geen ideequote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:20 schreef Rover het volgende:
Hadden jullie geen last van het max aantal kleren dat je per bestelling kon bestellen? (25 stuks)
iDD...ALdie verlepte wijven altijd.....kunnen nooit iets normaals bestellen...echt zwaar irri.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:49 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
always a women, that has to spoil a good thing. just kidding
Jij hebt zeker zwaar veel bier op.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:10 schreef Mighty het volgende:
[..]
iDD...ALdie verlepte wijven altijd.....kunnen nooit iets normaals bestellen...echt zwaar irri.![]()
Nou..dat viel dus uiteindelijk wel tegen....!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zwaar veel bier op.
Nee, het is alweer gezakt.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:16 schreef Mighty het volgende:
edit: jij hebt duidelijk te weinig!!!!!!
Goed zo..even doorbikkelen!!! met bier meer plezier! Ik neem er nog één ...of twee dan..!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, het is alweer gezakt.Eind het eind van de wedstrijd was ik echt leip. Ik zit nu aan het water. Zometeen maar weer wat bier.
Maar laten we dan elders gaan slowchatten.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:22 schreef Mighty het volgende:
[..]
Goed zo..even doorbikkelen!!! met bier meer plezier! Ik neem er nog één ...of twee dan..!![]()
HotFudge heeft hem gesms.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:
hopelijk issie net als vision al bezig met uitsorteren en het in NL verzenden
dit is waarom ik denk dat er iets fout is gegaanquote:Op maandag 21 juni 2004 11:04 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Even ter update: Ik heb ze vorige week dinsdag ochtend bij A&F via de website besteld en woensdag ochtend de fax verzonden. Vanochtend om half 10 kwam mijn pakket met 10 AF producten binnen.Ik ben zoooooooooooooo vrolijk zo vrolijk was ik nooooooooit
Wil jij ze dan hier voor de rest hosten?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:53 schreef Adelante het volgende:
verzend ze maar naar mij: adelante[at]chello[dot]nl
Mijn eigen inkoopactiequote:Op maandag 21 juni 2004 12:38 schreef Adelante het volgende:
geen punt, zet ze wel op m'n homepage...
maar had jij zelfs ingekocht of via één van de twee
inkoopacties
Dit is voor mij ook erg nieuw om via het internet te bestellen. Ik moet zeggen dat ik bijzonder te spreken ben over de geleverde service. Ik ga donderdag op vakantie en ik had het pas vorige week bij ze besteld. Nu ik via de website van FedEx zag dat ik ze vandaag binnen zou krijgen, was echt een opluchting. De kwaltiteit van de producten zijn niet veel anders als dat wat Tommy Hilfiger of Ralph Lauren levert. Ze zien er echt leuk uit en ik hoop dat ze mij niet te veel geld hebben gekost. Het enige wat ik misschien aan kan toevoegen is dat ik de roze via de website toch iets mooier vond uitzien dan in het echt. Maar ja daar kunnen zij ook niets aan doen (kleurinstellingen van je videokaart en monitor is bij iedereen anders).quote:Op maandag 21 juni 2004 12:59 schreef Desiderius het volgende:
Voldoet het een beetje aan je verwachting qua kleur en kwaliteit enzo NYM ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |