Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:58 schreef Castor het volgende:
Als dat de definitie is van een echte kerel zijn...dan ben ik liever geen echte kerel.
Je mot gewoon niet ongewild met je fikken aan meiden zitten!![]()
dis is dus echt weer een lompe reactie,..quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:51 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Jij vind het ok als een onbekende in je billen knijpt? Er zullen er vast meer zijn die er zo over denken, maar volgens mij zijn er ook een hoop dames die er NIET van gediend zijn. Helaas lopen degene de het niet erg vinden niet met een bordje rond waarop dat aangegeven staat en loop je dus de kans om in iemands billen te knijpen die er niet van gediend is. Uit respect doe ik het dus gewoon bij niemand (tenzij ik de persoon ken en weet dat zij er geen problemen mee heeft).quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:23 schreef requiem4adream het volgende:
sorry hoor maar ik als meisje heb ook wel eens een kerel in z'n kont geknepen maar (ligt er natuurlijk wel aan wie het is) heb er over het algemeen ook geen problemen mee als ik 'n keer in m'n kont wordt geknepen zolang het daar maar bij blijft.... anders kunnen ze 'n optater verwachten
ik denk dat je hier nooit uit gaat komen of het wel of niet mag,..quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:11 schreef accelerator het volgende:
vraagje aan de dames: als die b#ll$nkn%^p*r (afschuwelijk woord) er nou goed uit ziet. Mag het dan wel?
Nee....quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:11 schreef accelerator het volgende:
vraagje aan de dames: als die b#ll$nkn%^p*r (afschuwelijk woord) er nou goed uit ziet. Mag het dan wel?
Niet per direct 'n onbekende en ligt er ook aan op wat voor 'n manier iemand knijpt... maar als er iemand in m'n billen knijpt zal ik wellicht iets terugdoen maar of dit een klap wordt of iets anders hangt wel degelijk af van het hoofd wat er op diegene zit.... en over 't algemeen zijn het toch meestal bekenden die het doen naja en die knijp ik gewoon terugquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:56 schreef Castor het volgende:
[..]
Jij vind het ok als een onbekende in je billen knijpt? Er zullen er vast meer zijn die er zo over denken, maar volgens mij zijn er ook een hoop dames die er NIET van gediend zijn. Helaas lopen degene de het niet erg vinden niet met een bordje rond waarop dat aangegeven staat en loop je dus de kans om in iemands billen te knijpen die er niet van gediend is. Uit respect doe ik het dus gewoon bij niemand (tenzij ik de persoon ken en weet dat zij er geen problemen mee heeft).
damn kerel... als je zo blijft praten is niemand er blij mee...quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:22 schreef FuifDuif het volgende:
Trouwens, zouden de dames gecharmeerd zijn wanneer ik, FuifDuif, jullie in de billen zou knijpen op de meet? (Als ik er naartoe ga natuurlijk.)
Andersom vinden we het wel heftig denk ik. Als een babe aan me zit (wel een beetje subtiel natuurlijk) ben ik wel blij en zie ik dat als een compliment.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee....
Ik ben er gewoon niet van gedient dat iemand die ik niet ken zomaar aan mijn lijf zit, dus hij kan nog zo'n lekker ding zijn, ik heb er dan goed de smoor in.
Een bekende die ik niet lekker vind en wel heel aardig vind kan het wel maken voor een geintje, maar een onbekende heeft gewoon van me af te blijven.
Nee.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:22 schreef FuifDuif het volgende:
Trouwens, zouden de dames gecharmeerd zijn wanneer ik, FuifDuif, jullie in de billen zou knijpen op de meet? (Als ik er naartoe ga natuurlijk.)
Oeh, das ook op 't randje hoor...miscchien WIL die man wel helemaal niet aan je kont zittenquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee.....
Je doet maar gewoon normaal en toont maar een beetje respect, als ik wil dat je me in m'n kont knijpt dan leg ik je hand wel op m'n kont
Zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:50 schreef erodome het volgende:
Ik leg niet zomaar iemands hand op mijn kont, dan weet ik al wel of iemand dat wil hoor, ben niet zo van de ongewenste intimiteiten
Ik maak een geintje joh. Hoef je niet meteen zo opgefokt te reageren.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:55 schreef het_ismij het volgende:
[..]
dis is dus echt weer een lompe reactie,..
k hoop dat jij flink wat klappen op je bek krijgt,.
(ik kan je vertellen das echt niet coowl in een volle zaal,..
Het zou wel een goed excuus zijn voor zinvol geweld, natuurlijk... Maar nee, FD, ik kan het je niet aanraden me ook maar met een vinger aan te raken. Ik denk dat je daar spijt van krijgt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:22 schreef FuifDuif het volgende:
oke,.. k ben ook wat opge fok! tquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:54 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ik maak een geintje joh. Hoef je niet meteen zo opgefokt te reageren.
Maar uhm: kan ik hier uit afleiden dat jij op je bek geslagen bent omdat je iemand in der kont kneep?
Hèhè, go get em!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:00 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Het zou wel een goed excuus zijn voor zinvol geweld, natuurlijk... Maar nee, FD, ik kan het je niet aanraden me ook maar met een vinger aan te raken. Ik denk dat je daar spijt van krijgt.
Dat lijkt me ook. Mijn vriendin is wel eens door een gast over haar billen gestreken, zo met z'n vingers langs haar bilspleet (erg dicht bij de voorkant dus). Ze heeft zich toen omgedraaid en die gast neergelegd (met een hele stoere judo-move) en is toen op hem in gaan slaan slaan. Ze is door omstanders van hem af getrokken anders had ze hem finaal in elkaar geslagen. Zeker weten dat hij het niet snel nog eens zal proberen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:05 schreef dafjedaf het volgende:
Volgens mij is het voor mannen wel anders. Sommige mannen knijpen je als vrouw zo hard dat het lijkt alsof ze gelijk hun vingers in je doos willen parkeren. Dat vind ik het vervelendste er aan, dat het daar zo dicht bij zit. Kruisknijpers zijn veel vervelender dan degenen die gewoon een stuk vlees beknijpen zeg maar, zonder aan in de buurt van in- en uitgangen te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |