Kijk niet zo beaux naar me!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:23 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Okay dan..
.
En: dank je..
.
.
nee, ik ben een beetje kapot van slaapgebrek en ik denk niet dat het veel beter gaat worden als ik vanavond wederom laat me nest in duikquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:20 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kom je ook? SMS of bel maar even. Je hebt mijn nummer. Of anders je wederhelft wel..
Okay, flapdrolliewollie.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:21 schreef Malawi het volgende:
[..]
Dat is een woord. Zowaar. :')
Ik verzin graag wat Tijn.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik ook met "we verzinnen wel wat"
Eerst vond je dat nog giel!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:25 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Kijk niet zo beaux naar me!!
Tof mên!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:25 schreef jogy het volgende:
[..]
nee, ik ben een beetje kapot van slaapgebrek en ik denk niet dat het veel beter gaat worden als ik vanavond wederom laat me nest in duik.
Ik vond het gewoon leuk dat als ik heel hard uit mijn dakraam zou gaan schreuwen vanavond, er een kans is dat jullie me horen.
Just shut up and look pretty.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:26 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Eerst vond je dat nog giel!.
.
*dom kijkt*
Zo beter?.
.
Dat moet je dan ook zéker doen!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:25 schreef jogy het volgende:
[..]
nee, ik ben een beetje kapot van slaapgebrek en ik denk niet dat het veel beter gaat worden als ik vanavond wederom laat me nest in duik.
Ik vond het gewoon leuk dat als ik heel hard uit mijn dakraam zou gaan schreuwen vanavond, er een kans is dat jullie me horen.
Oh, I love it when you talk like that.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:27 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Just shut up and fuck me.
Doe je goed Tijn!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:26 schreef Tijn het volgende:
Oh ik heb trouwens niemand verkracht gisteren.
Weer een pluspuntje, niet waar
Of kom gewoon binnenwalsen en dan zien we wel.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:27 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Maar mocht je je bedenken, vraag eerst even toestemming aan Tijn..
Dat overkomt mij nu ontiegelijk vaak. Goeie manier om je postaantallen in te perken.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik was zelfs zo boos dat ik m'n post 3 keer heb moeten editen voordat er iets stond dat op Nederlands leek.
Hey, plan je niet de hele kamer vol, ja? Ik heb maar beperkte ruimte!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of kom gewoon binnenwalsen en dan zien we wel.
Wat zijn we toch brave mensenquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:27 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Doe je goed Tijn!
Ik heb ook niemand verkracht..
Er is altijd een volgende keer, BS.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:28 schreef Bioslock het volgende:
Ik zou best mee willen doen maar ik moet dingen doen.
Kun je nagaan wat voor stapel A4-tjes sommige R&P-polsen-knagers krijgen aan het eind van een jaar!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:29 schreef Bioslock het volgende:
Oh, Tijn. Ik heb dus een brief gehad voor die 3 kutdagen.
Whehehe, told ya.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:29 schreef Bioslock het volgende:
Oh, Tijn. Ik heb dus een brief gehad voor die 3 kutdagen.
Is goed, ik bel wel at random overal aan en ik kijk wel hoe ver ik komquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of kom gewoon binnenwalsen en dan zien we wel.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:27 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Oh, I love it when you talk like that..
Wel de juiste richting op snijden he?quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:28 schreef Bioslock het volgende:
Ik zou best mee willen doen maar ik moet dingen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |