abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:52:26 #126
60841 joris120
Bierkoning
pi_19420826
Hurby heeft inderdaad wel gelijk, je kunt balletjes best uitschelden zonder ruzie te krijgen, maar dat kun je bij petjesvolk beter niet doen.
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered"
pi_19420941
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:52 schreef joris120 het volgende:
Hurby heeft inderdaad wel gelijk, je kunt balletjes best uitschelden zonder ruzie te krijgen, maar dat kun je bij petjesvolk beter niet doen.
Ik heb liever een hele roedel gabbertjes die me in elkaar willen hoeken dan, Joris-Jan en Gert-Willem en kornuiten die allemaal tegen me gaan lullen dat ik "Niet zö vervëlend möet döen tijdens hun avöndje söcialízen"...

En trouwens:
quote:
Hockey teams op de vuist
In de kantine nabij het Wagenaarstadion zijn twee hockeyteams op de vuist gegaan. Dit op het moment dat er na afloop van de wedstrijd tussen Amsterdam en Heilo een biertje werd gedronken. Het team uit Heilo had zich hierbij echter zo luidruchtig gedragen en bovendien de nodig rommel gemaakt dat het team uit Amsterdam zich geroepen voelde daarover een opmerking te maken. Hierdoor ontstond er een woordenwisseling die uitmondde in een vechtpartij.
Nou, nou, nou, wat een rekels zijn het toch hé .
I was an atheist until I realized I was God
pi_19421094
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_19421114
pi_19421134
Bloempot!!

http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:04:19 #131
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_19421142
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 01:50 schreef Steijn het volgende:

[..]

Oeh, dan begin ik daar aardig aan te voldoen. Al 3 jaar met civiele techniek bezig, gestopt, en aastaande jaar technische scheikunde in Delft. Hoewel ik achter mijn nieuwe studie wel vaart zal zetten reken ik er toch op nog wel 6 jaar te studeren. Ik hou me maar vast aan de gedachte dat de meesten op die foto geen technische opleiding kunnen afronden.
Hey dat doe ik ook!.. al... 7 jaar..... Gelukkig ben ik geen lid geworden bij virgiel.. anders was ik nu nog niet eens op de helft denk ik
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:05:47 #132
94481 Renmaestro
Kosmokrator
pi_19421180

woensdag 26 mei 2004 @ 15:12:28 #133
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_19421349
Goed topic ja!

Toen MrJ nog een klein MrJtje was zat hij eens op een zaterdagavond (zondagochtend) in de nachtbus naar huis.

In het midden stonden een zooitje balletjes die echt te gruwelijk door de bus zaten te brallen. Op deze manier kan een mens niet van z'n dronkenschap genieten!

Dus toen de bus met dik 100km/h over een provinciale weg reed, en MrJ zo'n 5 seconden voor een 'middle-of-nowhere' halte op de Stop knop drukte, ging onze grote vriend de buschauffeur met die snelheid bovenop de remmen staan (de gek!).

Resultaat: De balletjes lagen ondersteboven in de bus met serieuse blauwe plekken en pijn( ) maar de buschauffeur kon het niet waarderen en kickte mij er wel uit.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_19421547
Op verzoek het "geile" mantelpakje:

clown hat-curly hair-smiley face
pi_19421938
Niks mis met studenten, je moet het gewoon met een korreltje zout nemen en er mee om leren gaan. Als je er niet tegen kunt voel je je kennelijk geïntimideerd of neem je het allemaal te serieus. Ik voel me niet echt thuis ofzo bij die lui, maar ik kan prima een avond met ze ouwehoeren zonder me er aan te ergeren. Zo moeilijk is dat niet hoor, je kan natuurlijk ook proberen een beetje open te staan
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:37:24 #136
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_19422008
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:35 schreef Ache-T het volgende:
Niks mis met studenten, je moet het gewoon met een korreltje zout nemen en er mee om leren gaan. Als je er niet tegen kunt voel je je kennelijk geïntimideerd of neem je het allemaal te serieus. Ik voel me niet echt thuis ofzo bij die lui, maar ik kan prima een avond met ze ouwehoeren zonder me er aan te ergeren. Zo moeilijk is dat niet hoor, je kan natuurlijk ook proberen een beetje open te staan
Kanker is op met je gelul
ik ben de jager met de pet.
pi_19422017
quote:
Tja, je kunt ook naar een moskee gaan en gezellig met de aanwezige moslimextremisten gaan keuvelen over hun volgende aanslag.
Open staan voor mensen, daar gaat het om
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:52:07 #138
60841 joris120
Bierkoning
pi_19422508
Sjonge jonge, lollielikkende wijven zat (zie ander topic) maar geile vrouwen in mantelpakje is te moeilijk, bahbah.
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered"
pi_19423558
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ze zíjn er kennelijk gewoon niet .

http://www.google.nl/sear(...)=UTF-8&start=10&sa=N

Iets beters dan dit kon ik niet vinden, maar inderdaad, übergeil.

[afbeelding]
[..]
DIe heb ik vandaag nog zien rondlopen in mantelpak!
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_19423859
Gaaf topic kasta, ik word regelmatig agressief van die bekakte studenten, ben gelukkig binnen een jaar genokt met de universiteit, niks voor mij dat wereldje.
quote:
Het is maar hoe je het bekijkt. Ze intimideren me niet, maar ze irriteren me. Wat me vooral irriteert is dat veel van deze figuren zich meer voelen dan mensen die anders zijn dan henzelf, en dat in combinatie met hun achterlijke kleding en irritante taaltje. NOOIT zal ik leren met dat klotevolk om te gaan.
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:17 schreef Redman het volgende:
Op een feest avondje tijdens de introweek, lang lang geleden, kwamen er twee ballen zieltjes winnen voor hun korps. Toen vonden wij als tegenprestatie het nodig om een paar zekerering uit hun Eend te halen. Nadat ze weggepest waren en ze weer terug naar huis wilden gaan, deed hun auto helemaal niks meer. Twee uur hebben ze van alles geprobeerd om dat ding aan de praat te krijgen (niemand die hielp natuurlijk). Uiteindelijk hebben ze maar de ANWB gebeld die probleem binnen 30 seconden opgelost had. Aangezien de lulletjes geen lid waren van de ANWB mochtten ze dat te plaatse, en na contante betaling van het lidmaatschap en de kosten, worden.

Toen de balletjes het nodig vonden om ons daarna uit te schelden, toen ze heel stoer wegreden, hebben we ze maar op een regen van bierflesjes getrakteerd.

Lache man.

Haha heerlijk verhaal, vooral die bierflesjes
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:37:36 #141
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_19424011
Schoolverlaters-topique
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:41:38 #142
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_19424124
in leiden barst het ervan

pi_19424335
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:41 schreef Silmarwen het volgende:

[afbeelding]
OMFG! Ik word echt bang van de kop van die linker vent! .
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:49:25 #144
54772 Silmarwen
pi_19424367
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

OMFG! Ik word echt bang van de kop van die linker vent! .
Ik zoek foto van minerva studenten die zijn nog enger,

Als eerste jaars zijn de dames vaak nog mooi maar hoelanger ze studeren hoe lelijker ze worden. En allemaal in pak

Type Wim Lex (die zat daar)
pi_19424451
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:41 schreef Silmarwen het volgende:
[afbeelding]
In Lieden studeren toch alleen vrouwen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19424599
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zoek foto van minerva studenten die zijn nog enger,

Hans van Willigenburg is er niks bij .
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:59:45 #147
54772 Silmarwen
pi_19424696
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:37 schreef Pool het volgende:
Schoolverlaters-topique
Neuh, ik ga wel weer leren, alleen niet op de universiteit :}
pi_19424710
Tja, dit lijkt me toch wel het prototype student uit de openingspost

woensdag 26 mei 2004 @ 17:05:20 #150
54772 Silmarwen
pi_19424777
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:02 schreef kastanova het volgende:
Tja, dit lijkt me toch wel het prototype student uit de openingspost

[afbeelding]
IEUW JA!

Maar wat dan van die gastjes in pak

Dat was voor gala. Alleen die vette hoofdjes al. En ze praten ook zo vreselijk.

Ik praat best met een erw maar niet zo erg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')