Het is misschien lullig maar ik zou ook niet van onzekerheid houden als ik voor meer dan 100 euro besteld heb.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:16 schreef detulp050 het volgende:
Jeetje, wat een werk denk je dat hij er wel niet van heeft... en dan afhaken
Inderdaad. Van jullie kreeg ik gewoon meteen een mailtje terug. Ik vind het erg vreemd dat juist nu na het weekend waarop iedereen betaald zou moeten hebben niet gereageerd wordt. Examens, tuurlijk, maar een reply kost je nog geen 5 minuten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:47 schreef Steijn het volgende:
Het is misschien lullig maar ik zou ook niet van onzekerheid houden als ik voor meer dan 100 euro besteld heb.
Dan had hij toch ook hier even kunnen zetten hoe of wat.. best vaag allemaal hoorquote:Laatste bezoek: 1 uur, 23 minuten geleden
dat zie ik meer als risico of meevaller voor maertzquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:55 schreef Chillmeister het volgende:
nog een vraagje, ik zie ook steeds dat de dollar aan het zakken is, dus worden de producten ook steeds goedkoper voor ons.
nee da's okeej!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:40 schreef maertz het volgende:
het liefst stort ik meevallers gewoon op de rekeningen van de mensen die meededen. Ik doe niet niet uit winstbejag ofzo.
Zoals ik ook al over de telefoon zei (sorry dat ik wat kort van stuk was, maar ik zat midden in een training) is het niets persoonlijks, maar we hoorden gewoon heel erg lang niks van je. Ik snap best dat je in dat weekend niet kunt reageren, maar je komt wel op 't forum, en reageert dan niet in het topic. 100 dollar is niet iets wat ik aan de eerste de beste geefquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:30 schreef maertz het volgende:
ja sorry hoor maar ik zit midden in de examens, verder ben ik een heel weekend weggeweest naar luxemburg (familie verplichtingen). Ik snap het heel goed als jullie ongerust zijn of ongeduldig geworden zijn. Ik probeer het echt zo snel mogelijk af te handelen want ik wil zelf ook graag de kleren bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |