beetje neck aan neck race zo te zien!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:28 schreef Steijn het volgende:
Wij gaan als het goed is vrijdag of zaterdag bestellen.
het verlossende antwoordquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:56 schreef maertz het volgende:
ja maar ik heb al besteld
beste nieuws wat ik van de week gehoord heb!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:56 schreef maertz het volgende:
ja maar ik heb al besteld
met foto's van iedereen in poloquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:09 schreef Chillmeister het volgende:
beste nieuws wat ik van de week gehoord heb!!
Als alles binnen is, misschien een nieuws post op de frontpage?![]()
dat kan iedereen voor zichzelf toch wel nagaan ongeveer.quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:07 schreef postman het volgende:
zou je kunnen vertellen wie wat niet krijgt dan ? of is dat heel veel werk.
hmmm, da's wel naar... gezien jij één van de eersten was met het initiatiefquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:36 schreef postman het volgende:
net met maertz geMSN't. alles wat ik wilde is dus niet leverbaar -> ik krijg dus al m'n geld terug
wat had je bestelt?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:36 schreef postman het volgende:
net met maertz geMSN't. alles wat ik wilde is dus niet leverbaar -> ik krijg dus al m'n geld terug
Helemaal foetsie.....*flush*.... verschwunden!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:44 schreef super-muffin het volgende:
En mijn bestelling?![]()
Je kunt zelf toch ook gewoon even kijken bij A&F op de website.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
jij bent grappig
ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:17 schreef Adelante het volgende:
maertz, die CC info moet je binnen 3 dagen faxen of mailen!!!
doe je dit niet dan zal A&F de order laten vervallen en kun je na
je vakantie weer opnieuw gaan bestellen.... ik hoop dus dat je
deze info reeds aan ze hebt verzonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |