Schrijf hem eens een brief in ABN, misschien dat ie je dan verstaat als je tegen hem praatquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:23 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik wil een cadeautj kopen voor mijn vriendj, waarmee ik laat zien dat ik super veel van em houd
Iets dat wanneer hij er naar kijkt weet dat ik van em houd
Probleem is, sieraden zijn ghey, tenminste dat vindt hij
Iemand goeie ideeen?
tnx
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Schrijf hem eens een brief in ABN, misschien dat ie je dan verstaat als je tegen hem praat![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:48 schreef Ingridh007 het volgende:
tot nu toe wint pijp em wakker
oh mijn god! wat een goed plan! jij kent deze mensen zeker?quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:16 schreef THW_Mark het volgende:
-Edit-
Op verzoek ts.
Ik heb ooit een cadeaubon gekregen om samen te gaan zeilen, zalig was het !quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:54 schreef Brennie het volgende:
Iets kopen voor het ek.
Een mooie fotoshoot van jezelf en deze geven.
Kaartje voor een concert waar hij van houdt.
Iets voor zijn auto?
Dagje naar een leuke plaats met hotelovernachting.
Mooi shirt
Computerspel
Leuke tas
Pet?
Cadeaubon praxis ofzo.
Striptease geven.
Een iPod dan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:50 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind jullie suggesties super, Tnx, vooral Brennie, maar ben echt op zoek naar iets speciaal om naar te kijken/koesteren/bij j te dragen.
..
Dan moet je zeker Seaworld en eeeh hoe heet die andere nou ( met alles over films enzo) niet vergetenquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Volgend jaar nr Disneyland Amerika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |