abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19419203
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:38 schreef Jeff21 het volgende:
Tnx ero, weer wat geleerd

* erodome gaat een actie comittee opzetten voor de promotie van de mannelijke gangbang
De meeste mannen overleven een gangbang met meer dan 5 vrouwen niet
Een vrouw kan veeeeeeeeeeeeeeel meer hebben dan een man, vrouwen zijn nu eenmaal van nature sexmachine's voor wie het "oneindig" kan zijn, dat geluk hebben mannen niet, of ze moeten zich goed trainen zodat ze kunnen klaarkomen zonder te ejaculeren
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:57:16 #27
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_19422708
Ligt eraan hoe, denk niet dat 1 vrouw meer dan 5 mannen aankan als die 5 mannen op hun rug blijven liggen om genomen te worden. En hard houden is voor de man slechts een kwestie van onthouding, dus denk dat de gemiddelde rond-de-20-er na een week onthouding best 5 vrouwen kan verslinden als ze de rollen afwisselen (verschillende standen nuecken, zich laten berijden, orale seks bij de vrouwen, speeltjes, etc.)

* Jeff21 denkt: "Maybe I should put this to the test sometime"
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
pi_19424741
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:33 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
Hoe gaat een spreekbeurt over groepssex in vredesnaam????

"Hallo, ik hou mijn spreekbeurt over mijn hobby groepssex. Hier heb ik wat plaatjes daarvan. Die jongen links ben ik. Daar rechts ligt Beppie uit klas 3a. En bovenin herkennen jullie vast wel meester Tom.

Ik wil hier wat praktijkvoorbeelden laten zien hoe moeilijk groepssex kan zijn. Je moet namelijk heel lenig zijn. Zitten er hier vrijwilligers in de klas?"
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:59:45 #29
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19426093
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:57 schreef Jeff21 het volgende:
En hard houden is voor de man slechts een kwestie van onthouding, dus denk dat de gemiddelde rond-de-20-er na een week onthouding best 5 vrouwen kan verslinden als ze de rollen afwisselen
Volgens mij komt een man na onthouding juist sneller....
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:17:21 #30
84009 girllover
You had me at hello
pi_19426428
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:27 schreef GewoneMan het volgende:
gangbang ===> 1 vrouw die door meerdere mannen achter elkaar wordt genomen
groepsex ===> een groep die van alles met elkaar doet
orgy ===> groepsex maar dan in het engels

zoiets

win ik nu een magnetron ??? ik heb hem nodig!!!!
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:19:31 #31
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_19426472
Wat een geluk dat het een spreekbeurd is zeg !!! Stel je voor dat het een dictee was
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_19428218
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:33 schreef erodome het volgende:
Gangbang, 1 man/vrouw met meer dan 4 vrouwen/mannen, alhoewel de mannelijke vorm van gangbang erg weinig voorkomt, meestal is het een vrouw met verschillende mannen, je kan het zo gek maken als je zelf wil.

Groepsex, een groep die sex heeft, kan 1 op 1 in de groep zijn(dus sex in bijzijn van andere), kan met elkaar zijn, meestal niet zulke grote groepen, maar kan wel groot zijn.

Orgie, een groep mannen/vrouwen die een sexfeest houden, alles lekker door elkaar heen, geen 1 op 1....

Trio, 3 mensen
Kwartet, 4 mensen
mwoah zat ik toch dichtbij
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:15:19 #33
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_19431090
Volgens mij kan je het nog iets anders klassicificeren.

Gangbang draait om 1 persoon (m/v) die "belaagt" wordt door enkel leden van het tegenovergestelde geslacht.

Groepsex zijn over het algemeen paren die met elkaar in de weer gaan waarbij er sprake is van 3 of meer koppels. De samenstelling m/v is over het algemeen gelijk.

Orgie is over het algemeen een "feestje" waarbij de deelnemers niet noodzakelijk als een paar zijn gekomen en de samenstelling kan verschillen tussen beide sekses.

Ik denk dat dit wel ongeveer de definitie is wat mij betreft.

Dit is toch niet voor maatschappijleer ofzo?
Voor degenen die het een vreemd onderwerp voor een spreekbeurt vinden, 10 jaar terug deed ik hem over XTC en vijf jaar later deed mijn vriendin een spreekbeurt over wiet waarbij ik de "waren" aansleepte om het verhaal kracht bij te zetten. (plantje, echt jointje, zakje etc.) Het onderwijs is in Nederland zo gek nog niet en je leert de meest uiteenlopende dingen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_19431265
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:59 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Idd, een man kan zich dan beter een paar maanden achter elkar helemaal gek neuken, dan houdt hij het langer vol als na onthouding....

Ik weet nog de eerste keer na de zwangerschap weer, was binnen 5 minuten gebeurt
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19431964
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Idd, een man kan zich dan beter een paar maanden achter elkar helemaal gek neuken, dan houdt hij het langer vol als na onthouding....

Ik weet nog de eerste keer na de zwangerschap weer, was binnen 5 minuten gebeurt
herkenbaar mn ex komt te weinig hou het wel langer vol dan 5 min maar na (soms) een paar weken wachten pfffffffff dan merk ik weldegelijk dat ik sneller klaarkom pas de 2e ronde wordt het echt interesant hier had ik geen last van toen ik nog samenwoonde elke dag goeie sex
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:46:13 #36
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_19435199
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:59 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Kan, ligt eraan hoeveel controle je hebt, als je jezelf in bedwang kan houden kan je na onthouding veel langer doornuecken (en dan bedoel ik letterlijk uren) dan zonder (of is dit weer zo'n per persoon verschillende kwestie?).
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
pi_19435274
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 23:46 schreef Jeff21 het volgende:

[..]

Kan, ligt eraan hoeveel controle je hebt, als je jezelf in bedwang kan houden kan je na onthouding veel langer doornuecken (en dan bedoel ik letterlijk uren) dan zonder (of is dit weer zo'n per persoon verschillende kwestie?).
nou ik kan het allemaal best goed uitstellen, maar als ik een 2 a 3 weken niet heb geneukt kom ik vaak toch wel snel klaar, omdat het uitstellen dan moeilijker is voor me. uiteraard weet ik dat de vrouw in kwestie dan nog wel wat verwend wil worden en dat doe ik dan ook wel, en dan daarna de 2e ronde en dan gaat het al een stuk beter
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:53:26 #38
69872 TETSU
Von Smallhausen
pi_19435344
Volgens VanDale:

or·gie (de ~ (v.), ~ën, orgiën/~ën, orgiën/~ën)
1 extatische feestelijkheid bij de antieke mysteriën
2 losbandig drinkgelag
3 feest met seksuele uitspattingen

groeps·seks (de ~ (m.))
1 seks tussen meer dan twee personen, met wisseling van partner

gangbang: geen resultaat
Just like the bunny!
  vrijdag 28 mei 2004 @ 16:48:37 #39
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_19476078
volgens mij houdt kindres_spirits helemaal geen spreekbeur(d) maar wil die gewoon zelf eens een van die dingen uit proberen met een paar klasgenoten van De frunnik in Genk
Welkom in Limburg....wat un geveul
pi_19477088
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 16:48 schreef Miss_mini het volgende:
volgens mij houdt kindres_spirits helemaal geen spreekbeur(d) maar wil die gewoon zelf eens een van die dingen uit proberen met een paar klasgenoten van De frunnik in Genk
met een beetje fantasy kun je dat een spreekbeurt noemen
  vrijdag 28 mei 2004 @ 18:51:28 #41
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19478732

sommige geloven ook nog dat ik hier een spreekbeurt over ga houden! tis toch geweldig
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  vrijdag 28 mei 2004 @ 20:13:14 #42
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_19480702
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 18:51 schreef Kindred_Spirits het volgende:

sommige geloven ook nog dat ik hier een spreekbeurt over ga houden! tis toch geweldig
Waarom niet? Zie mijn voorbeelden. Lijkt me een prima manier om via losbandigheid en hedendaagse normen en waarden een brug te slaan naar bijv. moslims in onze maatschappij. Kan best een interessant stukje worden.

Mag ik misschien weten wat hier het nut van is geweest?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_19488734
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 17:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

met een beetje fantasy kun je dat een spreekbeurt noemen
een beurt iig. (raar woord trouwens! beurt.....beurt......beurt.............eh.........beurt
  Moderator zaterdag 29 mei 2004 @ 12:16:44 #44
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_19491144
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:29 schreef Kindred_Spirits het volgende:
denk je dit of zijn dit feiten... ik ga er een spreekbeurdt over houden op school en moet het wel zeker weten
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')