Namco is toch niet zo happerig op de xbox? Soul Calibur 2 verkocht er namelijk ook niet turbo goed op.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:13 schreef twi het volgende:
Geruchten gaan er dat ToS op de Xbox komt
Daarom heb ik ook maar voor 'ander' gekozen. BMH weet in zijn poll mijn 'spirit' iig niet te vinden/te raken.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de Cube voor "Nintendo" games. Dat is geen aparte categorie, dat is een sfeer die de game uitstraalt. Dat kan een platformer zijn (Luigi's Mansion, Mario Sunshine) of bijv een racer (Mario Kart, F-Zero). Verder zijn er een aantal exclusives in verschillende categorien die ik wil hebben. Ikaruga, View Joe, Resi 4, ToS om er een aantal te noemen.
Ik vond het ook een moeilijke keuze om echt het genre te kiezen. Kep toch voor platformers gekozen. Ik vind de platformers voor de cube echt steengoed.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook maar voor 'ander' gekozen. BMH weet in zijn poll mijn 'spirit' iig niet te vinden/te raken.
wat is dat groene stroom aanbod preciesquote:Op maandag 31 mei 2004 15:07 schreef DinoPK het volgende:
vraagje: aangezien ik de party games dus een beetje mis op de xbox (fuzion frenzy en kungfu chaos zijn leuk maar er mist iets) , wil ik misschien een cube erbij halen. Alleen heeft iemand ervaring met die aanbieding van de bart smit over dat groene stroom gedoe? Volgens mij word ik flink genaaid als ik zoiets afsluit..
Los kopen met 2 games kost denk ik al zo'n 160 euro?.. (cube, 2 controllers, 2 budget games, memory card)
Ja. Ik bedoelde overigens 30 euro per stuk. Bij Play.com zijn ze trouwens 28 euro. Maar dan duurt het een tijdje voor je ze binnen hebt.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:16 schreef Dromer het volgende:
Zijn die twee controllers bij MM Utrecht wel originelen?
wat maakt die 2 euro nou uit?quote:Op maandag 31 mei 2004 15:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoelde overigens 30 euro per stuk. Bij Play.com zijn ze trouwens 28 euro. Maar dan duurt het een tijdje voor je ze binnen hebt.
quote:Fire Emblem
Star Fox 2
Metroid Prime 2: Echoes
Geist
Odama
The Legend of Zelda
Nou.. als je een stukje van die MM af zou wonen en je zou er speciaal voor naar toe moeten rijden... zou dat veel energie en zo kosten.. terwijl Play thuisbezorgtquote:Op maandag 31 mei 2004 15:46 schreef capibar het volgende:
[..]
wat maakt die 2 euro nou uit?![]()
ja precies, ik had voor 150quote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef Oksel het volgende:
2e hands een cube scoren..!
iddquote:Op maandag 31 mei 2004 20:08 schreef Rahl het volgende:
die xbox'ers halen ons in
(j/k)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |