abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:10:01 #26
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_19435727
Toen ik op de HAVO zat heb ik een vriend wel eens genaaid :-)
We stonden in een super drukke kantine...en er was een grietje dat een jaar of 18 zal zijn gewees, (wij waren 16) en we noemden haar "Biker poes" ...altijd zwarte leren broeken aan die veels te strak zaten maar eh, op een dag stonden ik en een maat van me weer eens achter dit vrouwtje, ze bestelde iets te drinken - ik kijk eens goed hoe ze staat tov die vriend van me, en grijp dr vol in dr kont - lekkerrr Snel hand weg ...

Vrouwtje draait om...

Boos..

*VLAM*

En stompt zo die maat van mij op zn toeter ))))))

Met een rood gezicht roept ze nog : VIESPEUK!!!!!!

Heel de kantine kijken, die vriend krabbelde helemaal verbaasd weg ... ik heb me kapot gelachen, samen met de andere lui
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:11:20 #27
84009 girllover
You had me at hello
pi_19435758
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:29 schreef Oblivion het volgende:
Ik doe het als vrouw zijnde wel eens bij een andere vrouw, maar wel zo dat er 1 man staat te kijken...
De dame in kwestie kijkt dan heel boos om...
Maar niet naar mij, nee, naar de man die dus ook staat te kijken...
Fout, ik weet het, maar voordat er uberhaupt ruzie van kan komen, sta ik al zo hard te lachen, dat de dame in kwestie het ook doorheeft...
Is nog nooit voor gekomen dat een vrouw er boos over was, meer de slappe lach...en een
ondeugende blik....
[/quote]

Geil zeg. Vind je dat ook opwindend om te doen?
quote:
En niet bij alle heren, vaak weet je wel bij je het wel kan doen, en bij wie niet.
En dan zo open en bloot mogelijk.
Ook nooit problemen mee gehad.
Nee, ls het een leuk meisje of ene leuke vrouw is houd ik me altijd aanbevolen. Heb ik echt geen problemen mee.
pi_19435768
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:19 schreef Ricky2k4 het volgende:
Ik stond laatst in de Febo in Groningen werd ik in me kont geknepen. Ik zag nog net een meisje haar hand wegtrekken. Ik vat het meer op als een compliment dan als aanranding of iets dergelijks.

Maar eh, ik ben toch wel benieuwd nu, wie was die bekende voetballer?
/off topic maar kan het niet laten modus
FEBO

/ontopic
mannen hebben er zowiezo minder moeite met dat soort dingen, mischien heeft het wel te maken dat het vrouwen veel vaker overkomt dan mannen ? ikzelf doe het niet tenzij ik weet dat het ok is en dat weet je bij een vreemde simpelweg niet
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:28:36 #29
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19436061
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:10 schreef majic het volgende:
"Biker poes" ...altijd zwarte leren broeken aan die veels te strak zaten
Die school van jou klinkt steeds leuker
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19436069
Haha, het leukste is wel je vrienden een klap aannaaien. Vooral als ze naast je in het cafe staan. Of gewoon, andermans hand op "haar" bil drukken dat ie echt staat te kijken van: Wat doe jij nou?? Vervolgens stonden ze later wel te zoenen
Verliefd zijn en in je broek plassen is net hetzelfde, iedereen ziet het, en alleen jij hebt dat warme gevoel
pi_19436330
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:11 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

/off topic maar kan het niet laten modus
FEBO
Zo'n broodje schoenzool is na een avondje stappen nog wel te doen soms. Maar meestal naar pizzeria idd.
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:10:24 #32
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_19436756
Ben denk ik te verlegen om een vrouw in haar billen te knijpen... bang om een blauwtje te lopen ofzo
Maar ik ben zelf wel al meerdere malen in mijn billen geknepen tijdens het uitgaan Dat vat ik dan maar op als een compliment....

Billen
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_19436764
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:45 schreef Ricky2k4 het volgende:

[..]

Zo'n broodje schoenzool is na een avondje stappen nog wel te doen soms. Maar meestal naar pizzeria idd.
ik heb niet veel goeds te zeggen over burger king maar het is te pruimen, mac donalds is een stapje lager maar zolang je het bij kip houdt is het te doen... maar FEBO sorry dit slaat alles de gast die dat opgezet heeft zouden ze moeten aanklagen met elke advocaat op aarde totdat hij totaal en compleet failiet is tering wat is dat ranzig zeg
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:14:37 #34
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_19436818
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:21 schreef erodome het volgende:

Hele opluchting voor mij, want ik was toen niet zo mondig en nog niet zo lang geleden verkracht en heb toen regelmatig zitten janken op de wc op school en geen leraar die er wat aan deed, als ik er wat over zei dan werd er gezegd, boys will be boys, je moet je niet zo druk maken en van je af slaan...
echt waar?
pi_19437512
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:14 schreef DePresident het volgende:

[..]

echt waar?
nee dat verzint ze voor de gein tuurlijk echt waar helaas gebeuren die dingen
  donderdag 27 mei 2004 @ 03:10:47 #36
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_19437679
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:28 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Die school van jou klinkt steeds leuker
Maar mevrouw! wat doet U nu Wij horen naar de meisjes te kijken!
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
pi_19437764
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:16 schreef FuifDuif het volgende:
man zijnde in een vrouw haar billen geknepen? Hoe liep het af?
Het liep goed af, ik werd lief trug geknepen
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_19437770
Heb zelf niet in kontjes geknepen...

Ben zelf wel een paar keer in mijn reet geknepen door verschillende meiden
pi_19438166
Haha, dit doet me denken aan twee jaar terug.. Toen kneep een meid mij ook.. Haha ik was zo verbluft dat ik niets kon zeggen. Ik stond haar alleen maar verbaast aan te kijken. Moet er ff bij zeggen dat ik toen een lichte metamorfose was ondergaan met mijn haar. Blijkbaar zag ik er gelijk een stuk beter uit
  donderdag 27 mei 2004 @ 07:29:30 #40
91546 LekkerVaag
Hoezo arrogant?
pi_19438170
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:08 schreef girllover het volgende:

[..]
Als een meisje/vrouw iets niet wil mrk je het vanzelf wel.
Pfff, stoere instelling... je kan toch wel gewoon normaal doen? Er zijn nog genoeg andere manieren om een vrouw iets duidelijk te maken zonder gelijk naar d'r kont te grijpen
Men zegt vaak dat de wereld niet om geld draait maar om liefde. Het is mij helaas nog niet gelukt een auto te krijgen door een kus te geven aan de verkoper!
je avatar vroeg om een wachtwoord en is verwijderd
pi_19438341
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:11 schreef girllover het volgende:

Geil zeg. Vind je dat ook opwindend om te doen?
Niet opwindend in een sexuele manier. Gewoon af en toe eens flink lachen om te doen.
quote:
Nee, ls het een leuk meisje of ene leuke vrouw is houd ik me altijd aanbevolen. Heb ik echt geen problemen mee.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_19438363
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:08 schreef girllover het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. Vind het trouwens subtieler om de palm van je open hand er een beetje langs te laten glijden. Heb ik ook nog nooit gedaan, behalve bij een paar vriendinnen dan.

Overigens vind ik dat het wel moet kunnen. Ik bedoel, als je als man niet het initiatief mag nemen gebeurt er nooit wat. Don't get me wrong, ik ben er natuurlijk tegen als zoiets tegen de wil van een meisje of vrouw gebeurt. Maar je gaat als man toch niet vóór elke uiting van affectie of seksuele interesse vooraf toestemming vragen? Als een meisje/vrouw iets niet wil mrk je het vanzelf wel.
Je vind dat het wel moet kunnen??????

Je kan ook gewoon je mond opentrekken en wat zeggen hoor en als je haar aandacht omdat ze je niet hoort wil vragen kan je ook haar arm even aanraken....

Je gaat dus WEL voor elke vorm van intimiteit en aanraking toestemming vragen....
Je doet dat igg niet zomaar vanuit het niets.

Als een man zoiets in een parenclub doet en de luitjes van de parenclub zien het of komen het te weten dan vlieg je de tent uit wegens asociaal gedrag....

Het is presies deze mening waarom vrouwen sexueel geintimideert worden en waardoor grensen teveel overschreden worden...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19438402
Ik heb het wel eens gedaan toen ik nog een broekie van 13 was ofzo. Kneep ik een meisje uit de klas in der kont. Ze draaide zich om, zei verbaasd m'n naam en liep door.

donderdag 27 mei 2004 @ 08:28:59 #44
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_19438473
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:16 schreef FuifDuif het volgende:
Naar aanleiding van de tumult rondom Ruud Lubbers en zijn billenknijpactie open ik dit topic. Wie van jullie heeft wel eens iets dergelijks gedaan? Bijvoorbeeld ook als man zijnde in een vrouw haar billen geknepen? Of iets anders dergelijks? Hoe liep het af?

Ik heb zelf één keer een meisje in haar billen geknepen. Ze draaide zich om en gaf me een klap in mijn gezicht. Verder niets.
Neen, nooit gedaan. Je hoort gewoon niet ongevraagd aan onbekende billen te zitten. Ben zelf wel eens (door een vrouw) in mijn billen geknepen, was wel een vreemde ervaring...niet persé onplezierig maar wel zeer onverwachts.
pi_19438526
Een keer in de kroeg, ik draaide me om en haalde me toch uit, zag hem zo langs de muur naar beneden zakken
Ben wel meteen weggelopen en vraag me nu nog soms wel eens af of ik wel de goede gemept heb
  donderdag 27 mei 2004 @ 08:39:10 #46
46275 Castor
pi_19438534
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 08:37 schreef Sorella het volgende:
Een keer in de kroeg, ik draaide me om en haalde me toch uit, zag hem zo langs de muur naar beneden zakken
Ben wel meteen weggelopen en vraag me nu nog soms wel eens af of ik wel de goede gemept heb
Ouch, je zal maar de verkeerde geraakt hebben! Zal de echte "dader" wel dubbel hebben gelegen...
pi_19438605
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 08:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Je gaat dus WEL voor elke vorm van intimiteit en aanraking toestemming vragen....
Je doet dat igg niet zomaar vanuit het niets.
"Mevrouw, ik word betoverd door de heerlijke aanblik van uw strakke achterwerk, mag ik u even in de billen knijpen?"
Overigens heb ik wel meer respect voor Ruud gekregen, niet dat het goed is dat ie in billen van dames knijp natuurlijk maar toch, hij is nu wat meer een kerel ipv een duffe CDA-er
  donderdag 27 mei 2004 @ 08:58:10 #48
46275 Castor
pi_19438682
Als dat de definitie is van een echte kerel zijn...dan ben ik liever geen echte kerel.
Je mot gewoon niet ongewild met je fikken aan meiden zitten!
pi_19438959
sorry hoor maar ik als meisje heb ook wel eens een kerel in z'n kont geknepen maar (ligt er natuurlijk wel aan wie het is) heb er over het algemeen ook geen problemen mee als ik 'n keer in m'n kont wordt geknepen zolang het daar maar bij blijft.... anders kunnen ze 'n optater verwachten
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:51:05 #50
94827 het_ismij
Life is great
pi_19439432
Ik doe het wel regelmatig,..
maar alleen bij meisjes die ik ken (zodat ik geen klappen krijg )
1 keer wel gehad,.. ik loop naar een vriendin en laat me hand over haar bil glijden,.. ze draaid zich om en slaat me zonder te kijken met haar platte hand op me bek en midden in een discotheek,..
roept ze ineens SORRY ze dacht dat ik iemand anders was
jammer dat ik toen al last had van me wang,..
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')