Ow, dat gaat way back in history. Vroeger, aargh vroeger. Ze treiterde me. Ze zeiden vervelende en kwetsende dingen tegen me. Ze boorde me structureel de grond in. Allemaal. Allemaal! En nu. Nu? Nu is het tijd voor revange!! Whaha! WHAHA! MUHAHAH! WHAHAHAHH!H!H!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar komt die hernieuwde afkeer jegens die mensen vandaan, FF?
Hoi oldenzaaltjuhhhquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:44 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ow, dat gaat way back in history. Vroeger, aargh vroeger. Ze treiterde me. Ze zeiden vervelende en kwetsende dingen tegen me. Ze boorde me structureel de grond in. Allemaal. Allemaal! En nu. Nu? Nu is het tijd voor revange!! Whaha! WHAHA! MUHAHAH! WHAHAHAHH!H!H!
Dus zodoende.
*stapje terug neemt*quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:44 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ow, dat gaat way back in history. Vroeger, aargh vroeger. Ze treiterde me. Ze zeiden vervelende en kwetsende dingen tegen me. Ze boorde me structureel de grond in. Allemaal. Allemaal! En nu. Nu? Nu is het tijd voor revange!! Whaha! WHAHA! MUHAHAH! WHAHAHAHH!H!H!
Dus zodoende.
Ik heb niets met hem gedaan, echt niet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Sjanghaisnol..
Retro is in.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar komt die hernieuwde afkeer jegens die mensen vandaan, FF?
En als ik wat deed dacht ik dat jij het wasquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb niets met hem gedaan, echt niet..
.
Ik kijk niet sjaggo, zo zit mijn gezicht gewoon inelkaar.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb niets met hem gedaan, echt niet..
.
En je hebt zijn foto nog niet eens gezien!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als ik wat deed dacht ik dat jij het was
Ja, want ik sliep toen ik aan um zat..quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als ik wat deed dacht ik dat jij het was
Verhip! Je hebt gelijk, oud icoontje, oud zeer..quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:46 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Retro is in.
Binnen kort zie je mij daar ook. Schoolmaat.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:48 schreef Tijn het volgende:
Ik ga naar school mensen. Heb ik nog net ff tijd om wat in de kantine te halen, kan ik dat mooi asociaal opeten terwijl ik in de klas zit.
Ik de 42017 ook.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:48 schreef Bioslock het volgende:
He. Ik ben de 30000 gepasseerd zonder het te merken.
Ja doei, klaagman wannabequote:Op woensdag 26 mei 2004 12:48 schreef PrivateRyan het volgende:
Ja, ik moet nu weg..
Dag..
Ik had al weg kunnen zijn, maar ik mocht niet 2 berichten snel achter elkaar posten. Als ik nu te laat ben, sue ik Danny..
Dat is mijn lieferlingsgetal.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:49 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik de 42017 ook.
Bek dicht, tuinkabouter.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:49 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Nee. Weg.
Hij heeft ergens wel een punt. In timboektoe ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja doei, klaagman wannabe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |