De meeste mannen overleven een gangbang met meer dan 5 vrouwen nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:38 schreef Jeff21 het volgende:
Tnx ero, weer wat geleerd![]()
* erodome gaat een actie comittee opzetten voor de promotie van de mannelijke gangbang
quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:33 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
Hoe gaat een spreekbeurt over groepssex in vredesnaam????
"Hallo, ik hou mijn spreekbeurt over mijn hobby groepssex. Hier heb ik wat plaatjes daarvan. Die jongen links ben ik. Daar rechts ligt Beppie uit klas 3a. En bovenin herkennen jullie vast wel meester Tom.
Ik wil hier wat praktijkvoorbeelden laten zien hoe moeilijk groepssex kan zijn. Je moet namelijk heel lenig zijn. Zitten er hier vrijwilligers in de klas?"
Volgens mij komt een man na onthouding juist sneller....quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:57 schreef Jeff21 het volgende:
En hard houden is voor de man slechts een kwestie van onthouding, dus denk dat de gemiddelde rond-de-20-er na een week onthouding best 5 vrouwen kan verslinden als ze de rollen afwisselen
quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:27 schreef GewoneMan het volgende:
gangbang ===> 1 vrouw die door meerdere mannen achter elkaar wordt genomen
groepsex ===> een groep die van alles met elkaar doet
orgy ===> groepsex maar dan in het engels
zoiets![]()
win ik nu een magnetron ??? ik heb hem nodig!!!!
mwoah zat ik toch dichtbijquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:33 schreef erodome het volgende:
Gangbang, 1 man/vrouw met meer dan 4 vrouwen/mannen, alhoewel de mannelijke vorm van gangbang erg weinig voorkomt, meestal is het een vrouw met verschillende mannen, je kan het zo gek maken als je zelf wil.
Groepsex, een groep die sex heeft, kan 1 op 1 in de groep zijn(dus sex in bijzijn van andere), kan met elkaar zijn, meestal niet zulke grote groepen, maar kan wel groot zijn.
Orgie, een groep mannen/vrouwen die een sexfeest houden, alles lekker door elkaar heen, geen 1 op 1....
Trio, 3 mensen
Kwartet, 4 mensen
Idd, een man kan zich dan beter een paar maanden achter elkar helemaal gek neuken, dan houdt hij het langer vol als na onthouding....quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Volgens mij komt een man na onthouding juist sneller....
herkenbaarquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Idd, een man kan zich dan beter een paar maanden achter elkar helemaal gek neuken, dan houdt hij het langer vol als na onthouding....
Ik weet nog de eerste keer na de zwangerschap weer, was binnen 5 minuten gebeurt
Kan, ligt eraan hoeveel controle je hebt, als je jezelf in bedwang kan houden kan je na onthouding veel langer doornuecken (en dan bedoel ik letterlijk uren) dan zonder (of is dit weer zo'n per persoon verschillende kwestie?).quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Volgens mij komt een man na onthouding juist sneller....
nou ik kan het allemaal best goed uitstellen, maar als ik een 2 a 3 weken niet heb geneukt kom ik vaak toch wel snel klaar, omdat het uitstellen dan moeilijker is voor me. uiteraard weet ik dat de vrouw in kwestie dan nog wel wat verwend wil worden en dat doe ik dan ook wel, en dan daarna de 2e ronde en dan gaat het al een stuk beterquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:46 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Kan, ligt eraan hoeveel controle je hebt, als je jezelf in bedwang kan houden kan je na onthouding veel langer doornuecken (en dan bedoel ik letterlijk uren) dan zonder (of is dit weer zo'n per persoon verschillende kwestie?).
met een beetje fantasy kun je dat een spreekbeurt noemenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:48 schreef Miss_mini het volgende:
volgens mij houdt kindres_spirits helemaal geen spreekbeur(d) maar wil die gewoon zelf eens een van die dingen uit proberen met een paar klasgenoten van De frunnik in Genk
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:51 schreef Kindred_Spirits het volgende:
sommige geloven ook nog dat ik hier een spreekbeurt over ga houden! tis toch geweldig
een beurt iig. (raar woord trouwens! beurt.....beurt......beurt.............eh.........beurtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
met een beetje fantasy kun je dat een spreekbeurt noemen![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:29 schreef Kindred_Spirits het volgende:
denk je dit of zijn dit feiten... ik ga er een spreekbeurdt over houden op school en moet het wel zeker weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |