abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19427659
Naar aanleiding van de tumult rondom Ruud Lubbers en zijn billenknijpactie open ik dit topic. Wie van jullie heeft wel eens iets dergelijks gedaan? Bijvoorbeeld ook als man zijnde in een vrouw haar billen geknepen? Of iets anders dergelijks? Hoe liep het af?

Ik heb zelf één keer een meisje in haar billen geknepen. Ze draaide zich om en gaf me een klap in mijn gezicht. Verder niets.
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:23:11 #2
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19427793
Ik ben geen knijper, ik ben een geknepene. Op mijn middelbare school kwam een bekende voetballer een nieuwe gymzaal openen. Ik zat in het bestuur dat dit organiseerde, en werd uitgekozen om hem aan te kondigen. Toen ik voor de volle aula mn praatje stond the houden achter zo'n ding waar je microfoon op staat (hoe heet dat ook al weer, een catheder ofzo?) met de gevierde held naast me, werd ik in mn bil geknepen. Ik dacht eerst aan een geintje van de penningmeester, maar toen ik afliep zag ik dat het gordijn zo'n 1,5 meter achter mij was. Het moet dus de voetballer zijn geweest, de viezerik
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:25:53 #3
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_19427871
En leuk dat je het vond

Nee, maar ik doe dat sowieso niet... Of het moet zijn om iemand die ik écht goed ken te narren... Maar verder zal ik zoiets eigenlijk nooit doen... Vind het sowieso stom om dat te doen in een positie als waar lubbers nu in zit... Dr hoeft er maar eentje te zeuren...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:28:04 #4
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19427944
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:25 schreef MikeyMan het volgende:
En leuk dat je het vond
Had ik al gezegd dat ik 14 was? Ik had m moeten laten oppakken
Geld vangen, het loos-tijdperk ver vooruit
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:29:13 #5
15600 BB-King
Long live the King!
pi_19427976
Ik heb wel eens voor mijn grote spiegel zo'n broekje heel strak om me naad heen getrokken.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_19428024
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:29 schreef BB-King het volgende:
Ik heb wel eens voor mijn grote spiegel zo'n broekje heel strak om me naad heen getrokken.
en dan een Mars genomen zeker
Hans teeuwen
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_19428040
Heb ik wel eens gedaan ja, maar dan bij meisjes die ik goed ken Was wel lachwekkend
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:32:45 #8
94342 Rapid
"schattig"
pi_19428066
Is hier niet al een topic over?
boek | I love Jolan anyway maar ik trouw met Croupouque, en als we oud en verlept zijn, volgt er een trio O+
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:14:53 #9
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_19429273
In hele melige buien doe ik het wel eens in de disco, en vervolgens net doen of je gek bent (ik weet 't, is fout). Maar het gebeurd mij ook wel eens, dat ik op dansvloer sta, ik dacht dus dat een van mijn vrienden het deed voor de gein (jaa... vage vrienden ) maar bleek dus dat vrouwen dit ook doen.....
pi_19429416
Ik stond laatst in de Febo in Groningen werd ik in me kont geknepen. Ik zag nog net een meisje haar hand wegtrekken. Ik vat het meer op als een compliment dan als aanranding of iets dergelijks.

Maar eh, ik ben toch wel benieuwd nu, wie was die bekende voetballer?
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:41:22 #11
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19430063
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:19 schreef Ricky2k4 het volgende:
Maar eh, ik ben toch wel benieuwd nu, wie was die bekende voetballer?
Gheh, nou ja bekend, FC twente he
Hij heette John, verder weet ik het niet meer.
pi_19431234
Ik ben regelmatig in mijn billen geknepen, bij mijn borsten gepakt en dat soort ongein.
Op de middelbare school was er een gozer die het leuk scheen te vinden mijn blouse met drukknopen steeds open te trekken in de gang enzo in het voorbijgaan.

Zeer vernederend en hield pas op toen ik mijn huidige man had ontmoet die daar achter kwam en die gozer letterlijk in de kliko heeft gesmeten op het schoolplein en hem duidelijk heeft gemaakt dat de eerstvolgende keer dat zoiets zou gebeuren hij die gozer helemaal lam zou slaan.
Toen was die gozer een keer vernederd en vond hij het ineens geen leuk spelletje meer.
Hele opluchting voor mij, want ik was toen niet zo mondig en nog niet zo lang geleden verkracht en heb toen regelmatig zitten janken op de wc op school en geen leraar die er wat aan deed, als ik er wat over zei dan werd er gezegd, boys will be boys, je moet je niet zo druk maken en van je af slaan...

Als het gedaan wordt door iemand die ik ken en waarmee ik goed kan opschieten dan vind ik het niet erg, vaak wel lachen, maar als het zomaar gedaan wordt kan ik er aardig narrig over worden en moet je niet vreemd opkijken als je een elleboog tussen je ribben krijgt of een knal voor je hoofd krijgt, het is mijn lichaam en daar heb je vanaf te blijven, als ik het ok vind dat je aan me zit dan laat ik dat wel weten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19431347
John Bosman....?!?!?!?
...I never think of the future...it comes soon enough.
pi_19431446
Ik doe het als vrouw zijnde wel eens bij een andere vrouw, maar wel zo dat er 1 man staat te kijken...
De dame in kwestie kijkt dan heel boos om...
Maar niet naar mij, nee, naar de man die dus ook staat te kijken...
Fout, ik weet het, maar voordat er uberhaupt ruzie van kan komen, sta ik al zo hard te lachen, dat de dame in kwestie het ook doorheeft...
Is nog nooit voor gekomen dat een vrouw er boos over was, meer de slappe lach...en een ondeugende blik....

En niet bij alle heren, vaak weet je wel bij je het wel kan doen, en bij wie niet.
En dan zo open en bloot mogelijk.
Ook nooit problemen mee gehad.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_19431614
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:21 schreef erodome het volgende:
Ik ben regelmatig in mijn billen geknepen, bij mijn borsten gepakt en dat soort ongein.
Op de middelbare school was er een gozer die het leuk scheen te vinden mijn blouse met drukknopen steeds open te trekken in de gang enzo in het voorbijgaan.

Zeer vernederend en hield pas op toen ik mijn huidige man had ontmoet die daar achter kwam en die gozer letterlijk in de kliko heeft gesmeten op het schoolplein en hem duidelijk heeft gemaakt dat de eerstvolgende keer dat zoiets zou gebeuren hij die gozer helemaal lam zou slaan.
Toen was die gozer een keer vernederd en vond hij het ineens geen leuk spelletje meer.
Hele opluchting voor mij, want ik was toen niet zo mondig en nog niet zo lang geleden verkracht en heb toen regelmatig zitten janken op de wc op school en geen leraar die er wat aan deed, als ik er wat over zei dan werd er gezegd, boys will be boys, je moet je niet zo druk maken en van je af slaan...

Als het gedaan wordt door iemand die ik ken en waarmee ik goed kan opschieten dan vind ik het niet erg, vaak wel lachen, maar als het zomaar gedaan wordt kan ik er aardig narrig over worden en moet je niet vreemd opkijken als je een elleboog tussen je ribben krijgt of een knal voor je hoofd krijgt, het is mijn lichaam en daar heb je vanaf te blijven, als ik het ok vind dat je aan me zit dan laat ik dat wel weten.
Jij geeft way too much information altijd. Iets wat mijn eetlust regelmatig grondig bederft. *druifjes weglegt*

En bedankt.
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:38:23 #16
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19431656
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:26 schreef ChrisM55 het volgende:
John Bosman....?!?!?!?
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:39:38 #17
53866 moniek
met i-e-k
pi_19431694
ik word vaak geknepen. in mijn zij.
want daar kan ik niet tegen, en dat weet iedereen.
en als ze aan mn kont zitten sla ik, en dat weet ook iedereen.
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
pi_19431821
Paar keer tijdens het uitgaan ben ik geknepen. Kvond het iig zeer irritant.

Zelf knijpen doe ik alleen bij vriendinnen waarbij ik weet dat hun het ook niet zo heel erg zullen vinden. Plus ik doe het wel heel lief
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_19432012
Zit bij niemand aan dr kont behalve bij mn vriendin dan. Maar das ook niet echt dat je zo maar ff "grijpt/ knijpt" bij het voorbij gaan ofzo. Ben weleens in me reet geknepen op een school feest maar goed, schrik je toch even, vooral met hoop drank op.
pi_19432372
Doe het zelf alleen bij mijn vriend, en ik pik het ook alleen van hem. In discotheken word ik ontzettend boos als iemand ineens aan mijn kont zit, moet daar niks van hebben. Waarom meteen zo intiem aanraken? Pleur op, geen zin in. Je kunt toch ook gewoon een hand geven (wel het andere uiterste, maar het gaat om het idee).
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:30:44 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19434859
Het gebeurt me in discotheken' kroegen weleens en het kan me nog altijd verbluffen. Ik vind het gewoonweg verbijsterend dat wildvreemde mensen je zomaar aanraken. Net alsof je een snoepje bent in de snoepwinkel. Zo zien bepaalde mannen vrouwen blijkbaar nog steeds. Ik geloof het ook vaak niet, probeer het voor mezelf goed te praten met: 'voelde ik nu wel echt iets? Nee, misschien was het wel per ongeluk'. Maar je weet dan eigenlijk al beter. Ik kan het echt niet zien als speels, brutaal of complimenteus, het is als je er langer over nadenkt zwaar vernederend. Ik ben echt geen zure doos, van bepaalde mensen kan ik het hebben maar van wildvreemden absoluut niet.
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:01:08 #22
84009 girllover
You had me at hello
pi_19435529
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:28 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat ik 14 was? Ik had m moeten laten oppakken
Geld vangen, het loos-tijdperk ver vooruit
Dafje rulezzzzz
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:02:15 #23
84009 girllover
You had me at hello
pi_19435550
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:23 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben geen knijper, ik ben een geknepene. Op mijn middelbare school kwam een bekende voetballer een nieuwe gymzaal openen. Ik zat in het bestuur dat dit organiseerde, en werd uitgekozen om hem aan te kondigen. Toen ik voor de volle aula mn praatje stond the houden achter zo'n ding waar je microfoon op staat (hoe heet dat ook al weer, een catheder ofzo?) met de gevierde held naast me, werd ik in mn bil geknepen. Ik dacht eerst aan een geintje van de penningmeester, maar toen ik afliep zag ik dat het gordijn zo'n 1,5 meter achter mij was. Het moet dus de voetballer zijn geweest, de viezerik
Da's idd een katheder; een katheter is minder prettig.
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:02:54 #24
82065 accelerator
rechts medium
pi_19435563
ok het is duidelijk . . . . van wildvreemden wordt het NIET geaccepteerd.

verder: het wordt niet zo opgevat maar het is gewoon een compliment. Ze vinden je lekker.
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:08:13 #25
84009 girllover
You had me at hello
pi_19435681
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:16 schreef FuifDuif het volgende:
Naar aanleiding van de tumult rondom Ruud Lubbers en zijn billenknijpactie open ik dit topic. Wie van jullie heeft wel eens iets dergelijks gedaan? Bijvoorbeeld ook als man zijnde in een vrouw haar billen geknepen? Of iets anders dergelijks? Hoe liep het af?

Ik heb zelf één keer een meisje in haar billen geknepen. Ze draaide zich om en gaf me een klap in mijn gezicht. Verder niets.
Nee, helaas niet. Vind het trouwens subtieler om de palm van je open hand er een beetje langs te laten glijden. Heb ik ook nog nooit gedaan, behalve bij een paar vriendinnen dan.

Overigens vind ik dat het wel moet kunnen. Ik bedoel, als je als man niet het initiatief mag nemen gebeurt er nooit wat. Don't get me wrong, ik ben er natuurlijk tegen als zoiets tegen de wil van een meisje of vrouw gebeurt. Maar je gaat als man toch niet vóór elke uiting van affectie of seksuele interesse vooraf toestemming vragen? Als een meisje/vrouw iets niet wil mrk je het vanzelf wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')