht dat ik er in bleef
met 1 schot ook
Daar kan ik me iets bij voorstellen idd..quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Weer es wat anders... krijg beetje schijthekel aan pathe scheveningen namelijk
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef mr_Brown het volgende:
hij stond en ik zat de hele tijd op pikhoogte tegen hem aan te rijden...... elke keer als hij wegliep.... ik er weer achteraan..... waar hij ook ging staan..... ging ik achter hem aan....
op een gegeven moment was ie het zatik ga weg hier..... word gek van die pijpende brown
met 1 schot ook
whehehe, het ziet daar altijd zwart van de mensenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Pathe de Kuip niets voor jou zeker..... Rotterdam..
Mooiste en meest "Maroc vrije" bioscoop die ik ken..
Rotterdam staat niet meer op mn kaart nee.. nog steeds niet dus.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen idd..
Hahahahaha...quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef mr_Brown het volgende:
met 1 schot ook
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen idd..
Gijsquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:40 schreef kepler het volgende:
heeft er toevallig iemand verstand van vliegers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |