abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19460613
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 18:43 schreef Evie het volgende:
billenknijper zijn irritant.. mijn recordaantal in billen geknepen zijn binnen een dag ligt wel boven de 16
damn, op een goede dag gebeurt het me misschien 1 keer
pi_19462048
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:33 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

damn, op een goede dag gebeurt het me misschien 1 keer
mn vriend niet meegerekent zucht, dan trek je eens een rokje aan
dus
pi_19462130
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 00:25 schreef Evie het volgende:

[..]

mn vriend niet meegerekent zucht, dan trek je eens een rokje aan
trek een bloemetjes jurk aan in de stijl van de jaren 50 dan verminderd het wel
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19462162
Werd ik maar eens in mijn kont geknepen. Of zal ik bijten ook meerekenen? Een teefje heeft mij vorig jaar namelijk eens een keer in mijn reet gebeten.
pi_19462164
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 00:28 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ach ik kan er wel om lachen maar na 16 keer gaat het wel heel erg iriteren..
als zou ik naakt rondlopen moeten ze van mn kont afblijven whaha
dus
pi_19462878
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 00:30 schreef Evie het volgende:

[..]

ach ik kan er wel om lachen maar na 16 keer gaat het wel heel erg iriteren..
als zou ik naakt rondlopen moeten ze van mn kont afblijven whaha
/gein mode
stelt het volgende aanbod voor:
jij mag naakt in mijn huis rond huppelen en ik blijf van je kont af (tenzij ik groen licht krijg)

***oogjuhs dicht***

@fok ik zet mn webcam aan (paysite offcourse)

/serieuze mode
ben het helemaal met je eens maar helaas gebeuren die dingen wat kan je eraan doen hé
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 01:07:35 #182
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19462934
Pfff wat een gemekker, als je niet wil dat je vriend in je kont knijpt dan zeg je toch "heej, doe s niet". Jij vind het gewoon leuk.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19464127
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:31 schreef beestjuh het volgende:
En zijn er hier geen mannen die wel eens bij hun kont gegrepen zijn?
IS bij mij twee keer gebeurd zoals ik al eerder zei in dit topic. En er was nog een jongen bij wie dat gebeurde had ik net gelezen.. Dus het gebeurd ook wel door andere dames.

En nee als een meid dat doet, dan zal ik niet gaan meppen ofzo... Denk ook niet dat ik er boos om zal zijn. De twee keer dat het gebeurd was ik dat iig niet.
Ook vind ik het niet echt vervelend.. Zeker niet als het een lekkere/leuke meid is
pi_19464151
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 15:46 schreef Rooie_Zita het volgende:

[..]

in België, ga jij het hele eind van Nederland komen om te kijken of er een naam op mijn kont staat?
Mijn kont voelt zich vereerd!
Ach.. ligt eraan waar in België. Zo ver woon ik niet van de grens af
pi_19464608
Ik zou 't alleen bij m'n vriendin doen, en zij bij mij. Van andere vrouwen blijf je af.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 09:20:54 #186
37769 erodome
Zweefteef
pi_19464929
Mijn man mag natuurlijk altijd in mijn kont knijpen, alhoewel ik liever heb dat hij er tikken op geeft, is veel lekkerder

Ben wel weer toe aan een spanking
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19465203
Sjeusus Ero... is er wel 's een dag zonder sex bij jou?
pi_19465214
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 09:40 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
Ja, valt me ook wel op
Tsja.. als ze het beide lekker vinden.. waarom niet?
pi_19465318
Als d'r man versleten is hou ik me aanbevolen
  vrijdag 28 mei 2004 @ 09:52:54 #190
37769 erodome
Zweefteef
pi_19465379
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 09:40 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
Ja, gisteren

Serieus, er zijn wel sexloze dagen, niet al teveel, maar ze zijn er wel...
Soms heb zelfs ik meer behoefte aan knuffelen e.d. dan aan sex, komt niet veel voor, want door het knuffelen krijg ik meestal weer behoefte aan sex, maar het gebeurt...

Meestal als we geen sex hebben komt het omdat we gewoonweg moe zijn en verstandig moeten zijn(ik haat het om verstandig te moeten zijn ) dat je dan beter een dagje over kan slaan en wat meer slaap kan hebben zodat je de rest van de week er niet als een half lijk bijloopt

En ik heb ook wel periode's gehad dat de behoefte gewoonweg veel minder was, enge periode's
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19465468
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 09:52 schreef erodome het volgende:

[..]
Ja, gisteren
[..]
Ik vond je al wat sjaggie.....
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:08:05 #192
37769 erodome
Zweefteef
pi_19465633
Ohoooooooo........

Echt waar, wat erg zeg, was dan ook kapotmoe...
Als ik me sjago gedraag moet je dat gewoon zeggen hoor, zo van he ero, je gedraagt je als een sjago wicht

Maar dit is offtopic, terug naar billenknijpers!!!
pi_19465661
ik wordt in de kroeg vaak geknepen, maar dat vind ik niet erg. Vind het meestal wel kinky
zelf knijp ik alleen bij vriendinnen van me. (ben btw man )
een koe zegt boe
pi_19465792
ik word nooit geknepen, zelfs niet door mijn vriendin... en het lijkt wel of ik de enige ben!! Btw ik ben ook man!
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:39:20 #195
21157 sioux_
lost in space
pi_19466251
ik zou me er echt niet aan storen als ik in mijn kont geknepen werd. ik zou me ook niet vernederd voelen ofzo, ook niet als de knijper een lelijk wijf is. als het een lekker of leuk wijf is zou ik het wel leuk vinden. als het een gast is zou ik het NIET leuk vinden en dan zou ik er TEN MINSTE wat van zeggen.
pi_19467508
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 00:28 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Waar slaat dit op? Alsof kleding er iets mee te maken heeft. Of nee, nu opeens kunnen we weer terugkomen op één van mijn eerste topics: aanranding door uitdagende kleding. Dus jij geeft in ieder geval toe dat kleding een aanleiding kan zijn voor handtastelijkheid?
pi_19467777
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 10:39 schreef sioux_ het volgende:
[..]als het een gast is zou ik het NIET leuk vinden en dan zou ik er TEN MINSTE wat van zeggen.
"Harder!"
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:34:08 #198
84009 girllover
You had me at hello
pi_19467779
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 11:24 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waar slaat dit op? Alsof kleding er iets mee te maken heeft. Of nee, nu opeens kunnen we weer terugkomen op één van mijn eerste topics: aanranding door uitdagende kleding. Dus jij geeft in ieder geval toe dat kleding een aanleiding kan zijn voor handtastelijkheid?
Ja, natuurlijk kan het er een aanleiding voor zijn, maar dat betekent niet dat het er een *rechtvaardiging* voor is. Denk aan Bruce Willis in "Die Hard III". Daarin wordt hij gedwongen door Harlem te lopen met een bord waarop staat "I Hate Niggers". Als je zoiets doet moet je er denk ik rekening mee houden dat je in elkaar wordt geslagen of waarschijnlijk nog erger. Je gedrag is ook dan de vermoedelijke aanleiding van wat ze doen, maar het rechtvaardigt niet wat ze doen.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:35:48 #199
84009 girllover
You had me at hello
pi_19467824
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:23 schreef Tinus1983 het volgende:

[..]

jongens vinden het maar wat mooi en vertellen het vervolgens tegen al hun vrienden als zoiets gebeurd.
je bent dus wel erg sick als je een meisje daarom te lijf gaat.
Ja, maar het gaat om een principe. Als een meisje in haar billen wordt geknepen en ze slaat die jongen in elkaar zal de reactie van veel vrouwen misschien iets zijn als "You go, girl!" maar als een jongen een meisje in elkaar slaat omdat ze hem in zijn billen heeft geknepen zijn diezelfde vrouwen denk ik verontwaardigd.
pi_19467878
Maar girllover, dat was toch hele punt van de discussie over kleding als aanleiding? Ik heb daarin aldoor gezegd dat ik het nooit een rechtvaardiging zou vinden, maar wel dat je er rekening mee moet houden, dat het kan gebeuren. En toen bulderde iedereen over mij heen. En nu zegt men opeens dat kleding een aanleiding kan zijn voor het in de billen geknepen worden (wat ook gewoon aanranding is in mijn ogen). Men spreekt elkaar tegen, wanneer het uitkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')