abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19429205
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:08 schreef Marczilla het volgende:

[..]

Heeft allemaal met groepsdruk te maken. Wanneer jij tegen hun ingaat, word de hele groep gestraft.
En hier vormt zich geen groep? Als ik jullie probeer uit te leggen, dat jullie beeld duidelijk verdraaid is, word de hele groep ook afgestraft!
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
pi_19429285
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:10 schreef Marczilla het volgende:

[..]

Zegt een mede Fokker vanachter zijn eigen computer.....................iets met overeenkomst.
Gast, ik begin niet met mensen af te kraken. Ben je nu echt zo dom of zie je het verschil echt niet ? Ga toch je kilt wassen, prutser
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:15:15 #278
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_19429286
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:10 schreef HotFudge het volgende:

[..]

O hoe dan? ? ? Trouwens er is nog nooit een pak vla over mij heen gegoten tijdens de ontgroening. Jullie beeld is duidelijk misvormd, wanneer komen jullie eens zelf kijken voor je het beeld van de ontgroenig zo voor je neus haalt?
voorbeeld:
Meisje bij mij in de klas is ontgroend en zij kreeg hondestront in d'r haar gesmeerd.
Ik hoorde het haar vertellen, en dacht bij mezelf: "wat ben je dan voor dom mokkel, dat je in godsnaam dat toelaat om zo tot een groep te mogen behoren."
!
pi_19429294
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:08 schreef Marczilla het volgende:

[..]

Heeft allemaal met groepsdruk te maken. Wanneer jij tegen hun ingaat, word de hele groep gestraft.

Die ontgroenings Homo's zijn tijdens hun ontgroening meestal de pispaal geweest en voelen zich daarom een hele stoere jongen. Wanneer ze anderen met een soort zelfde trauma kunnen opzadelen.
lol dat zou me dus echt niets schelen, de rest van de groep maarja het is sowieso allemaal hypothetisch, aangezien ik echt nooit me zou aanmelden voor zo'n mongolenclub, maarja ben dus wel benieuwd wat die mensen die het wel doen er toe drijft, je moet wel echt wanhopig zijn om vrienden te krijgen als je denkt dat mensen die pas normaal tegen je doen na zo'n ontgroening je vrienden zijn
pi_19429301
quote:

[..]

O hoe dan? ? ? Trouwens er is nog nooit een pak vla over mij heen gegoten tijdens de ontgroening.

Jullie beeld is duidelijk misvormd, wanneer komen jullie eens zelf kijken voor je het beeld van de ontgroenig zo voor je neus haalt?
- Bekers azijn opdrinken?
- In kofferbak 'terwijl auto rijd" een fles jenever opdrinken

Ik geloof ook niet dat elke ontgroeining hetzelfde verloopt
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:16:00 #281
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_19429305
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:15 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Gast, ik begin niet met mensen af te kraken. Ben je nu echt zo dom of zie je het verschil echt niet ? Ga toch je kilt wassen, prutser
Ohw wacht, jij voelt je gewoon beter dan de rest. Probeer je dat te impliceren?
pi_19429306
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zeg me alsjeblieft dat in een geintje is
Wat is er nou weer mis met wat vrolijke streepjes? In dat geval heb ik ook nog wel wat foto's voor je.
pi_19429308
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef Fillipe het volgende:

En blijf jij maar lekker stoer achter je pc'tje foto's posten c.q afkraken van gasten
Je hebt gelijk, je kunt veel beter 5 whiskey-cola met je bolle medesloebers drinken en ondertussen de gehele avond over neuken praten, terwijl je al trots bent als je een hoerig hockeysletje aan mag raken, om vervolgens de wc onder te kotsen .
Ik wou dat ik jou was :')
I was an atheist until I realized I was God
pi_19429349
quote:

O hoe dan? ? ?
je bent vast nog niet zo achterlijk dat je dat niet zelf kan bedenken
quote:
Trouwens er is nog nooit een pak vla over mij heen gegoten tijdens de ontgroening. Jullie beeld is duidelijk misvormd, wanneer komen jullie eens zelf kijken voor je het beeld van de ontgroenig zo voor je neus haalt?
duidelijk misvormd beeld ja, want het gaat over het algemeen nog wel iets verder dan een pak vla
pi_19429363
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:12 schreef HotFudge het volgende:
Als ik jullie probeer uit te leggen, dat jullie beeld duidelijk verdraaid is, word de hele groep ook afgestraft!
Wij houden niet van leugenachtige, ballen propaganda, that's all .
I was an atheist until I realized I was God
pi_19429378
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, je kunt veel beter 5 whiskey-cola met je bolle medesloebers drinken en ondertussen de gehele avond over neuken praten, terwijl je al trots bent als je een hoerig hockeysletje aan mag raken, om vervolgens de wc onder te kosten .
Ik wou dat ik jou was
Ga jij maar lekker je sletje onderhouden.

Ik gok: Na de middelbareschool (kantine) heb je je 4-jarige opleiding afgerond, je hebt een vreselijk dom (maar goed weg te neuken) mokkel leren kennen, bent nu samen met der in een 3 hoog achter flatje ingetrokken.

Ik spreek je over een aantal jaar nog wel, gefrustreerd menneke
pi_19429384
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
duidelijk misvormd beeld ja, want het gaat over het algemeen nog wel iets verder dan een pak vla
Okee mijn vraag aan jou is: Hoe zie jij de ontgroening? Wat verwacht je er allemaal van? Wat denk je dat er gebeurd?
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:19:04 #288
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_19429390
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:16 schreef Steijn het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met wat vrolijke streepjes?
Ten eerste zorgen die strepen bij mij meteen dat ik me erger aan dat soort mensen.
En ten tweede vind ik er he-le-maal niks vrolijks aan. Het is gewoon een onderdeel van een uniform.
Je gaat toch ook niet zeggen dat een spijkerbroek vrolijk is, terwijl er 100 verschillende merken en modellen zijn?
Het is en blijft een blauwe fucking spijkerbroek.
pi_19429400
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:15 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Zou idd wel dom zijn als je nu mensen zou gaan afkraken.
Ik zag een overeenkomst, geen totale overeenkomst.............come on wel ff scherp blijven.

Jeetje, je bent wel op dreef "Ga toch je kilt wassen, prutser" Ik begin gewoon een beetje verliefd op je te worden.
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:19:50 #290
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_19429419
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:18 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker je sletje onderhouden.
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef Fillipe het volgende:

En blijf jij maar lekker stoer achter je pc'tje foto's posten c.q afkraken van gasten
Té triest voor woorden.
pi_19429438
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:16 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ohw wacht, jij voelt je gewoon beter dan de rest. Probeer je dat te impliceren?
Volgens mij bedoelde hij dat hij een hekel aan schotten heeft.
pi_19429451
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:19 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

[..]

Té triest voor woorden.
Dat dacht ik nou ook toen ik in je fotoboek keek
pi_19429477
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:18 schreef HotFudge het volgende:

[..]

Okee mijn vraag aan jou is: Hoe zie jij de ontgroening? Wat verwacht je er allemaal van? Wat denk je dat er gebeurd?
ik basseer het op ervaringen van anderen, voorbeeld: een vriend van me had zich in utrecht aangemeld en kon met wat lotgenoten van 'm in alleen z'n onderbroek op de grond overnachten, zonder matras/deken nadat ze eerst overgoten waren met bakken vuilnis

ik heb 'm toen ook goed de waarheid verteld, maarja eigen schuld natuurlijk
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:22:01 #294
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_19429480
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:20 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Dat dacht ik nou ook toen ik in je fotoboek keek
Gut nu kraak jij mijn foto's af. Mijn hemel jij bent inderdaad wel een Vindicatter als ik het zo hoor.
Eerst hoog van de toren blazen om je vervolgens schuldig te maken aan hetzelfde wat jij de ander verwijt.
Echt corpsballen materiaal.
pi_19429506
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:22 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Gut nu kraak jij mijn foto's af. Mijn hemel jij bent inderdaad wel een Vindicatter als ik het zo hoor.
Eerst hoog van de toren blazen om je vervolgens schuldig te maken aan hetzelfde wat jij de ander verwijt.
Echt corpsballen materiaal.
Klopt, ik verlaag me inderdaad altijd tot het niveau wat op dat moment gaande is in de topics.
pi_19429512
Groen met blauw
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:23:55 #297
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_19429539
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:23 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Klopt, ik verlaag me inderdaad altijd tot het niveau wat op dat moment gaande is in de topics.
En daarmee is mijn 2e argument meteen bevestigd, je impliceerd niet dat jij je beter voelt je zegt het nu ronduit.
Ik heb medelijden met je :')
pi_19429540

Godverdomme, mijn ogen zijn nu helemaal kapot
pi_19429635
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:21 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

ik basseer het op ervaringen van anderen, voorbeeld: een vriend van me had zich in utrecht aangemeld en kon met wat lotgenoten van 'm in alleen z'n onderbroek op de grond overnachten, zonder matras/deken nadat ze eerst overgoten waren met bakken vuilnis

ik heb 'm toen ook goed de waarheid verteld, maarja eigen schuld natuurlijk
O? Nou dan heb ik vast een vreselijk makkelijke ontgroening gehad?! En dat terwijl Utrecht nog geen eens zo erg blijkt te zijn... :S
pi_19429655
deel 2 iemand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')