Ferrero heeft last van z'n ribben. Dus de vraag is hoe lang hij het vol houdt om te tennissen zoals hij nu doet. Misschien wordt dat minder naar mate het toernooi vordert maar het zou mij ook niet verbazen als hij er met een paar rondjes uit ligt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:28 schreef At_Fundum het volgende:
Roddick eruit was niet zo'n heel grote verrassing hoor, nooit zo goed geweest op RG; maar in de lijn van Henin, Agassi zouden ze ook verbaasd moeten zijn bij de nos als Ferrero dit jaar de halve finales niet haalt
Ja, idd. Hij wisselt briljante momenten met oerdomme momenten af.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als Melzer nou gewoon zou tennissen en niet altijd de moeilijke oplossing zou zoeken, dan zou hij Hewitt nog kunnen verslaan
Ik vind op zich die dropshots wel slim.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als Melzer nou gewoon zou tennissen en niet altijd de moeilijke oplossing zou zoeken, dan zou hij Hewitt nog kunnen verslaan
En toch pakt ie ze niet, het zijn gewoon briljant uitgevoerde balletjesquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind op zich die dropshots wel slim.
Tenminste... in het begin.
Nou heeft Hewitt het wel zo langzamerhand door lijkt me...
Die dropshots zijn zeker niet verkeerd, maar zijn forehand langs de lijn is heel erg wisselvallig en hij oogt niet altijd even geconcentreerdquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:46 schreef Komakie het volgende:
Ik vind op zich die dropshots wel slim.
Tenminste... in het begin.
Nou heeft Hewitt het wel zo langzamerhand door lijkt me...
idd ook zijn opslag is af en toe om te huilen, maar verder doet hij het best leukquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die dropshots zijn zeker niet verkeerd, maar zijn forehand langs de lijn is heel erg wisselvallig en hij oogt niet altijd even geconcentreerd
Dat bedoelde ik dus ook precies!quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ferrero heeft last van z'n ribben. Dus de vraag is hoe lang hij het vol houdt om te tennissen zoals hij nu doet. Misschien wordt dat minder naar mate het toernooi vordert maar het zou mij ook niet verbazen als hij er met een paar rondjes uit ligt.
Ik ben het met je eens wat Mesker betreft, dat is idd slecht commentaar. Ted van der Meer vind ik niet eens zo slecht hoor, hij weet er veel van, inside informatie en geen fouten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Marcella Mesker vindt zichzelf toch wel erg slim hoor.
En Ted van der Meer vindt zichzelf ook best wel een mannetje.
In het geval van Jan Roelfs vind ik het gewoon zwak van de NOS. Je moet er gewoon een verslaggever neer zetten die weet waar hij/zij het over heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |