Ik heb liever een hele roedel gabbertjes die me in elkaar willen hoeken dan, Joris-Jan en Gert-Willem en kornuiten die allemaal tegen me gaan lullen dat ik "Niet zö vervëlend möet döen tijdens hun avöndje söcialízen"...quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:52 schreef joris120 het volgende:
Hurby heeft inderdaad wel gelijk, je kunt balletjes best uitschelden zonder ruzie te krijgen, maar dat kun je bij petjesvolk beter niet doen.
Nou, nou, nou, wat een rekels zijn het toch héquote:Hockey teams op de vuist
In de kantine nabij het Wagenaarstadion zijn twee hockeyteams op de vuist gegaan. Dit op het moment dat er na afloop van de wedstrijd tussen Amsterdam en Heilo een biertje werd gedronken. Het team uit Heilo had zich hierbij echter zo luidruchtig gedragen en bovendien de nodig rommel gemaakt dat het team uit Amsterdam zich geroepen voelde daarover een opmerking te maken. Hierdoor ontstond er een woordenwisseling die uitmondde in een vechtpartij.
Hey dat doe ik ook!.. al... 7 jaar.....quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Oeh, dan begin ik daar aardig aan te voldoen.Al 3 jaar met civiele techniek bezig, gestopt, en aastaande jaar technische scheikunde in Delft. Hoewel ik achter mijn nieuwe studie wel vaart zal zetten reken ik er toch op nog wel 6 jaar te studeren. Ik hou me maar vast aan de gedachte dat de meesten op die foto geen technische opleiding kunnen afronden.
![]()
Kanker is op met je gelulquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:35 schreef Ache-T het volgende:
Niks mis met studenten, je moet het gewoon met een korreltje zout nemen en er mee om leren gaan. Als je er niet tegen kunt voel je je kennelijk geïntimideerd of neem je het allemaal te serieus. Ik voel me niet echt thuis ofzo bij die lui, maar ik kan prima een avond met ze ouwehoeren zonder me er aan te ergeren. Zo moeilijk is dat niet hoor, je kan natuurlijk ook proberen een beetje open te staan
Tja, je kunt ook naar een moskee gaan en gezellig met de aanwezige moslimextremisten gaan keuvelen over hun volgende aanslag.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:35 schreef Ache-T het volgende:
Niks mis met studenten, je moet het gewoon met een korreltje zout nemen en er mee om leren gaan. Als je er niet tegen kunt voel je je kennelijk geïntimideerd of neem je het allemaal te serieus. Ik voel me niet echt thuis ofzo bij die lui, maar ik kan prima een avond met ze ouwehoeren zonder me er aan te ergeren. Zo moeilijk is dat niet hoor, je kan natuurlijk ook proberen een beetje open te staan
DIe heb ik vandaag nog zien rondlopen in mantelpak!quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze zíjn er kennelijk gewoon niet.
http://www.google.nl/sear(...)=UTF-8&start=10&sa=N
Iets beters dan dit kon ik niet vinden, maar inderdaad, übergeil.
[afbeelding]
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Ze intimideren me niet, maar ze irriteren me. Wat me vooral irriteert is dat veel van deze figuren zich meer voelen dan mensen die anders zijn dan henzelf, en dat in combinatie met hun achterlijke kleding en irritante taaltje. NOOIT zal ik leren met dat klotevolk om te gaan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:35 schreef Ache-T het volgende:
Haha heerlijk verhaal, vooral die bierflesjesquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:17 schreef Redman het volgende:
Op een feest avondje tijdens de introweek, lang lang geleden, kwamen er twee ballen zieltjes winnen voor hun korps. Toen vonden wij als tegenprestatie het nodig om een paar zekerering uit hun Eend te halen. Nadat ze weggepest waren en ze weer terug naar huis wilden gaan, deed hun auto helemaal niks meer. Twee uur hebben ze van alles geprobeerd om dat ding aan de praat te krijgen (niemand die hielp natuurlijk). Uiteindelijk hebben ze maar de ANWB gebeld die probleem binnen 30 seconden opgelost had. Aangezien de lulletjes geen lid waren van de ANWB mochtten ze dat te plaatse, en na contante betaling van het lidmaatschap en de kosten, worden.
Toen de balletjes het nodig vonden om ons daarna uit te schelden, toen ze heel stoer wegreden, hebben we ze maar op een regen van bierflesjes getrakteerd.
Lache man.
OMFG! Ik word echt bang van de kop van die linker vent!quote:
Ik zoek foto van minerva studenten die zijn nog enger,quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
OMFG! Ik word echt bang van de kop van die linker vent!.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zoek foto van minerva studenten die zijn nog enger,
Neuh, ik ga wel weer leren, alleen niet op de universiteit :}quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:37 schreef Pool het volgende:
Schoolverlaters-topique![]()
IEUW JA!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:02 schreef kastanova het volgende:
Tja, dit lijkt me toch wel het prototype student uit de openingspost
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |