abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:10:28 #101
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_19444785
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:05 schreef girllover het volgende:

[..]

Dat staat niet helemaal in verhouding lijkt me. Klinkt als mishandeling. Vind je haar reactie ook zelf niet wat overdreven? Don't get me wrong, als iemand dat bij mijn vriendin (als ik die zou hebben) zou doen, zou ik denk ik ook disproportioneel reageren, maar dat maakt het niet niet juist om disproportioneel te reageren.
Ja, ik ben het met je eens dat haar reactie "ietwat" overtrokken is. Maar ik ben wel blij dat mijn vriendin van zich af bijt en dit soort laffe acties niet zomaar pikt. Ik hoop alleen dat ze zich (in mijn afwezigheid) een beetje probeert in te houden, niet iedereen laat zich zo makkelijk op de grond werken en in elkaar slaan.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:11:57 #102
84009 girllover
You had me at hello
pi_19444807
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:03 schreef het_ismij het volgende:
neej maar daar is de situatie dan naar
Ja, maar dat is dan toch je eigen inschatting? Als iemand nou in de discotheek het idee heeft dat hij een meisje in haar billen kan knijpen omdat hij denkt dat ze dat niet erg vindt dan is dat ook zijn eigen inschatting. Ik zie hier niet veel verschil tussen. In beide gevallen neem je als man het initiatief en in beide gevallen zul je ermee ophouden als de ander aangeeft dat ze dat niet wil.

Toen ik mijn ex voor d eeerste keer kuste vond ik ook dat de situatie ernaar was. Maar voor hetzelfde geld vond zij het alleen heel gezellig. Maar goed, ik heb wel het initiatief genomen.
pi_19444820
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:22 schreef FuifDuif het volgende:
Trouwens, zouden de dames gecharmeerd zijn wanneer ik, FuifDuif, jullie in de billen zou knijpen op de meet? (Als ik er naartoe ga natuurlijk.)
de dame die je eventueel knijpt niet, maar denk dat de rest daarna gaat genieten hoe jij vlak aan de grond geslagen wordt

enne plzzzz dames goed hard uithalen en min. 2 x he want op 1 been kan je niet staan
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:13:35 #104
84009 girllover
You had me at hello
pi_19444838
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:10 schreef Castor het volgende:

[..]

Ja, ik ben het met je eens dat haar reactie "ietwat" overtrokken is. Maar ik ben wel blij dat mijn vriendin van zich af bijt en dit soort laffe acties niet zomaar pikt. Ik hoop alleen dat ze zich (in mijn afwezigheid) een beetje probeert in te houden, niet iedereen laat zich zo makkelijk op de grond werken en in elkaar slaan.
Weet niet of je vriendin aan judo doet, maar ik zou zeggen dat ze in dat geval tijdens het toepassen van de een of andere armklem met woorden duidelijk zou moeten maken dat ze er niet op zit te wachten. En die armklem mag best wel even pijn doen bij hem.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:15:58 #105
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_19444896
Girllover, ik denk toch echt dat het aan de opvoeding ligt, en het beeld wat geschetst wordt door alles om ons heen! Ouders prenten hun dochters altijd in dat niemand zomaar aan hun lijf mag zitten omdat dat als aanranding wordt gezien, terwijl mannen daar niet veel mee te maken krijgen. Ik voel mezelf echt een outcast omdat ik het wel prettig kan vinden, het is een positieve vorm van aandacht, dus ik zie het ook als zodanig en niet als een ongewenste intimiteit. Het is een ongevrįįgde intimiteit wat mij betreft. Zolang het maar niet verder gaat dan dat.

De mannelijke lat voor sex ligt idd lager dan bij vrouwen maar die lat is niet door de vrouwen zelf op die hoogte gelegd, heb ik het idee...
power to the people
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:18:20 #106
94827 het_ismij
Life is great
pi_19444953
die lat is denk ik ontstaan door indd de opvoeding,.
en de beschermende houding tegenover dochters,..
minder dan bij de zonen,..
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:18:39 #107
46275 Castor
pi_19444965
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:11 schreef girllover het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dan toch je eigen inschatting? Als iemand nou in de discotheek het idee heeft dat hij een meisje in haar billen kan knijpen omdat hij denkt dat ze dat niet erg vindt dan is dat ook zijn eigen inschatting. Ik zie hier niet veel verschil tussen. In beide gevallen neem je als man het initiatief en in beide gevallen zul je ermee ophouden als de ander aangeeft dat ze dat niet wil.
Zo kun je alles wel gaan vergelijken. Als je dan een vrouw over haar poesje aait...denk je dan ook "als ze het niet erg vindt laat ze het wel merken?". Ondertussen heb je je al wel schuldig gemaakt aan ongewenste intimiteiten. Vraag maar aan Lubbers.

Pas initiatief nemen als je redelijkerwijs kunt verwachten dat de dame in kwestie gediend is van jouw avances. Niet als ze "leuk naar je lacht".
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:19:57 #108
46275 Castor
pi_19444995
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:13 schreef girllover het volgende:

[..]

Weet niet of je vriendin aan judo doet, maar ik zou zeggen dat ze in dat geval tijdens het toepassen van de een of andere armklem met woorden duidelijk zou moeten maken dat ze er niet op zit te wachten. En die armklem mag best wel even pijn doen bij hem.
Neen, ze doet niet aan judo. Ze heeft echter wel 4 oudere broers die haar de nodige skills hebben "verstrekt" om haar mannetje te kunnen staan.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:20:19 #109
94827 het_ismij
Life is great
pi_19445005
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:18 schreef Castor het volgende:

[..]

Zo kun je alles wel gaan vergelijken. Als je dan een vrouw over haar poesje aait...denk je dan ook "als ze het niet erg vindt laat ze het wel merken?". Ondertussen heb je je al wel schuldig gemaakt aan ongewenste intimiteiten. Vraag maar aan Lubbers.

Pas initiatief nemen als je redelijkerwijs kunt verwachten dat de dame in kwestie gediend is van jouw avances. Niet als ze "leuk naar je lacht".
dit is natuurlijk wel totaal iets anders,..
dan oer haar kont aaien
Gr33tz
het_ismij
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:22:28 #110
46275 Castor
pi_19445045
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:20 schreef het_ismij het volgende:

[..]

dit is natuurlijk wel totaal iets anders,..
dan oer haar kont aaien
Het principe blijft hetzelfde. En afhankelijk van de vrouw en de manier waarop er geknepen/betast wordt is er (gevoelsmatig) weinig verschil.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:28:14 #111
37769 erodome
Zweefteef
pi_19445153
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:44 schreef beestjuh het volgende:

[..]

True, ik denk dan ook dat het per vrouw heel wat verschilt. En ik wil het ook niet goed praten, want veel meiden vinden het idd vervelend als het gebeurd. Omdat er toevallig eentje bij is die het niet erg vindt, betekent dat dus niet dat het zomaar moet kunnen. Maar ik denk dat het vooral met opvoeding te maken heeft, bij jongens wordt er nooit zo op gehamerd dat ze hun lichaam moeten beschermen tegen grijpgrage handjes, en bij vrouwen tot in den treure.
Mannen worden ook niet te pas en te onpas gedurende hun leven belaagd door aanrakingen die ze niet willen...
Wil nog wel even verder praten als je een paar jaar heb meegemaakt dat je bij je kruis e.d. wordt gegrepen zomaar...
quote:
Maar je kunt toch moeilijk elke handeling gaan voorbespreken. Dan is het ook niet zo spontaan meer.
Er is ook nog zoiets als non verbale comminucatie, je hebt toch wel door dat iemand je leuk vind of niet, dat is heel wat anders als een nietsvermoedend iemand zomaar even grijpen...

Er is nogsteeds een verschil tussen 2 mensen die contact hebben met elkaar en dat er vanuit die positie wat geprobeert wordt en een dame die door een disco heen loopt en handen die naar haar graaien.
quote:
Gaan mannen hier niet gewoon wat relaxter mee om? Wat ik tot nu toe zie aan de reacties is dat mannen het in het algemeen geen probleem vinden en het vaak zelfs prettig vinden als er in hun billen wordt geknepen en dat sommige vrouwen er een nogal principieel punt van maken. Hoe zou dat komen? Doordat de mannelijke lat voor seks lager ligt en/of doordat mannen minder kieskeurig zijn of door iets anders?
Er zijn wat redenen te bedenken, bv dat het voor vrouwen gevaarlijk is om alles maar toe te laten en heel onvoorzichtig te zijn.
Bij sommige mannen is het zo dat als je ze 1 vinger geeft ze je hele lichaam nemen ipv je hele hand...
En het gebeurt gewoon veel vaker, gebeurt het 1 keer, ach dan is het misschien niet leuk, maar geeft het niet echt, maar dit gebeurt aan de lopende band, op ten duur is het nieuwtje er echt wel vanaf en wordt het mega irritant....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19445169
Ik stond samen met een paar vrienden in de kroeg, het was best druk, dus ik stond ergens bij de deur. Krijg ik ineens vol een hand op mijn kont met de vingers tussen mijn benen en een flinke knijp. Ik draai me om, zie ik een man voorbij lopen. Die heb ik toch wel zo ongelooflijk hard geschopt, hij viel plat op de grond. Daarna is hij de deur uitgesmeten door mijzelf en mijn vrienden. Opgeruimd staat netjes! Dus heren, billenknijpen is een risicovolle sport, voor je het weet...
In the long run, I hit what I aim at
pi_19445298
Ik knijp nooit in billen. Ik vind billen ook helemaal niet opwindend of zo.
Ben meer een tieten-freak. Maar ja, als je daar in gaat knijpen valt het zo op.....
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:40:56 #114
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_19445467
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Mannen worden ook niet te pas en te onpas gedurende hun leven belaagd door aanrakingen die ze niet willen...
Wil nog wel even verder praten als je een paar jaar heb meegemaakt dat je bij je kruis e.d. wordt gegrepen zomaar...
Pardon? Ik heb dat soort situaties vaak zat meegemaakt, serieus, ontelbare keren. En op dat moment heb je twee keuzes, A, je kan je er druk om gaan maken en er je dag / avond / leven door laten verpesten, het enorm buiten proporties opblazen, of B, je kan doorgaan waar je mee bezig was en denken, ach, die kerel weet nou eenmaal niet beter, en het verder vergeten. Is het nou zo raar dat ik me door een aanraking niet op de kast laat jagen? Het is maar een aanraking, er zit nog stof tussen, ik word er niet slechter van hoor, dat is maar net hoe je het opvat.
power to the people
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:46:00 #115
94827 het_ismij
Life is great
pi_19445604
je kan het indd als een compliment zien,..
maar niet iedereen doet dat,..
en vindt het vervelend,..
persoonlijk wordt ik er niet warm of koud van,..
(oke ik ben een man)
Gr33tz
het_ismij
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:47:31 #116
37769 erodome
Zweefteef
pi_19445640
Ik laat ook mijn avond er niet door verpesten, ik geef gewoon een flinke elleboog waardoor de betreffende gozer even naar adem mag happen....
Als me dat een aantal keren op een avond gebeurt vind ik het wel naar worden, ben geen dienstverlenende instantie voor gefrustreerde ventjes, kom op zeg...
Ik wil me gewoon vrij kunnen bewegen zonder te pas en te onpas aangeraakt te worden.

Ben er gewoon niet van gedient klaar uit en vind het belachelijk dat ik het maar ok moet vinden omdat iemand anders het geen probleem vind, dan doet hij het maar lekker bij zichzelf...

En er zijn meiden die het zichzelf wel heel erg aantrekken, die zich echt naar erom voelen, wat is het nut ervan om zomaar iemand bij de kont te grijpen, ik snap dat niet hoor...

En sorry, het gebeurt mannen een heel stuk minder dan vrouwen....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:54:49 #117
86982 StickUpKid
Doorstroomgarantie
pi_19445820
F*ckers!! Ze motten gewoon met hun poten van mijn vriendin afblijven! Klaar!
Wat erodome zegt: vrouwen zijn geen dienstverlenende instantie voor gefrustreerde ventjes!
Niet dat ik begin te vechten ofzo, ik lach ze meestal uit omdat ze zo zielig zijn.

Blijf gewoon van vrouwen af als ze niet van jouw zijn!!

Voor vrouwen geldt overigens hetzelfde!
Ik kick meer shit dan een blinde op het voetpad!
pi_19446075
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:40 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Pardon? Ik heb dat soort situaties vaak zat meegemaakt, serieus, ontelbare keren. En op dat moment heb je twee keuzes, A, je kan je er druk om gaan maken en er je dag / avond / leven door laten verpesten, het enorm buiten proporties opblazen, of B, je kan doorgaan waar je mee bezig was en denken, ach, die kerel weet nou eenmaal niet beter, en het verder vergeten. Is het nou zo raar dat ik me door een aanraking niet op de kast laat jagen? Het is maar een aanraking, er zit nog stof tussen, ik word er niet slechter van hoor, dat is maar net hoe je het opvat.
hmmm ik snap je redenatie maar kan het toch goed begrijpen dat er vrouwen zijn die er meer moeite mee hebben, doompje haalde er zelf in haar 1e voorbeeld ook bij dat ze nog niet zo lang geleden verkracht was.... ik kan me dan HEEL goed voorstellen dat je er dan dubbel zoveel last van hebt, met andere woorden:

het ligt er ook nog aan wat de omstandigheden zijn en die weet je bij een vreemde simpelweg niet dus blijf je er met je tengels vanaf en trek je je bek open en als het dan allemaal goed gaat mag je mischien wel meer dan alleen knijpen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:08:38 #119
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19446145
Wanneer het mij gebeurt ga ik ook echt geen moord en brand lopen gillen of een aanklacht indienen of mensen in elkaar beuken hoor. Ik wil het niet groot opblazen zodat, net als Beestjuh zegt, je hele avond dan ook verpest is. Toch draag ik er wel zorg voor dat diegene met zijn snelle handjes voortaan weet dat wat hij deed niet not-done is en hopelijk wordt dat hier in dit topic ook wel duidelijk gemaakt.
pi_19446197
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:29 schreef BB-King het volgende:
Ik heb wel eens voor mijn grote spiegel zo'n broekje heel strak om me naad heen getrokken.
En toen je moeder gebeld zeker.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_19447134
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:15 schreef beestjuh het volgende:
Girllover, ik denk toch echt dat het aan de opvoeding ligt, en het beeld wat geschetst wordt door alles om ons heen! Ouders prenten hun dochters altijd in dat niemand zomaar aan hun lijf mag zitten omdat dat als aanranding wordt gezien, terwijl mannen daar niet veel mee te maken krijgen. Ik voel mezelf echt een outcast omdat ik het wel prettig kan vinden, het is een positieve vorm van aandacht, dus ik zie het ook als zodanig en niet als een ongewenste intimiteit. Het is een ongevrįįgde intimiteit wat mij betreft. Zolang het maar niet verder gaat dan dat.

De mannelijke lat voor sex ligt idd lager dan bij vrouwen maar die lat is niet door de vrouwen zelf op die hoogte gelegd, heb ik het idee...
Ik ben het met je eens. Als mannen zoiets gewoon ff voor de grap doen zit ik er niets mee in om terug te knijpen. Je merkt wel als zoiets gewoon in een lollige half-dronken bui gebeurt (het "kijk eens wat ik durf" gedrag) of als het echt aanranding zou zijn (nooit meegemaakt).
Als je weet dat er niets vernederends achter dat gebaar zit maak ik me er niet druk over en net als Beestjuh is het soms wel goed voor het ego om te weten dat de heren je nog zien staan.
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:51:44 #122
86982 StickUpKid
Doorstroomgarantie
pi_19447226
Dat kan toch ook door oogcontact?? Je voelt je gevleid doordat je in je billen wordt geknepen??? Als een man naar je toe komt: dat is aandacht. Als een man in je billen knijpt wil dat niet zeggen dat ie je leuk vindt!! Het blijft iets ongewenst...
Als je een vrouw leuk vindt, heb je respect voor diegene. Dan ga je dus niet iets ongewenst doen.
Ik kick meer shit dan een blinde op het voetpad!
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:54:38 #123
37769 erodome
Zweefteef
pi_19447317
Idd, als iemand me leuk vind kan hij dat ook op een andere manier laten weten dan in mijn billen te knijpen...

Ik voel me igg niet gevleid door een dronken gek die denkt dat mijn kont zijn eigendom is...
pi_19447415
Bij mij staat er in elk geval geen naam op mijn kont, ik vermoed bij erodome ook niet.
On echo beach! (e-mail weer geactiveerd!)
pi_19447530
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:57 schreef Rooie_Zita het volgende:
Bij mij staat er in elk geval geen naam op mijn kont, ik vermoed bij erodome ook niet.
foto als bewijs graag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')