We hebben de Rquote:Op maandag 31 mei 2004 21:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Komt door al die overlopers...
![]()
Dat doet pijn...quote:Op maandag 31 mei 2004 21:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Komt door al die overlopers...
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doet pijn...
tjah waar moet hij anders?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
Cube controller is op zich wel lekker...aleen die Z knop zit ZO fout...
Rtrigger met je middelvinger, dan valt het wel mee.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
Cube controller is op zich wel lekker...aleen die Z knop zit ZO fout...
weet ik niet...kweet aleen dat ik niet goed en snel Z kan gebruiken met SSB:Mquote:Op maandag 31 mei 2004 21:24 schreef HomerJ het volgende:
[..]
tjah waar moet hij anders?
Ik blijf erbij dat de controller oorspronkelijk ontworpen is om de middelvingers in de triggers te leggen. Dan is hij ook veel ergonomischer. (alleen gaat het indrukken dan weer kutter dan met wijsvingers, maar goed)quote:Op maandag 31 mei 2004 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rtrigger met je middelvinger, dan valt het wel mee.
Ik vind het ook wel handig dat het echt conventies oplevert waar spellen naartoe gemaakt worden. Inderdaad de standaard knop waarmee je het meeste doet, maar ook bijvoorbeeld A bevestigen, en de kleine rode knop, B annuleren. Zo speel je alle spellen gewoon makkelijk weg zonder je eerst in besturing-handleidingen te verdiepen.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind juist de Cube controller erg fijn. EEN grote knop die veel doet, de rest als secundaire knop
hmm, ik probeer het net ff.. en ligt idd beter in de handquote:Op maandag 31 mei 2004 21:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de controller oorspronkelijk ontworpen is om de middelvingers in de triggers te leggen. Dan is hij ook veel ergonomischer. (alleen gaat het indrukken dan weer kutter dan met wijsvingers, maar goed)
Juistem. Tis allemaal zo simpelquote:Op maandag 31 mei 2004 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel handig dat het echt conventies oplevert waar spellen naartoe gemaakt worden. Inderdaad de standaard knop waarmee je het meeste doet, maar ook bijvoorbeeld A bevestigen, en de kleine rode knop, B annuleren. Zo speel je alle spellen gewoon makkelijk weg zonder je eerst in besturing-handleidingen te verdiepen.
kvind et aleen kut met SSb:M dan..quote:Op maandag 31 mei 2004 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel handig dat het echt conventies oplevert waar spellen naartoe gemaakt worden. Inderdaad de standaard knop waarmee je het meeste doet, maar ook bijvoorbeeld A bevestigen, en de kleine rode knop, B annuleren. Zo speel je alle spellen gewoon makkelijk weg zonder je eerst in besturing-handleidingen te verdiepen.
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:07 schreef HomerJ het volgende:
[..]
We hebben de R
Maar we zijn zo wel weer een paar posts verder!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doet pijn...
De race naar topic 100 is geopendquote:Op maandag 31 mei 2004 22:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[..]
Maar we zijn zo wel weer een paar posts verder!
![]()
![]()
Nee, we noemen geen namenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:07 schreef HomerJ het volgende:
[..]
We hebben de R
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, we noemen geen namen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar goed, het zal me eigenlijk aan mijn reet roesten of het xboxtopic voorligt.
Wat goed dat je aan je voorbeelfunctie denktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:47 schreef speknek het volgende:
[..]
[afbeelding]
A witch! a witch! burn 'em!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |