Ik weet het niet; hij heeft iig niet meegedaan aan de kwalificaties voor het enkelspel, maar ik weet of hij daar misschien niet toegelaten wordt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heeft Wassen z'n focus verlegd? Nou het blijkt dat het niet meer gaat lukken in het enkel probeert ie het maar in het dubbel of zo?
De mooiste variaties op zn voor- en achternaam komen voorbij.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sluijter
Macht der gewoonte, een ex heette Sluijterquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:52 schreef Butra het volgende:
De mooiste variaties op zn voor- en achternaam komen voorbij.
Monique?quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Macht der gewoonte, een ex heette Sluijter
I Wishquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Monique?
Volgens mij word je met een positie onder de 300 echt niet meer toegelaten, maar ik zie hem de laatste tijd ook nauwelijks nog challangers spelen, en zo krijg je nooit een fatsoenlijke ranking.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:49 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Ik weet het niet; hij heeft iig niet meegedaan aan de kwalificaties voor het enkelspel, maar ik weet of hij daar misschien niet toegelaten wordt.
Misschien een beetje gefrustreerd door de 3 gemiste breakpoints, maar dat Ray vind ik ècht niet kunnen, we hebben het niet over 2 unlimitedquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:55 schreef GRUMBLER het volgende:
4-1 achter zou Ray deze set laten lopen?
Beter als maandag kan niet, winnen = winnen. Makkelijker gaat het duidelijk wel ....quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:59 schreef GRUMBLER het volgende:
Tim 'never gonna win Wimbledon' Henman serveert voor de wedstrijd op 5-3 in de derde set, had al matchpoint in de game ervoor.
Doet ie het toch een stuk beter dan maandag.
Ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Macht der gewoonte, een ex heette Sluijter
Sorry hoor, je doet het primaquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:02 schreef GRUMBLER het volgende:
wow kan hier niet veel goeds doen..... antfuckers
maandag had tim 5 sets nodig geloof ik vandaar, ik zal meneer Sluiter in het vervolg 'typen' k?
Trut. ondertussen een setpunt voor Medina Garrigues tegen mauresmoquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:03 schreef Butra het volgende:
Garbin pakt de 1e set tegen Henin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |