Ach.. als zij persoonlijk de kleren komt brengen, mogen ze wel 10 maten te klein zijn...quote:
ALs je belangstelling heb heb ik nog wel een mooi Excel-sheet voor je. Hoef je alleen nog maar de bestellingen in te zetten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:11 schreef Adelante het volgende:
ik heb nu 4 aanmeldingen binnen, als er nog liefhebbers zijn
die de actie van maertz via mij nu willen voortzetten, graag
een reactie via mail voor donderdag 22 uur.
daarna kan ik de balans opmaken wat er besteld moet worden
en wat de transportkosten etc. zijn.
Not-Your-Man gaf in het andere topic aan dat maat M overeenkomtquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:49 schreef super-muffin het volgende:
ik heb een vraagje: ik wil der ook slippers bestellen, maar de maten zijn S/L/XL
wie weet hoe groot dat is in maten, ik heb maat 45/46 en Amerikaanse maat is 11?
Heb ik zeker wel interesse in, ik vind het leuk enquote:Op woensdag 23 juni 2004 03:10 schreef Steijn het volgende:
ALs je belangstelling heb heb ik nog wel een mooi Excel-sheet voor je. Hoef je alleen nog maar de bestellingen in te zetten.
ik laat je morgen weten, want ik wacht hoe de maten vallen uit de andere topic. Als ik meekan doen is het top anders heb ik pechquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:24 schreef Adelante het volgende:
ohjah iedereen die zich nu heeft opgegeven doet zeker mee,
er is nog ruimte voor maximaal 1 a 2 anderen
qua polo's vind ik de XL van Abercrombie vergelijkbaar met een L vanquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:40 schreef Chillmeister het volgende:
dus A&F valt meer onder de maat als RL en niet Gant. Want gant maten zijn supergroot vallen terwijl RL redelijk klein vallen???
Inclusief de cruciale scheur natuurlijk..quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:59 schreef Desiderius het volgende:
post een wat pics adelante
Oh fuck... jij paste gewoon in die dingen..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:07 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
meer heb ik ff geen tijd voor en/of zin in
wat is de cruciale kleur maurits?
ik heb ook één maat L van A&F en die zit me wat krapper,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
Oh fuck... jij paste gewoon in die dingen...
M.a.w. ik gooi de twee topics wat door elkaar... Meneer Hoogeveen was uit z'n wambuisje geknapt.. jij niet..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Oh fuck... jij paste gewoon in die dingen...
oooohw, dus als ik niet stop met bierdrinken, pas ik er straks ook niet meer inquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:12 schreef DJ-Maurits het volgende:
M.a.w. ik gooi de twee topics wat door elkaar... Meneer Hoogeveen was uit z'n wambuisje geknapt.. jij niet...
Zal wel door het bier komen....
Nee.. dan kan je geen topics meer uit elkaar houden...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
oooohw, dus als ik niet stop met bierdrinken, pas ik er straks ook niet meer in![]()
wie verzint er dan ook twee topics?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:14 schreef DJ-Maurits het volgende:
Nee.. dan kan je geen topics meer uit elkaar houden....
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:13 schreef Desiderius het volgende:
Heb je er nu een RL naast liggen Adelante of is dat ook een A&F?
hmm misschien heb ik toch XL nodig, want die schouders zien er zo klein uit. Hoe vallen de musclefits van de overhemden? vallen die ook klein?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:11 schreef Adelante het volgende:
polo van RL is "L" custom fit
polo van A&F is "XL" muscle fit
Srry dat ik t moet zeggen.. maar ik vind die polo met die strepen er niet uit zien. Waarom ga je godsnaam die dingen bestellen uit Amerika terwijl soortgelijk polos ook hier wel in de winkels liggen? Omdat er een bepaald beestje op zit die de pootjes de andere kant op heeft?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:07 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben de gele strepen polo niet meer..? :'(quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:07 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
meer heb ik ff geen tijd voor en/of zin in
wat is de cruciale kleur maurits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |