en dan nog gebruikt sony voor zijn console ook een memory card.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:32 schreef MeZZiN het volgende:
Nou de een is van de evil sony en de andere is een algemene term voor een opslag medium.....
inderdaad, ik koop altijd de originele kleur van de consolequote:Op donderdag 27 mei 2004 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paars hier, zoals ie hoort te zijn![]()
jep tnx anyway!quote:Op zondag 30 mei 2004 11:45 schreef HomerJ het volgende:
't is stil in cubeland
Iedereen deze al gezien? klik
bronquote:De release van Pokémon Colosseum heeft voor een gigantische verkoopstijging van de GameCube gezorgt in Groot-Brittanie. In de eerste zeven dagen dat de titel op de markt was, zijn de hardware verkopen gestegen met 80%.
Pokémon Colosseum heeft goede kritieken ontvangen sinds de release op 14 mei, en is de grootste titel voor de GameCube van 2004. Het spel wordt geleverd met een gratis memorycard, al kunnen fans ook het Pokémon Colosseum Mega Pak kopen. Daarin zit Pokémon Colosseum, een Nintendo GameCube, een Memory Card 251, een GameCube Game Boy Advance Cable en de Pokédex Organiser.
bronquote:Nintendo heeft in een recente persconferentie eindelijk een spaarzame druppeltjes nieuws losgelaten over hun volgende console. De machine, waarvan wordt benadrukt dat het geen opvolger is van de GameCube, moet een volledig nieuwe spelervaring gaan creëren. De weg van originaliteit en durf is ingezet met de Nintendo DS, en project "Revolution" gaat hierin verder.
De "Revolution" gaat op de volgende E3 worden getoond, en maakt deel uit van de drie pilaren strategie van het bedrijf. De steunpilaren van Nintendo worden de GameCube, Nintendo DS, en het nieuwe 'Revolution' systeem.
Nintendo revealed to the press that their next-generation home console will be codenamed "Revolution", continuing their theme with the DS to offer gamers new experiences and ways to get in the game. They continue to stress that "Revolution" will not be a successor to the GameCube. Yoshiro Mori, Nintendo's Senior Managing Director, went on to say, "This won't be a continuation, but rather something entirely different."
Komend jaar kunen we een gestage stroom nieuws verwachten, welke de hype langzaam kan opbouwen. Hopelijk horen we ook snel wat het vernieuwende van het systeem is, al is de kans groot dat we dat pas over een jaar te zien krijgen.
quote:
Gamer.nl is domquote:Nintendo heeft in een recente persconferentie eindelijk een spaarzame druppeltjes nieuws losgelaten over hun volgende console. De machine, waarvan wordt benadrukt dat het geen opvolger is van de GameCube, moet een volledig nieuwe spelervaring gaan creëren. De weg van originaliteit en durf is ingezet met de Nintendo DS, en project "Revolution" gaat hierin verder.
De "Revolution" gaat op de volgende E3 worden getoond, en maakt deel uit van de drie pilaren strategie van het bedrijf. De steunpilaren van Nintendo worden de GameCube Gameboy Next, Nintendo DS, en het nieuwe 'Revolution' systeem.
Nintendo revealed to the press that their next-generation home console will be codenamed "Revolution", continuing their theme with the DS to offer gamers new experiences and ways to get in the game. They continue to stress that "Revolution" will not be a successor to the GameCube. Yoshiro Mori, Nintendo's Senior Managing Director, went on to say, "This won't be a continuation, but rather something entirely different."
Komend jaar kunen we een gestage stroom nieuws verwachten, welke de hype langzaam kan opbouwen. Hopelijk horen we ook snel wat het vernieuwende van het systeem is, al is de kans groot dat we dat pas over een jaar te zien krijgen.
bron
En waar baseer jij dit dan op? Met je Gameboy NExt enzoquote:Op zondag 30 mei 2004 14:04 schreef BMH het volgende:
[..]
[..]
Gamer.nl is dom
Denk je dat de Gamecube & de n5/Revolution samen op de markt zullen komen? D8 het niet. Nintendo heeft dit ook al heel vaak gehint.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:07 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En waar baseer jij dit dan op? Met je Gameboy NExt enzo
Neem aan dat GNL niet helemaal gestoord is ^^
Ik denk dat die Revolution NAAST de gamecube komt, zal wel een apart iets zijn heh.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk je dat de Gamecube & de n5/Revolution samen op de markt zullen komen? D8 het niet. Nintendo heeft dit ook al heel vaak gehint.
Ik denk dat jij dan (met gamer.nl) de enige in de wereld bent die dit denk. De gamecube zal in 2006 haar laatste jaar in gaan. De revolution zal backwards conpatible zijn met cube games. Dus de cube zal helemaal overbodig zijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik denk dat die Revolution NAAST de gamecube komt, zal wel een apart iets zijn heh.
Dus de GC voor thuis, en de Revolution voor iets anders... ofzo :S niw, we zullen moeten wachten
dat weet je nu toch nog niet :squote:Op zondag 30 mei 2004 14:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan (met gamer.nl) de enige in de wereld bent die dit denk. De gamecube zal in 2006 haar laatste jaar in gaan. De revolution zal backwards conpatible zijn met cube games. Dus de cube zal helemaal overbodig zijn.
Ik voorspel het. Dus zal het wel zo zijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
dat weet je nu toch nog niet :s
jup jij hebt altijd gelijk...quote:Op zondag 30 mei 2004 14:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik voorspel het. Dus zal het wel zo zijn.
Dat was een hoaxje van mij. Maar dat begrijpen jouw hersenpjes nog niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jup jij hebt altijd gelijk...
Is EA al overgenomen?![]()
Goeie smoes.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat was een hoaxje van mij. Maar dat begrijpen jouw hersenpjes nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |