Ik ook...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:44 schreef Oksel het volgende:
Koei: Ik heb net besteld bij Lik-Sang..
Die sfeer in dat bosquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:51 schreef Chocobo het volgende:
RE4 minute demo
http://cube.ign.com/articles/519/519461p1.html
deze bedoel jequote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die sfeer in dat bos
En nog een heel emotioneel moment als je een Hond hoort janken en dan zie je 'm vast zitten in een klem, en Leon schiet dan die klem kapot![]()
![]()
Hier btw ook: http://www.gameqube.nl/article.php
Tnx koei zal volgende week proberem de tool klaar te hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:51 schreef koei het volgende:
Mezzin, ik wil eventueel wel helpen met het invoeren van prijzen van gewone games.
Importeren en weer verkopen raad ik je niet aan. De mensen die veel importeren die regelen vanzelf wel een CC en ik denk dat het voor de andere mensen erg veel geregel is waar je niet echt veel voor terug krijgt (als je je prijzen interessant wil houden). Ook heb je idd het risico dat mensen eerst een spel bestellen maar het opeens toch maar niet willen en is het jouw probleem als een spel niet werkt.
Als er trouwens binnenkort iemand bij lik sang gaat bestellen, dan heb ik wel interesse in het meebestellen van een hori controller (en misschien donkey konga maar daar denk ik nog even over na). Dit scheelt namelijk wel redelijk wat verzendkosten.
Kan nog wel wat hulp gebruiken bij de internet winkels hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
1) Ik kom eigenlijk nooit in "gewone" winkels om games te kopen, dus ik zal niet echt veel nut hebben...
Jupiler, koning der pilsenerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zitten we strax met 4 verschillende merken bier daarGrolsch, Heineken, Hertog Jan en "Insert vaag Limburgs bier voor Lexie"
Je zorgt trouwens maar dat je kanLexie komt ook helemaal uit M'tricht
stelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
Weet iemand hoe je goedkoop aan Pacman VS. kan komen?
Pacman World 2 importeren voor 20 euro (DVDBoxoffice.com)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
dvdsoon.com. 16 euro. Heb ik hem ook besteld en in een week is hij er. Krijg je wel pac man world 2 erbij maar die heb ik letterlijk na één keer spelen in de vuilnisbak gemieterd. (dus plaats in het doosje voor mijn action replayquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
"t is igg elke cent waarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
En hij is warppipe-baarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
1080 voor 28 euro bij DVDBoxoffice. Is het de moeite waard voor die prijs? Ik ben niet echt een snowboard freak, maar hij lijkt me wel ok voor tussendoor enzo. Hij schijnt niet zo lang te duren en niet zo moeilijk te zijn enzo, dus ideaal voor mij
Ik vond er niet zoveel aan, veel minder snelheid dan ssx 3 en daardoor veel minder intense snowboard ervaring. Ik zou hem eerst even een dagje/weekje huren voordat je er ongezien 28 euro aan uitgeeft.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
1080 voor 28 euro bij DVDBoxoffice. Is het de moeite waard voor die prijs? Ik ben niet echt een snowboard freak, maar hij lijkt me wel ok voor tussendoor enzo. Hij schijnt niet zo lang te duren en niet zo moeilijk te zijn enzo, dus ideaal voor mij
vind van wel heb hem zelf nu en moet zeggen dat ik de detail van de omgevingen geweldig vind ... het snelheids gevoel en dat het niet te moeilijk is (vind ik een plus) goede tricks die best realistisch zijn. en die rondrennende eekhorns en rendieren maken het wel een goede game verwacht alleen niet dat je er heel lang mee bezig ben maar de timetrail maakt goed voor de herspeelbaarheid het is lastig om die muntje te vindenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi prijsje...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nav de PU review heb ik besloten hem te kopen![]()
13.1 Euro zelfs maarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:53 schreef Vagere_Hein het volgende:
dvdsoon.com. 16 euro. Heb ik hem ook besteld en in een week is hij er. Krijg je wel pac man world 2 erbij maar die heb ik letterlijk na één keer spelen in de vuilnisbak gemieterd. (dus plaats in het doosje voor mijn action replay)
Nee.. tis een airflo-controller. En als de zomer voorbij gaat zonder dat ik hem heb.. ga ik maar eens cancellenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:50 schreef gamecube_master het volgende:
en je verwacht dat je hem nog binnen krijgt
memory stickquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:42 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
zo jullie zijn snel zeg! Ik ben ff een paar dagen niet online en ik moet weer volop veel bijlezen
Anyway die memorystick had ik gewoon van nintendo gekocht. Ik was toevallig bij 2 winkels gaan kijken (free record shop en Intertoys) die zaten 100 meter van elkaar af en dat scheelde toch 5 euro voor dezelfde memorystick, toch mooi meegenomen als arme student
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |