Het stukje nagel wat ingegroeid was heb ik er al uitgevist. Dat was al los van de nagel en helemaal ingedroogd. IN mijn teen zelf zit nu geen nagel meer behalve in het stuk waar wel een nagel in m oet zitten/op moet zittenquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:40 schreef BazP het volgende:
Betadine zalf, en een pleistertje wil ook helpen.
Morgen soda kopen en daar 2x daags in zitten.
Als het echt door een ingegroeide nagel komt, dan moet je er echt mee naar een docter: die verwijst je dan door, en dan word er een stukje nagel verwijderd. (inclusief wortel) Dan gaat namelijk de onsteking niet over zonder ingreep.
ja zo doe ik het ook altijdquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:40 schreef Byte_Me het volgende:
haha dat heb ik ook af en toe. gewoon goed alle pus eruit knijpen, dan gaat het vanzelf over. ik ooi er ook weleens wat sterilon overheen.
dan doe jij wat foutquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:40 schreef Byte_Me het volgende:
haha dat heb ik ook af en toe. gewoon goed alle pus eruit knijpen, dan gaat het vanzelf over. ik ooi er ook weleens wat sterilon overheen.
idd ja, ik heb dat nog nooit gehadquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:46 schreef Alessandro het volgende:
bAH, VERZORG JIJ JE VOETEN WEL GOED DAN???Mischien eens vaker schone sokken aandoen of goeie schoenen aantrekken.
zal best, maar zo gaat het toch echt best snel voorbij.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:51 schreef Dunadainlala het volgende:
[..]
dan doe jij wat fout
zelf opereren is nog altijd het snelste.... gewoon zo ver mogelijk inknippen en met een pincet eruit trekken... knipper en pincet ff ontsmetten van te voren en als je klaar bent je teen nabehandelen met sterilon oidquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zal best, maar zo gaat het toch echt best snel voorbij.
Door eerste allerlei 'zelfoperaties' toe te passen heb ik dit geintje 2x per kant mogen ervaren. 4X dusquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:11 schreef Coconut het volgende:
Mijn vriend heeft ook een tijdje rondgelopen met een ontstoken teen... Uiteindelijk toch maar naar de dokter gegaan, foto's kan je hier zien: http://rootnet.nl/~victorio/php/index.php?p=teenzeer
Het ziet er niet echt smakelijk uit
Smakelijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:20 schreef BazP het volgende:
[..]
ik kan het eten
smakelijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:20 schreef BazP het volgende:
[..]
Door eerste allerlei 'zelfoperaties' toe te passen heb ik dit geintje 2x per kant mogen ervaren. 4X dus![]()
tip: niet zelf knippen/snijden/uittrekken dit maakt de ellende alleen maar erger op lange termijn... ik kan het eten
ik heb het ook 2 maal gehad, auw!quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:25 schreef Troel het volgende:
Wat kan ik doen aan een ontstoken teen?
Ik was mijn teennagel aan het knippen omdat ik er last van had, en er kwam allemaal pus aan de zijkant vandaan. Vind je het gek dat het pijn doet.
Maar nu heb ik geen biotex of soda in huis. Is er iets anders waar ik mijn teentje mee kan vertroetelen wat ontstekingremmend is of het sneller laat overgaan wat ik misschien wel in huis heb?
Ik heb de teen al wel schoongemaakt met zo'n alcoholdoekje.
nou ga dan naar de supermarkt, lui varken. Soda kopen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:25 schreef Troel het volgende:
Wat kan ik doen aan een ontstoken teen?
Ik was mijn teennagel aan het knippen omdat ik er last van had, en er kwam allemaal pus aan de zijkant vandaan. Vind je het gek dat het pijn doet.
Maar nu heb ik geen biotex of soda in huis.
tuurlijk,quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:24 schreef Kayoto het volgende:
gewoon lkkr laten zitte kheb da ook wels na zo rrg ist ok weer niet behalve als r iemand op gaat staan of als ie m stoot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |