Was wel complimenteus hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:16 schreef girllover het volgende:
[..]
Cool, wat zeiden ze er allemaal over? Vond je het eigenlijk leuk/complimenteus?
ik ben nietecht zelfverzekerd, maar toch draag ik minirokjesquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:06 schreef Aventura het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk, als je een vrouwelijk wezen bent dat er niet als een kleuter of rimpelige oma uitziet dan heb je kans op ongewenste aanrakingen. Kleding maakt ook echt niks uit. Zoals men hierboven al zei, dames met sexy kleding lopen wellicht zelfs ietsje minder kans op aanrakingen omdat die meestal zelfverzekerd zijn (anders durf je immers geen minirokje aan te doen, snappie).
wat gebeurde er? trapte ze je toevallig in je gezicht?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:17 schreef Beach het volgende:
Ik vind het altijd grappig om te knijpen, vooral als een vriend de schuld krijgt, daar zorg ik meestal wel voor.
Ik ben nog nooit gemept ofzo, maar weleens boos aangekeken.
Pas had een meisje een heel kort rokje aan, ik sloeg het knijpen over en ging meteen op onderzoek uit, vond ze niet zo leuk(terwijl ik met haar aan het praten was)
Nee, ze duwde volgens mij heel zachtjes mn hand weg, heb ik niet zo opgeletquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:45 schreef sioux_ het volgende:
[..]
wat gebeurde er? trapte ze je toevallig in je gezicht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |