Ik snap niet waarom jullie producten nog niet binnen zijn.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:04 schreef Chillmeister het volgende:
he die roze schroon shirt heb ik ook bestelt en de oranje cobble hill polo
als die ooit aankomen
En hoe zit het met de maten? Kloppen die een beetje?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:05 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jullie producten nog niet binnen zijn.![]()
Ik heb ze namelijk vorige week dinsdag via de website besteld (fax pas de dag erna).
Jullie hadden het volgens mij toch ietsjes eerder besteld (of ik moet me vergissen).
Misschien weet maertz wel meer, maar dan moet hij ons op de hoogte houden. Of er achteraan gaanquote:Op maandag 21 juni 2004 13:05 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jullie producten nog niet binnen zijn.![]()
Ik heb ze namelijk vorige week dinsdag via de website besteld (fax pas de dag erna).
Jullie hadden het volgens mij toch ietsjes eerder besteld (of ik moet me vergissen).
nope, ik ben m'n ordernummer kwijt omdat ik dat mailtje vanquote:Op maandag 21 juni 2004 13:38 schreef Desiderius het volgende:
Kun je je shipment niet tracken dan Adelante?
Dan weet je toch waar het is?
doh!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
nope, ik ben m'n ordernummer kwijt omdat ik dat mailtje van
a&f eigenlijk meteen gewist heb![]()
dus maar rustig afwachten
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:51 schreef Chillmeister het volgende:
doh!![]()
De maten zijn gelukkig allemaal goed. Ze zijn 'muscle fit' dus wat strakker bij je bovenarm en dat maakt het mooi. Ik had alleen 'L' besteld en ze zitten gewoon goed.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:08 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
En hoe zit het met de maten? Kloppen die een beetje?.
Prima..quote:Op maandag 21 juni 2004 14:04 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
De maten zijn gelukkig allemaal goed. Ze zijn 'muscle fit' dus wat strakker bij je bovenarm en dat maakt het mooi. Ik had alleen 'L' besteld en ze zitten gewoon goed.
Nee bij RL Polo's draag ik 'medium'. Maar voordat ik de spullen deed bestellen bij AF heb ik mijn borst gemeten en toen een 'L' besteld.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:15 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Prima... En je hebt normaal van bv RL ook gewoon een L?
shit hopen dat alles past bij mij, want ik draag L of XL (langere mouwen). Alhoewel ik wel mijn borst heb gemeten en 'L' uit de test kwam als je keek naar hun maten tabelquote:Op maandag 21 juni 2004 14:20 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Nee bij RL Polo's draag ik 'medium'. Maar voordat ik de spullen deed bestellen bij AF heb ik mijn borst gemeten en toen een 'L' besteld.
edit:quote:Op maandag 21 juni 2004 18:02 schreef maertz het volgende:
Jongens, ik heb slecht nieuws. Ik had dus nog iets van een creditcard bewijs moeten opsturen. Helaas was ik toen niet thuis. Die bestelling is geannuleerd door A & F. Ik heb geprobeerd opnieuw alles te bestellen maar het meeste hadden ze gewoon niet meer. Als het goed is hebben jullie morgen allemaal je geld terug (heb sinds 2 dagen mijnpostbank.nl ontdekt).
Vind het vet klote dat het zo gelopen is, zeker omdat iedereen al zo lang moest wachten. Ik heb het veel te druk gehad achteraf gezien.
doe geen moeite, ik wacht ook nog steeds op antwoord.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:56 schreef Chillmeister het volgende:
even een mailtje gestuurd voor de zekerheid om te HOPEN dat die ene shirt beschikbaar is, maar de website gewoon achter loopt.
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:57 schreef postman het volgende:
[..]
doe geen moeite, ik wacht ook nog steeds op antwoord.
ik mail je misschien. ga eerst nog wachten om te kijken of die ene shirt terugkomt in mijn maat. en wacht 1 of twee dagen op een reactie van a&fquote:Op maandag 21 juni 2004 22:41 schreef Adelante het volgende:
ik ga zelf ook sowieso bestellen, maar om een beetje verzendkosten uit te sparen
misschien makkelijker om met een aantal "samen zelf" te bestellen.
maar aande andere kant, verdien ik nu door de sale de verzendkosten wel weer terug
moet nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:53 schreef super-muffin het volgende:
De polo die ik bestellen wou is er ook nog, moet ik jou mailen Adelante?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |