alleen als barman mag je slaan om vervelende figuren weg te houden achter de bar vandaan, maar alleen met de vlakke handquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:11 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nou dan snapt die lullo de ballen er van:
Zooien is een conflict dispuut oplossen dmv je tegenstander bij de revers van zijn jasje te pakken en hem daarmee op de grond te 'zooien'. De 'winnaar' nodigt de 'verliezer' uit om aan de bar met hem een biertje te gaan drinken.
Andere agressieve handelingen in de sociteit zijn verboden en daar staat een geldboete en kroegverbod op.
Ja dat is in sommige corpora wel zo ja. Bij ons is het gewoon zo dat als je niet luistert naar een barcommissaris als die vriendelijk vraagt je iets te laten, je de kroeg uit wordt gezet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:12 schreef Ache-T het volgende:
[..]
alleen als barman mag je slaan om vervelende figuren weg te houden achter de bar vandaan, maar alleen met de vlakke handVoor zover ik weet dan
Geweldig, die rode neus van die linkergast van de onderste foto.quote:
Mooie foto's uitzoeken is ook niet echt je hobby he... Zoveel mooie fotos in handbereik en wat kies je? De slechtste! En by the way Gurkha roeleert!quote:
In Maastricht hebben ze toch ook geen officieel corps of wel? Hier in Tilburg iig niet, zouden ze wel willen, die Olofjes.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja dat is in sommige corpora wel zo ja. Bij ons is het gewoon zo dat als je niet luistert naar een barcommissaris als die vriendelijk vraagt je iets te laten, je de kroeg uit wordt gezet.
Hier, allemaal netjes in pak:quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:17 schreef HotFudge het volgende:
Mooie foto's uitzoeken is ook niet echt je hobby he... Zoveel mooie fotos in handbereik en wat kies je? De slechtste! En by the way Gurkha roeleert!
Watjuhsquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:19 schreef kastanova het volgende:
Een typisch avondje stappen voor de brallende studenten met een alcohol allergie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HotFudge: Opleiding: Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniekquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:21 schreef kastanova het volgende:
Post eens een foto.
Nee, is ook niet officieel (niet de oudste vereniging, geen roeifaciliteiten enzo), maar wat ik zo rond me heb gezien in "echte" corpora's is er tussen maastricht en andere steden niet zo veel verschil, althans qua mores en dergelijke niet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:18 schreef Pool het volgende:
[..]
In Maastricht hebben ze toch ook geen officieel corps of wel? Hier in Tilburg iig niet, zouden ze wel willen, die Olofjes.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:24 schreef Byte_Me het volgende:
[afbeelding]
Dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt door het feit dat een dispuut per definitie al kansloos ísquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:25 schreef Fillipe het volgende:
Je post ook wel foto's van de meest kansloze disputen die er zijn
Ben jij trouwens die gespierde spijker in je avatarquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat in een geintje is
Vertel, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt door het feit dat een dispuut per definitie al kansloos ís.
Zoek een hoog gebouw op, en laat de rest opnemen door iemand anders.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:26 schreef HotFudge het volgende:
ehm nee sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |