damn, op een goede dag gebeurt het me misschien 1 keerquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:43 schreef Evie het volgende:
billenknijper zijn irritant.. mijn recordaantal in billen geknepen zijn binnen een dag ligt wel boven de 16
mn vriend niet meegerekent zucht, dan trek je eens een rokje aanquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
damn, op een goede dag gebeurt het me misschien 1 keer
trek een bloemetjes jurk aan in de stijl van de jaren 50 dan verminderd het welquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:25 schreef Evie het volgende:
[..]
mn vriend niet meegerekent zucht, dan trek je eens een rokje aan
ach ik kan er wel om lachen maar na 16 keer gaat het wel heel erg iriteren..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
trek een bloemetjes jurk aan in de stijl van de jaren 50 dan verminderd het wel![]()
/gein modequote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:30 schreef Evie het volgende:
[..]
ach ik kan er wel om lachen maar na 16 keer gaat het wel heel erg iriteren..
als zou ik naakt rondlopenmoeten ze van mn kont afblijven
![]()
whaha
IS bij mij twee keer gebeurd zoals ik al eerder zei in dit topic. En er was nog een jongen bij wie dat gebeurde had ik net gelezen.. Dus het gebeurd ook wel door andere dames.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:31 schreef beestjuh het volgende:
En zijn er hier geen mannen die wel eens bij hun kont gegrepen zijn?
Ach.. ligt eraan waar in België. Zo ver woon ik niet van de grens afquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:46 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
in België, ga jij het hele eind van Nederland komen om te kijken of er een naam op mijn kont staat?
Mijn kont voelt zich vereerd!
![]()
Ja, valt me ook wel opquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:40 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
Sjeusus Ero... is er wel 's een dag zonder sex bij jou?
Ja, gisterenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:40 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
Sjeusus Ero... is er wel 's een dag zonder sex bij jou?
Ik vond je al wat sjaggie.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, gisteren![]()
[..]
Waar slaat dit op? Alsof kleding er iets mee te maken heeft. Of nee, nu opeens kunnen we weer terugkomen op één van mijn eerste topics: aanranding door uitdagende kleding. Dus jij geeft in ieder geval toe dat kleding een aanleiding kan zijn voor handtastelijkheid?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
trek een bloemetjes jurk aan in de stijl van de jaren 50 dan verminderd het wel![]()
"Harder!"quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:39 schreef sioux_ het volgende:
[..]als het een gast is zou ik het NIET leuk vinden en dan zou ik er TEN MINSTE wat van zeggen.![]()
Ja, natuurlijk kan het er een aanleiding voor zijn, maar dat betekent niet dat het er een *rechtvaardiging* voor is. Denk aan Bruce Willis in "Die Hard III". Daarin wordt hij gedwongen door Harlem te lopen met een bord waarop staat "I Hate Niggers". Als je zoiets doet moet je er denk ik rekening mee houden dat je in elkaar wordt geslagen of waarschijnlijk nog erger. Je gedrag is ook dan de vermoedelijke aanleiding van wat ze doen, maar het rechtvaardigt niet wat ze doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Alsof kleding er iets mee te maken heeft. Of nee, nu opeens kunnen we weer terugkomen op één van mijn eerste topics: aanranding door uitdagende kleding. Dus jij geeft in ieder geval toe dat kleding een aanleiding kan zijn voor handtastelijkheid?
Ja, maar het gaat om een principe. Als een meisje in haar billen wordt geknepen en ze slaat die jongen in elkaar zal de reactie van veel vrouwen misschien iets zijn als "You go, girl!" maar als een jongen een meisje in elkaar slaat omdat ze hem in zijn billen heeft geknepen zijn diezelfde vrouwen denk ik verontwaardigd.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:23 schreef Tinus1983 het volgende:
[..]
jongens vinden het maar wat mooi en vertellen het vervolgens tegen al hun vrienden als zoiets gebeurd.
je bent dus wel erg sick als je een meisje daarom te lijf gaat.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |