Makkelijk over de zeik te halen mensen. Ik vind ze tof.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Sterf.
Ben jij ook aan het poepen?quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:35 schreef Malawi het volgende:
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH
Oh sorry, ik zet m'n cam wel even aan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat is toch geen vraag voor op een forum, Tijn?
Homo's vinden dat lekker he.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Ben jij ook aan het poepen?
Okay.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het netwerk ligt plat op m'n werk en nu kan ik niet internetten en nu heb ik allemaal leuke posts gemist en nu heb ik pauze maar dat is te kort om alles bij te lezen want ik wil ook nog eten dus ga ik vragen of iemand mij een samenvatting kan geven zodat ik niet alles terug hoef te lezen maar wel op de hoogte ben want in interesseer mij oprecht in jullie en wil gewoon alles weten dus daarom vraag ik om een samenvatting..
Twee poepende vrouwen, waar gaat het heen met de wereld?quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Ben jij ook aan het poepen?
Stressmoment?quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:35 schreef Malawi het volgende:
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH
Samenvatting: Inso en ik wachten nog op een fotoquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het netwerk ligt plat op m'n werk en nu kan ik niet internetten en nu heb ik allemaal leuke posts gemist en nu heb ik pauze maar dat is te kort om alles bij te lezen want ik wil ook nog eten dus ga ik vragen of iemand mij een samenvatting kan geven zodat ik niet alles terug hoef te lezen maar wel op de hoogte ben want in interesseer mij oprecht in jullie en wil gewoon alles weten dus daarom vraag ik om een samenvatting..
quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Freudiaans.
Ik bedoelde...dan BEL ik zo wel weer even.
Eaukay. Dus je houdt nog van me.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:36 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Makkelijk over de zeik te halen mensen. Ik vind ze tof.
Krijsmoment, die had Gellarboy vroeger ook wel eens. Ging-ie als een klein kind om yvonne roepen, zo schattig.quote:
Die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:40 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Krijsmoment, die had Gellarboy vroeger ook wel eens. Ging-ie als een klein kind om yvonne roepen, zo schattig.
Uiterst vreemde manier om te zeggen dat je van me houdt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:40 schreef Bioslock het volgende:
In gedachten houdend mijn misantropische gedachtengang.
Waar komt die hernieuwde afkeer jegens die mensen vandaan, FF?quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:40 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Krijsmoment, die had Gellarboy vroeger ook wel eens. Ging-ie als een klein kind om yvonne roepen, zo schattig.
Na m'n werk okay,quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Samenvatting: Inso en ik wachten nog op een foto
Kookai.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Na m'n werk okay,.
Kom nou gewoon. Boeiend, dat gat in je teen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Uiterst vreemde manier om te zeggen dat je van me houdt.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:43 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kookai..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |