Had ik al gezegd dat ik 14 was? Ik had m moeten laten oppakkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:25 schreef MikeyMan het volgende:
En leuk dat je het vond
en dan een Mars genomen zekerquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:29 schreef BB-King het volgende:
Ik heb wel eens voor mijn grote spiegel zo'n broekje heel strak om me naad heen getrokken.
Gheh, nou ja bekend, FC twente hequote:Op woensdag 26 mei 2004 20:19 schreef Ricky2k4 het volgende:
Maar eh, ik ben toch wel benieuwd nu, wie was die bekende voetballer?
Jij geeft way too much information altijd. Iets wat mijn eetlust regelmatig grondig bederft. *druifjes weglegt*quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:21 schreef erodome het volgende:
Ik ben regelmatig in mijn billen geknepen, bij mijn borsten gepakt en dat soort ongein.
Op de middelbare school was er een gozer die het leuk scheen te vinden mijn blouse met drukknopen steeds open te trekken in de gang enzo in het voorbijgaan.
Zeer vernederend en hield pas op toen ik mijn huidige man had ontmoet die daar achter kwam en die gozer letterlijk in de kliko heeft gesmeten op het schoolplein en hem duidelijk heeft gemaakt dat de eerstvolgende keer dat zoiets zou gebeuren hij die gozer helemaal lam zou slaan.
Toen was die gozer een keer vernederd en vond hij het ineens geen leuk spelletje meer.
Hele opluchting voor mij, want ik was toen niet zo mondig en nog niet zo lang geleden verkracht en heb toen regelmatig zitten janken op de wc op school en geen leraar die er wat aan deed, als ik er wat over zei dan werd er gezegd, boys will be boys, je moet je niet zo druk maken en van je af slaan...
Als het gedaan wordt door iemand die ik ken en waarmee ik goed kan opschieten dan vind ik het niet erg, vaak wel lachen, maar als het zomaar gedaan wordt kan ik er aardig narrig over worden en moet je niet vreemd opkijken als je een elleboog tussen je ribben krijgt of een knal voor je hoofd krijgt, het is mijn lichaam en daar heb je vanaf te blijven, als ik het ok vind dat je aan me zit dan laat ik dat wel weten.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:26 schreef ChrisM55 het volgende:
John Bosman....?!?!?!?![]()
Dafje rulezzzzzquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:28 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik 14 was? Ik had m moeten laten oppakken
Geld vangen, het loos-tijdperk ver vooruit
Da's idd een katheder; een katheter is minder prettig.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:23 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben geen knijper, ik ben een geknepene. Op mijn middelbare school kwam een bekende voetballer een nieuwe gymzaal openen. Ik zat in het bestuur dat dit organiseerde, en werd uitgekozen om hem aan te kondigen. Toen ik voor de volle aula mn praatje stond the houden achter zo'n ding waar je microfoon op staat (hoe heet dat ook al weer, een catheder ofzo?) met de gevierde held naast me, werd ik in mn bil geknepen. Ik dacht eerst aan een geintje van de penningmeester, maar toen ik afliep zag ik dat het gordijn zo'n 1,5 meter achter mij was. Het moet dus de voetballer zijn geweest, de viezerik![]()
Nee, helaas niet. Vind het trouwens subtieler om de palm van je open hand er een beetje langs te laten glijden. Heb ik ook nog nooit gedaan, behalve bij een paar vriendinnen dan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:16 schreef FuifDuif het volgende:
Naar aanleiding van de tumult rondom Ruud Lubbers en zijn billenknijpactie open ik dit topic. Wie van jullie heeft wel eens iets dergelijks gedaan? Bijvoorbeeld ook als man zijnde in een vrouw haar billen geknepen? Of iets anders dergelijks? Hoe liep het af?
Ik heb zelf één keer een meisje in haar billen geknepen. Ze draaide zich om en gaf me een klap in mijn gezicht. Verder niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |