abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19439445
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 08:58 schreef Castor het volgende:
Als dat de definitie is van een echte kerel zijn...dan ben ik liever geen echte kerel.
Je mot gewoon niet ongewild met je fikken aan meiden zitten!
Tuurlijk wel.
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:55:43 #52
94827 het_ismij
Life is great
pi_19439511
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:51 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.
dis is dus echt weer een lompe reactie,..
k hoop dat jij flink wat klappen op je bek krijgt,.
(ik kan je vertellen das echt niet coowl in een volle zaal,..
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:56:08 #53
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_19439519
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:23 schreef requiem4adream het volgende:
sorry hoor maar ik als meisje heb ook wel eens een kerel in z'n kont geknepen maar (ligt er natuurlijk wel aan wie het is) heb er over het algemeen ook geen problemen mee als ik 'n keer in m'n kont wordt geknepen zolang het daar maar bij blijft.... anders kunnen ze 'n optater verwachten
Jij vind het ok als een onbekende in je billen knijpt? Er zullen er vast meer zijn die er zo over denken, maar volgens mij zijn er ook een hoop dames die er NIET van gediend zijn. Helaas lopen degene de het niet erg vinden niet met een bordje rond waarop dat aangegeven staat en loop je dus de kans om in iemands billen te knijpen die er niet van gediend is. Uit respect doe ik het dus gewoon bij niemand (tenzij ik de persoon ken en weet dat zij er geen problemen mee heeft).
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:11:13 #54
82065 accelerator
rechts medium
pi_19439838
vraagje aan de dames: als die b#ll$nkn%^p*r (afschuwelijk woord) er nou goed uit ziet. Mag het dan wel?
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:14:00 #55
94827 het_ismij
Life is great
pi_19439882
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:11 schreef accelerator het volgende:
vraagje aan de dames: als die b#ll$nkn%^p*r (afschuwelijk woord) er nou goed uit ziet. Mag het dan wel?
ik denk dat je hier nooit uit gaat komen of het wel of niet mag,..
de een zegt gewoon "nee,.. is irritant,.."
de ander maakt het geen "reet" uit
de ander vind het niet hinderlijk als het bekende zijn,..
kortom,..
onbegonnen werk om hier een algemeen antwoord uit te halen,..
Gr33tz
het_ismij
pi_19439966
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:11 schreef accelerator het volgende:
Nee....

Ik ben er gewoon niet van gedient dat iemand die ik niet ken zomaar aan mijn lijf zit, dus hij kan nog zo'n lekker ding zijn, ik heb er dan goed de smoor in.

Een bekende die ik niet lekker vind en wel heel aardig vind kan het wel maken voor een geintje, maar een onbekende heeft gewoon van me af te blijven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19440033
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:56 schreef Castor het volgende:

[..]

Jij vind het ok als een onbekende in je billen knijpt? Er zullen er vast meer zijn die er zo over denken, maar volgens mij zijn er ook een hoop dames die er NIET van gediend zijn. Helaas lopen degene de het niet erg vinden niet met een bordje rond waarop dat aangegeven staat en loop je dus de kans om in iemands billen te knijpen die er niet van gediend is. Uit respect doe ik het dus gewoon bij niemand (tenzij ik de persoon ken en weet dat zij er geen problemen mee heeft).
Niet per direct 'n onbekende en ligt er ook aan op wat voor 'n manier iemand knijpt... maar als er iemand in m'n billen knijpt zal ik wellicht iets terugdoen maar of dit een klap wordt of iets anders hangt wel degelijk af van het hoofd wat er op diegene zit.... en over 't algemeen zijn het toch meestal bekenden die het doen naja en die knijp ik gewoon terug
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_19440043
Trouwens, zouden de dames gecharmeerd zijn wanneer ik, FuifDuif, jullie in de billen zou knijpen op de meet? (Als ik er naartoe ga natuurlijk.)
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:27:35 #59
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_19440166
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:22 schreef FuifDuif het volgende:
Trouwens, zouden de dames gecharmeerd zijn wanneer ik, FuifDuif, jullie in de billen zou knijpen op de meet? (Als ik er naartoe ga natuurlijk.)
damn kerel... als je zo blijft praten is niemand er blij mee...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:28:18 #60
82065 accelerator
rechts medium
pi_19440186
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee....

Ik ben er gewoon niet van gedient dat iemand die ik niet ken zomaar aan mijn lijf zit, dus hij kan nog zo'n lekker ding zijn, ik heb er dan goed de smoor in.

Een bekende die ik niet lekker vind en wel heel aardig vind kan het wel maken voor een geintje, maar een onbekende heeft gewoon van me af te blijven.
Andersom vinden we het wel heftig denk ik. Als een babe aan me zit (wel een beetje subtiel natuurlijk) ben ik wel blij en zie ik dat als een compliment.
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:28:54 #61
94827 het_ismij
Life is great
pi_19440204
zelfs niet als je komt
j/k
Gr33tz
het_ismij
pi_19440503
quote:
Nee.....

Je doet maar gewoon normaal en toont maar een beetje respect, als ik wil dat je me in m'n kont knijpt dan leg ik je hand wel op m'n kont
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19440563
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee.....

Je doet maar gewoon normaal en toont maar een beetje respect, als ik wil dat je me in m'n kont knijpt dan leg ik je hand wel op m'n kont
dat dan wel weer he
046
Dank aan Yeahinho
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:44:42 #64
94827 het_ismij
Life is great
pi_19440575
dan is het iig niet meer ongewenst
Gr33tz
het_ismij
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:46:55 #65
46275 Castor
pi_19440640
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee.....

Oeh, das ook op 't randje hoor...miscchien WIL die man wel helemaal niet aan je kont zitten

(Kan me het bijna niet voorstellen doompje, maar wel een leuke discussie waard misschien?)
pi_19440732
Ik leg niet zomaar iemands hand op mijn kont, dan weet ik al wel of iemand dat wil hoor, ben niet zo van de ongewenste intimiteiten
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:52:26 #67
46275 Castor
pi_19440805
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:50 schreef erodome het volgende:
Ik leg niet zomaar iemands hand op mijn kont, dan weet ik al wel of iemand dat wil hoor, ben niet zo van de ongewenste intimiteiten
Zoiets dacht ik al

Goede insteek imho.
pi_19440861
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:55 schreef het_ismij het volgende:

[..]

dis is dus echt weer een lompe reactie,..
k hoop dat jij flink wat klappen op je bek krijgt,.
(ik kan je vertellen das echt niet coowl in een volle zaal,..
Ik maak een geintje joh. Hoef je niet meteen zo opgefokt te reageren.

Maar uhm: kan ik hier uit afleiden dat jij op je bek geslagen bent omdat je iemand in der kont kneep?
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:00:26 #69
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19441028
quote:
Het zou wel een goed excuus zijn voor zinvol geweld, natuurlijk... Maar nee, FD, ik kan het je niet aanraden me ook maar met een vinger aan te raken. Ik denk dat je daar spijt van krijgt.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19441080
Ik ben het trouwens eens met de meeste mensen in dit topic. Je moet van andere mensen afblijven als ze daar niet om gevraagd hebben.

Een tijdje terug werd ik door een meid op een feest in m'n kont geknepen. Voor ik het in de gaten had, was ze alweer doorgelopen. Had er niet echt een probleem mee ofzo.
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:05:08 #71
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19441153
Volgens mij is het voor mannen wel anders. Sommige mannen knijpen je als vrouw zo hard dat het lijkt alsof ze gelijk hun vingers in je doos willen parkeren. Dat vind ik het vervelendste er aan, dat het daar zo dicht bij zit. Kruisknijpers zijn veel vervelender dan degenen die gewoon een stuk vlees beknijpen zeg maar, zonder aan in de buurt van in- en uitgangen te komen.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:10:05 #72
94827 het_ismij
Life is great
pi_19441312
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:54 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Ik maak een geintje joh. Hoef je niet meteen zo opgefokt te reageren.

Maar uhm: kan ik hier uit afleiden dat jij op je bek geslagen bent omdat je iemand in der kont kneep?
oke,.. k ben ook wat opge fok! t
maaruh ja ik ben op me bek geslagen
En ik kneep niet eens
als je ff mijn vorige bericht lees kan je lezen hoe dat kwam

[/qoute]
1 keer wel gehad,.. ik loop naar een vriendin en laat me hand over haar bil glijden,.. ze draaid zich om en slaat me zonder te kijken met haar platte hand op me bek en midden in een discotheek,..
roept ze ineens SORRY ze dacht dat ik iemand anders was
jammer dat ik toen al last had van me wang,..
[/qoute]

dit was dus het verhaal,..
Gr33tz
het_ismij
pi_19441327
Euh ja dafjedaf, maar soms kan het zo snel gaan, dat je de knijplocatie niet snel kunt alloceren als man zijnde, dat je per ongeluk ergens komt wat niet je bedoeling was. Maar oke, dan zeg ik, knijp gewoon niet.

En overigens zal ik ook niet gaan knijpen op de meet (als ik er naartoe zou gaan). Ik zou niet graag door erodome of dafjedag in elkaar geslagen willen worden. Of nog erger, een bijl in mijn hoofd krijgen van Tagnar.
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:12:15 #74
46275 Castor
pi_19441374
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:00 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Het zou wel een goed excuus zijn voor zinvol geweld, natuurlijk... Maar nee, FD, ik kan het je niet aanraden me ook maar met een vinger aan te raken. Ik denk dat je daar spijt van krijgt.
Hèhè, go get em!
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:16:56 #75
46275 Castor
pi_19441508
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:05 schreef dafjedaf het volgende:
Volgens mij is het voor mannen wel anders. Sommige mannen knijpen je als vrouw zo hard dat het lijkt alsof ze gelijk hun vingers in je doos willen parkeren. Dat vind ik het vervelendste er aan, dat het daar zo dicht bij zit. Kruisknijpers zijn veel vervelender dan degenen die gewoon een stuk vlees beknijpen zeg maar, zonder aan in de buurt van in- en uitgangen te komen.
Dat lijkt me ook. Mijn vriendin is wel eens door een gast over haar billen gestreken, zo met z'n vingers langs haar bilspleet (erg dicht bij de voorkant dus). Ze heeft zich toen omgedraaid en die gast neergelegd (met een hele stoere judo-move) en is toen op hem in gaan slaan slaan. Ze is door omstanders van hem af getrokken anders had ze hem finaal in elkaar geslagen. Zeker weten dat hij het niet snel nog eens zal proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')