Ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik een iets meer dan een week mijn Xbox heb moet ik toch ECHT bekennen dat de Cube iets mist. En ja, ik heb het over Online gaming. Hoe cool was het geweest als we met 8 man Mario Kart konden spelen... Of met 32 man F-Zero. Of al die andere toffe multiplayer games die Nintendo maakt. Want dat zijn er GENOEG. FFCC was een veel grotere hit geweest met online gaming.
<knip>
Dit terzijde maar jammer dat dit soort opmerkingen tegenwoordig nodig lijken te zijn in het GC-topic. Ik ben in ieder geval wel benieuwd geworden naar live en zal denk ik wel de stap zal wagen wanneer de X2 er is. Ik hoop dat Nintendo wat aktiever wordt op online gebied maar ik reken er niet op. Hun grootste beoogde doelgroep (jongere kids) heeft niet veel te besteden, waardoor het verdienmodel niet winstgevend is.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
*knip*
En ga nou ook allemaal niet zeuren dat ik een overloper ben, want ik draag Nintendo nog steeds mijn warme hart toe, en die liefde gaat ook nooit over want de echte Nintendo magie is echt alleen op Nintendo consoles. Verder vind ik het gehalte toffe singleplayer Xbox exclusives wat mager ook. Maar daar doel ik ook echt niet op.
*knip*
Ahuhquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:13 schreef BMH het volgende:
Tales of Symphonia is volgens namco zelf 80 uur lang. Sweeet.
Overloperquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verhaal
En ga nou ook allemaal niet zeuren dat ik een overloper ben,
Verhaal
Noot :')quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik een iets meer dan een week mijn Xbox heb moet ik toch ECHT bekennen dat de Cube iets mist. En ja, ik heb het over Online gaming. Hoe cool was het geweest als we met 8 man Mario Kart konden spelen... Of met 32 man F-Zero. Of al die andere toffe multiplayer games die Nintendo maakt. Want dat zijn er GENOEG. FFCC was een veel grotere hit geweest met online gaming.
Tuurlijk is het op de bank gamen met elkaar leuk, geweldig leuk zelfs. Maar dat gaat niet altijd. Met online gamen kan je thuisblijven, en toch gamen met andere gamers.
Nu kunnen er argumenten aangebracht worden van Warppipe dit, PSO dat, maar DAT STELT NIETS VOOR in vergelijking met Xbox LIVE. Hulde aan Bill...
En ga nou ook allemaal niet zeuren dat ik een overloper ben, want ik draag Nintendo nog steeds mijn warme hart toe, en die liefde gaat ook nooit over want de echte Nintendo magie is echt alleen op Nintendo consoles. Verder vind ik het gehalte toffe singleplayer Xbox exclusives wat mager ook. Maar daar doel ik ook echt niet op.
Ik hoop dat Nintendo een goed netwerk opzet met de Revolution, ze zijn iig al de goede weg ingeslagen met de DS door iig al WiFi te ondersteunen![]()
zeldaaaaaaa!!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Samenvatting van de voor mij interessante titels:
Tales of Symphonia:
[afbeelding]
Donkey Konga:
[afbeelding]
Paper Mario 2:
[afbeelding]
DK: Jungle Beat:
[afbeelding]
Resident Evil 4:
[afbeelding]
Baten Kaitos:
[afbeelding]
Killer 7:
[afbeelding]
Prince of Persia 2:
[afbeelding]
Zelda:
[afbeelding]![]()
Coole lijst.... je kan trouwens PoP2 nu op Xbox halen hequote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Symphonia:
[afbeelding]
Donkey Konga:
[afbeelding]
Paper Mario 2:
[afbeelding]
DK: Jungle Beat:
[afbeelding]
Resident Evil 4:
[afbeelding]
Baten Kaitos:
[afbeelding]
Killer 7:
[afbeelding]
Prince of Persia 2:
[afbeelding]
Zelda:
[afbeelding]![]()
Oud spel, is allang uit:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prince of Persia 2:
[afbeelding]
:')
Niet...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:48 schreef Rahl het volgende:
Komt Burnout 3 nou wel of niet op de cube?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:53 schreef Young_David het volgende:
[..]
Oud spel, is allang uit:
[afbeelding]
Ja alleen moet je freeloader gebruiken om de bootdisk van de player te gebruiken...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:35 schreef Oksel het volgende:
Godverdomme. Weer geen GBA Player.
Maargoed, ik heb bij Lik-Sang een zilveren GBA Player gekocht, is dat een probleem met GBA games? Die zijn toch regiovrij, net als de player's?
Grappig man, hahaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:53 schreef Young_David het volgende:
[..]
Oud spel, is allang uit:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |