En hier vormt zich geen groep? Als ik jullie probeer uit te leggen, dat jullie beeld duidelijk verdraaid is, word de hele groep ook afgestraft!quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:08 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Heeft allemaal met groepsdruk te maken. Wanneer jij tegen hun ingaat, word de hele groep gestraft.
Gast, ik begin niet met mensen af te kraken. Ben je nu echt zo dom of zie je het verschil echt niet ? Ga toch je kilt wassen, prutserquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:10 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Zegt een mede Fokker vanachter zijn eigen computer.....................iets met overeenkomst.
voorbeeld:quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:10 schreef HotFudge het volgende:
[..]
O hoe dan??
? Trouwens er is nog nooit een pak vla over mij heen gegoten tijdens de ontgroening. Jullie beeld is duidelijk misvormd, wanneer komen jullie eens zelf kijken voor je het beeld van de ontgroenig zo voor je neus haalt?
![]()
lol dat zou me dus echt niets schelen, de rest van de groepquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:08 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Heeft allemaal met groepsdruk te maken. Wanneer jij tegen hun ingaat, word de hele groep gestraft.
Die ontgroenings Homo's zijn tijdens hun ontgroening meestal de pispaal geweest en voelen zich daarom een hele stoere jongen. Wanneer ze anderen met een soort zelfde trauma kunnen opzadelen.
- Bekers azijn opdrinken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:10 schreef HotFudge het volgende:
[..]
O hoe dan??
? Trouwens er is nog nooit een pak vla over mij heen gegoten tijdens de ontgroening.
Jullie beeld is duidelijk misvormd, wanneer komen jullie eens zelf kijken voor je het beeld van de ontgroenig zo voor je neus haalt?![]()
Ohw wacht, jij voelt je gewoon beter dan de rest. Probeer je dat te impliceren?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:15 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Gast, ik begin niet met mensen af te kraken. Ben je nu echt zo dom of zie je het verschil echt niet ? Ga toch je kilt wassen, prutser
Wat is er nou weer mis met wat vrolijke streepjes?quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat in een geintje is
Je hebt gelijk, je kunt veel beter 5 whiskey-cola met je bolle medesloebers drinken en ondertussen de gehele avond over neuken praten, terwijl je al trots bent als je een hoerig hockeysletje aan mag raken, om vervolgens de wc onder te kotsenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef Fillipe het volgende:
En blijf jij maar lekker stoer achter je pc'tje foto's posten c.q afkraken van gasten![]()
je bent vast nog niet zo achterlijk dat je dat niet zelf kan bedenkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:10 schreef HotFudge het volgende:
O hoe dan??
?
duidelijk misvormd beeld ja, want het gaat over het algemeen nog wel iets verder dan een pak vlaquote:Trouwens er is nog nooit een pak vla over mij heen gegoten tijdens de ontgroening. Jullie beeld is duidelijk misvormd, wanneer komen jullie eens zelf kijken voor je het beeld van de ontgroenig zo voor je neus haalt?![]()
Wij houden niet van leugenachtige, ballen propaganda, that's allquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:12 schreef HotFudge het volgende:
Als ik jullie probeer uit te leggen, dat jullie beeld duidelijk verdraaid is, word de hele groep ook afgestraft!![]()
Ga jij maar lekker je sletje onderhouden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je kunt veel beter 5 whiskey-cola met je bolle medesloebers drinken en ondertussen de gehele avond over neuken praten, terwijl je al trots bent als je een hoerig hockeysletje aan mag raken, om vervolgens de wc onder te kosten.
Ik wou dat ik jou was
Okee mijn vraag aan jou is: Hoe zie jij de ontgroening? Wat verwacht je er allemaal van? Wat denk je dat er gebeurd?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
duidelijk misvormd beeld ja, want het gaat over het algemeen nog wel iets verder dan een pak vla
Ten eerste zorgen die strepen bij mij meteen dat ik me erger aan dat soort mensen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met wat vrolijke streepjes?
Zou idd wel dom zijn als je nu mensen zou gaan afkraken.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:15 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Gast, ik begin niet met mensen af te kraken. Ben je nu echt zo dom of zie je het verschil echt niet ? Ga toch je kilt wassen, prutser
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:18 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je sletje onderhouden.
Té triest voor woorden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef Fillipe het volgende:
En blijf jij maar lekker stoer achter je pc'tje foto's posten c.q afkraken van gasten![]()
Volgens mij bedoelde hij dat hij een hekel aan schotten heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ohw wacht, jij voelt je gewoon beter dan de rest. Probeer je dat te impliceren?
Dat dacht ik nou ook toen ik in je fotoboek keekquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[..]
Té triest voor woorden.
ik basseer het op ervaringen van anderen, voorbeeld: een vriend van me had zich in utrecht aangemeld en kon met wat lotgenoten van 'm in alleen z'n onderbroek op de grond overnachten, zonder matras/deken nadat ze eerst overgoten waren met bakken vuilnisquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:18 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Okee mijn vraag aan jou is: Hoe zie jij de ontgroening? Wat verwacht je er allemaal van? Wat denk je dat er gebeurd?
Gut nu kraak jij mijn foto's af. Mijn hemel jij bent inderdaad wel een Vindicatter als ik het zo hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:20 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook toen ik in je fotoboek keek![]()
Klopt, ik verlaag me inderdaad altijd tot het niveau wat op dat moment gaande is in de topics.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gut nu kraak jij mijn foto's af. Mijn hemel jij bent inderdaad wel een Vindicatter als ik het zo hoor.
Eerst hoog van de toren blazen om je vervolgens schuldig te maken aan hetzelfde wat jij de ander verwijt.
Echt corpsballen materiaal.
En daarmee is mijn 2e argument meteen bevestigd, je impliceerd niet dat jij je beter voelt je zegt het nu ronduit.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:23 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Klopt, ik verlaag me inderdaad altijd tot het niveau wat op dat moment gaande is in de topics.
O? Nou dan heb ik vast een vreselijk makkelijke ontgroening gehad?! En dat terwijl Utrecht nog geen eens zo erg blijkt te zijn... :Squote:Op woensdag 26 mei 2004 20:21 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
ik basseer het op ervaringen van anderen, voorbeeld: een vriend van me had zich in utrecht aangemeld en kon met wat lotgenoten van 'm in alleen z'n onderbroek op de grond overnachten, zonder matras/deken nadat ze eerst overgoten waren met bakken vuilnis
ik heb 'm toen ook goed de waarheid verteld, maarja eigen schuld natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |