Situatie schets:quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Waar zie je in hemelsnaam een dame staan?
ik zie trouwens ook de link tussen seksuele intimidatie en zooien niet![]()
Je zooit toch met je eigen geslacht, of ben je ooit door een kerel lastiggevallen?
in that case... niks mee, dat wordt zelfs door knorren (quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ja
Heb je die gast de kanker geschopt?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:55 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Situatie schets:
Tijdens gala
Lullo: Heej meisje heb je zin om mijn grote paal te absorberen?
Vriendin: Nee sorry ga maar met je vriendjes spelen.
Lullo: "Pakt kont beet van mijn vriendin"........Ah toe meisje je weet niet wat je mist. Volgens mij kan je heel goed pijpen.
Vriendin: Flikker op, ben je doof ofzo.
Lullo: Ik doe toch niets ik masseer je alleen maar,
Vriendin: Pleur op
Lullo: "verder aan het betasten"
Vriendin: Geeft hem een ros
Lullo: Ah joh werk nu gewoon ff mee, gaan we lekker neuken.
Ikke: WTF is hier aan de hand?
Vriendin: Die gozer kan niet met zijn handen van me af blijven.
Ikke: Je blijft met je rattuh klauwen van mijn vriendin af. Heppie dat begrepen?
EN NU KOMT HET
Lullo: Ah joh ik was alleen maar aan het ZOOIEN.........gewoon lol maken.
Een student heeft het zelf dus aan mij uitgelegd.
Misschien heeft hij mij verkeerd geinformeerd, dat kan.
Wordt het niet eens tijd om je studie af te maken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:55 schreef Xebrozius het volgende:
jezus, overtreffende trap qua kansloosheid
GOLF!
http://members.lycos.nl/skalbum/thumbnails.php?album=3
Tof! je kunt ook commentaar geven op de foto's.!
Ja die ja!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:57 schreef Xebrozius het volgende:
http://members.lycos.nl/skalbum/displayimage.php?pos=-17
als dat zooien is, is dat niet hetzelfde als brassen. Brassen is gewoon stoeien zeg maar, elkaar bij het jasje dan wel trui beetpakken en dan de ander proberen te vloeren of binnen een bepaald vak te krijgen oid.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:55 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Situatie schets:
Tijdens gala
Lullo: "Pakt kont beet van mijn vriendin"........Ah toe meisje je weet niet wat je mist. Volgens mij kan je heel goed pijpen.
Ikke: Je blijft met je rattuh klauwen van mijn vriendin af. Heppie dat begrepen?
EN NU KOMT HET
Ik heb dus eens een keer meegemaakt dat van die ballen uit gingen in Pruim Zevenhuizen, en daar deden ze dat dus ook. Toen zijn ze eerst naar de tering geschopt door die boerenvriendjes van de meiden die ze lastig vielen, en daarna kwam de security ook nog even mokeren.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:55 schreef Marczilla het volgende:
Nou dan snapt die lullo de ballen er van:quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:55 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Situatie schets:
Tijdens gala
EN NU KOMT HET
Ach ja, doe dan ook maar direct een ma en zoon dagquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:17 schreef kastanova het volgende:
Je verzint het niet, een pa en zoon netwerk dag
[afbeelding]
quote:Altijd had ik het dsc hoog staan. Echter na jullie ultiem knorrige kutsite en daarbij de fotos te hebben bekeken moet ik mijn mening herzien. wat een stel "nerds bij elkaar" zijn jullie zeg en ik hoop dat het gros van het dsc er een ietwat corpsoralere gedachtengang aan overhoud dan jullie plebs. ( voor de duidelijkheid: "er een" betekent voor jullie knorren: aan hun studententijd.) Met zwaar neerbuigende groet teken ik, Les Sauvages, dispuut der T.S.C. St. Olof ps. zin in een uitval?? kom eens gezellig borrelen..... nerds
Okay fair..........quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:11 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nou dan snapt die lullo de ballen er van:
Zooien is een conflict dispuut oplossen dmv je tegenstander bij de revers van zijn jasje te pakken en hem daarmee op de grond te 'zooien'. De 'winnaar' nodigt de 'verliezer' uit om aan de bar met hem een biertje te gaan drinken.
Andere agressieve handelingen in de sociteit zijn verboden en daar staat een geldboete en kroegverbod op.
Kansloze avond ik hang in de kroeg, s' ochtens naar huis is dag is nog vroeg...quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Kent iemand Jan Diederik en DJ Maurits met het nummer kansloos?
Die is zo gaaf!
Nee, ik had geen zin om dat gala te verpesten, voor mij en mijn vriendin. Ik hoorde later dat die gozer en zijn vriendjes door een paar andere gasten later op de avond wel een zooi klappen hebben gekregen. Het scheen dat die Lullo's elkaar over de bar aan het gooien waren. Door stellages bierglazen "LEUK MAN, ECHT VETTUH LOL". En dat iemand zich had gesneden aan een stuk glas. Ze wilden hun excuses niet aanbieden. En toen schijnen ze binnenste buiten te zijn geslagen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je die gast de kanker geschopt?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:13 schreef kastanova het volgende:
Happy Fucking Birtday, je hebt een varken in een jurk gekregen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |