abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19441693
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:10 schreef FuifDuif het volgende:
Euh ja dafjedaf, maar soms kan het zo snel gaan, dat je de knijplocatie niet snel kunt alloceren als man zijnde, dat je per ongeluk ergens komt wat niet je bedoeling was. Maar oke, dan zeg ik, knijp gewoon niet.

En overigens zal ik ook niet gaan knijpen op de meet (als ik er naartoe zou gaan). Ik zou niet graag door erodome of dafjedag in elkaar geslagen willen worden. Of nog erger, een bijl in mijn hoofd krijgen van Tagnar.
Je doet het toch niet omdat je bang bent klappen te moeten vangen, je moet het niet doen omdat het gewoonweg onfatsoenlijk is....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:27:00 #77
94827 het_ismij
Life is great
pi_19441851
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Je doet het toch niet omdat je bang bent klappen te moeten vangen, je moet het niet doen omdat het gewoonweg onfatsoenlijk is....
Indd,..

maar dat klappen vangen aspect vind ik ook wel en punt waard,..
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:31:44 #78
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_19441995
Ben ik dan het enige meisje dat ook wel eens in billen knijpt? En zijn er hier geen mannen die wel eens bij hun kont gegrepen zijn?
Als ik uit ben, en ik zie een leuke jongen, deel ik wel eens een kneepje of een tikje uit hoor, al is het maar om iets te hebben om een gesprek over te beginnen (zijn lekkere kontje, dus!). Gek genoeg, heb ik er nog nooit een klap voor in mijn gezicht gekregen .

-edit-
Ik word ook regelmatig geknepen, maar daar reageer ik dus niet op met een mep. Vind het ook niet altijd prettig, maar ik ga er ook niet mijn energie aan verspillen, daar ik het zelf ook wel eens doe .
power to the people
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:33:12 #79
94827 het_ismij
Life is great
pi_19442045
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:31 schreef beestjuh het volgende:
Ben ik dan het enige meisje dat ook wel eens in billen knijpt? En zijn er hier geen mannen die wel eens bij hun kont gegrepen zijn?
Als ik uit ben, en ik zie een leuke jongen, deel ik wel eens een kneepje of een tikje uit hoor, al is het maar om iets te hebben om een gesprek over te beginnen (zijn lekkere kontje, dus!). Gek genoeg, heb ik er nog nooit een klap voor in mijn gezicht gekregen .
als vrouwen dat doen ligt het ook iets anders,..
maatschapij hé,..
mannen vinden het denk ik minder/of helemaal niet erg,...
Gr33tz
het_ismij
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:38:21 #80
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_19442205
quote:

-edit-
Ik word ook regelmatig geknepen, maar daar reageer ik dus niet op met een mep. Vind het ook niet altijd prettig, maar ik ga er ook niet mijn energie aan verspillen, daar ik het zelf ook wel eens doe .
*checkt fotoboek*

...ja heel vreemd dat jij nog nooit een klap heb gekregen.
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:38:22 #81
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_19442207
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:33 schreef het_ismij het volgende:

[..]

als vrouwen dat doen ligt het ook iets anders,..
maatschapij hé,..
mannen vinden het denk ik minder/of helemaal niet erg,...
Ik denk dat mannen eerder verbaasd zijn als het gebeurt... En ze vinden het idd niet erg, is mijn ervaring. Maar vinden vrouwen het stiekem niet ook prettig, bij wijze van compliment, bedoel ik. Het is de meeste vrouwen met de paplepel ingegoten dat ze het niet moeten pikken, dat ze een man mogen slaan als het gebeurt. Het is je kont maar hoor, wees blij dat mannen hem mooi genoeg vinden om erin te knijpen. Ik kan me veel ergere dingen voorstellen.
power to the people
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:39:56 #82
94827 het_ismij
Life is great
pi_19442267
ok dat is indd wel zo,..
maar toch,..
veel vrouwen zijn er gewoon niet van gedient als je zoiets doet,..
het is en blijft hun lichaam,..
en ik denk persoonlijk dat niet veel vrouwen het als een compliment zien,..
eerder als lastig vallen ofzo,..
Gr33tz
het_ismij
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:40:34 #83
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_19442297
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:38 schreef Castor het volgende:

[..]

*checkt fotoboek*

...ja heel vreemd dat jij nog nooit een klap heb gekregen.
. Uiterlijk van degene die knijpt staat hier toch buiten? Zou een beetje vreemd zijn om een lelijke jongen wel een mep te geven, en een knappe jongen te bedanken. En dat kan wat mij betreft ook voor meisjes op gaan.
power to the people
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:44:49 #84
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_19442431
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:39 schreef het_ismij het volgende:
ok dat is indd wel zo,..
maar toch,..
veel vrouwen zijn er gewoon niet van gedient als je zoiets doet,..
het is en blijft hun lichaam,..
en ik denk persoonlijk dat niet veel vrouwen het als een compliment zien,..
eerder als lastig vallen ofzo,..
True, ik denk dan ook dat het per vrouw heel wat verschilt. En ik wil het ook niet goed praten, want veel meiden vinden het idd vervelend als het gebeurd. Omdat er toevallig eentje bij is die het niet erg vindt, betekent dat dus niet dat het zomaar moet kunnen. Maar ik denk dat het vooral met opvoeding te maken heeft, bij jongens wordt er nooit zo op gehamerd dat ze hun lichaam moeten beschermen tegen grijpgrage handjes, en bij vrouwen tot in den treure.
power to the people
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:46:44 #85
94827 het_ismij
Life is great
pi_19442486
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:44 schreef beestjuh het volgende:

[..]

True, ik denk dan ook dat het per vrouw heel wat verschilt. En ik wil het ook niet goed praten, want veel meiden vinden het idd vervelend als het gebeurd. Omdat er toevallig eentje bij is die het niet erg vindt, betekent dat dus niet dat het zomaar moet kunnen. Maar ik denk dat het vooral met opvoeding te maken heeft, bij jongens wordt er nooit zo op gehamerd dat ze hun lichaam moeten beschermen tegen grijpgrage handjes, en bij vrouwen tot in den treure.
precies gewoon handen af,..
oke tis was anders als je het bij vriendinnnen doet owzo,. (als je uitkijkt )
maar verder,..
neej
Gr33tz
het_ismij
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:57:31 #86
46275 Castor
pi_19442774
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:40 schreef beestjuh het volgende:

[..]

. Uiterlijk van degene die knijpt staat hier toch buiten? Zou een beetje vreemd zijn om een lelijke jongen wel een mep te geven, en een knappe jongen te bedanken. En dat kan wat mij betreft ook voor meisjes op gaan.
Mannen zijn (als het goed is) niet snel geneigd een vrouw te slaan. Ook voelen mannen zich over het algemeen minder bedreigd door een dergelijke aanraking. Natuurlijk is het hypocriet om een aantrekkelijk iemand anders te behandelen dan een onaantrekkelijk iemand...maar het is wel begrijpelijk/menselijk.
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:57:54 #87
53258 kutnewbie
So Fresh & So Clean
pi_19442786
ik ben meer het type dat dat alleen bij meisje doet die ik ken
Schelden Doet Geen Pijn
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:03:32 #88
94827 het_ismij
Life is great
pi_19442954
precies!!
Gr33tz
het_ismij
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:00:22 #89
84009 girllover
You had me at hello
pi_19444591
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:56 schreef Castor het volgende:

[..]

Jij vind het ok als een onbekende in je billen knijpt? Er zullen er vast meer zijn die er zo over denken, maar volgens mij zijn er ook een hoop dames die er NIET van gediend zijn. Helaas lopen degene de het niet erg vinden niet met een bordje rond waarop dat aangegeven staat en loop je dus de kans om in iemands billen te knijpen die er niet van gediend is. Uit respect doe ik het dus gewoon bij niemand (tenzij ik de persoon ken en weet dat zij er geen problemen mee heeft).
Ja, maar als je nou tijdens een avond stappen ofzo een meisje ontmoet en je vindt haar leuk en wilt haar kussen, vraag je daar dan toestemming voor?
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:01:08 #90
84009 girllover
You had me at hello
pi_19444610
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:28 schreef accelerator het volgende:

[..]

Andersom vinden we het wel heftig denk ik. Als een babe aan me zit (wel een beetje subtiel natuurlijk) ben ik wel blij en zie ik dat als een compliment.
Ik ook, geen probleem mee.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:01:45 #91
94827 het_ismij
Life is great
pi_19444624
oke dit is dus weer iets totaal anders,..
je zoent haar toch niet zomaar,..
daar gaat eerst iets aan vooraf,..
net als met billen knijpen eigelijk,..
Gr33tz
het_ismij
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:02:08 #92
84009 girllover
You had me at hello
pi_19444637
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:50 schreef erodome het volgende:
Ik leg niet zomaar iemands hand op mijn kont, dan weet ik al wel of iemand dat wil hoor, ben niet zo van de ongewenste intimiteiten
Maar je kunt toch moeilijk elke handeling gaan voorbespreken. Dan is het ook niet zo spontaan meer.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:02:55 #93
84009 girllover
You had me at hello
pi_19444650
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:02 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik ben het trouwens eens met de meeste mensen in dit topic. Je moet van andere mensen afblijven als ze daar niet om gevraagd hebben.

Een tijdje terug werd ik door een meid op een feest in m'n kont geknepen. Voor ik het in de gaten had, was ze alweer doorgelopen. Had er niet echt een probleem mee ofzo.
Hebben alle meisjes die jij hebt gekust daar de eerste keer om gevraagd?
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:03:28 #94
94827 het_ismij
Life is great
pi_19444663
neej maar daar is de situatie dan naar

[ Bericht 69% gewijzigd door het_ismij op 27-05-2004 13:04:49 (whehe ff verkeerd gelezen vage reactie dus eerst) ]
Gr33tz
het_ismij
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:05:35 #95
84009 girllover
You had me at hello
pi_19444699
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:16 schreef Castor het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook. Mijn vriendin is wel eens door een gast over haar billen gestreken, zo met z'n vingers langs haar bilspleet (erg dicht bij de voorkant dus). Ze heeft zich toen omgedraaid en die gast neergelegd (met een hele stoere judo-move) en is toen op hem in gaan slaan slaan. Ze is door omstanders van hem af getrokken anders had ze hem finaal in elkaar geslagen. Zeker weten dat hij het niet snel nog eens zal proberen.
Dat staat niet helemaal in verhouding lijkt me. Klinkt als mishandeling. Vind je haar reactie ook zelf niet wat overdreven? Don't get me wrong, als iemand dat bij mijn vriendin (als ik die zou hebben) zou doen, zou ik denk ik ook disproportioneel reageren, maar dat maakt het niet niet juist om disproportioneel te reageren.
pi_19444703
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:02 schreef girllover het volgende:

[..]

Hebben alle meisjes die jij hebt gekust daar de eerste keer om gevraagd?
Het lijkt me duidelijk dat je zelf wel in de gaten hebt wanneer een meisje iets van je wil of niet. Dat bedoel ik met "erom vragen".
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:07:02 #97
46275 Castor
pi_19444721
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:00 schreef girllover het volgende:

[..]

Ja, maar als je nou tijdens een avond stappen ofzo een meisje ontmoet en je vindt haar leuk en wilt haar kussen, vraag je daar dan toestemming voor?
Ik zou wel wachten op verbale of non-verbale signalen die aangeven dat de betreffende dame ook (op deze manier) in mij is geintresseerd. Ik zou niet zomaar mijn tong in haar huig steken
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:08:11 #98
94827 het_ismij
Life is great
pi_19444742
precies,..
Gr33tz
het_ismij
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:08:40 #99
84009 girllover
You had me at hello
pi_19444749
quote:

-edit-
Gaan mannen hier niet gewoon wat relaxter mee om? Wat ik tot nu toe zie aan de reacties is dat mannen het in het algemeen geen probleem vinden en het vaak zelfs prettig vinden als er in hun billen wordt geknepen en dat sommige vrouwen er een nogal principieel punt van maken. Hoe zou dat komen? Doordat de mannelijke lat voor seks lager ligt en/of doordat mannen minder kieskeurig zijn of door iets anders?
pi_19444772
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:10 schreef FuifDuif het volgende:
Euh ja dafjedaf, maar soms kan het zo snel gaan, dat je de knijplocatie niet snel kunt alloceren als man zijnde, dat je per ongeluk ergens komt wat niet je bedoeling was. Maar oke, dan zeg ik, knijp gewoon niet.

En overigens zal ik ook niet gaan knijpen op de meet (als ik er naartoe zou gaan). Ik zou niet graag door erodome of dafjedag in elkaar geslagen willen worden. Of nog erger, een bijl in mijn hoofd krijgen van Tagnar.
volgens mij heeft FD wel vaker vrouwen ongewenst geknepen, hoop ook dat hij min. evenveel GOEDE klappen heeft gehad dan hij ongevraagd vrouwen zedelijk heeft betast/geknepen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')