abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19428612
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar als je het topic doorgelezen had, zou je gelezen hebben dat ik regelmatig gevraagd ben door dergelijke kneusjesklieken; immers, welk dispuut wil nu niet iemand hebben die het gemiddelde niveau in 1 klap verdubbelt
Dus je moet wel bij een studentenvereniging hebben gezeten ? Vertel, welke ?
pi_19428620
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:40 schreef Fillipe het volgende:

[..]

1) Je krijgt het wel druk als je alle mensen op die foto's wil "neerhoeken" .

2) En heb het lef dan ook om een foto van jullie gastjes te posten, stelt denk ik erg weinig voor
1) Ik heb alle tijd, anders maak ik tijd.

2) Je mag wel ff onder mijn kilt kijken..........Denk je nu echt dat wanneer ik een foto plaats jij onder de indruk zal zijn. Tuurlijk niet, maar wanneer ik een foto plaats sta ik er iig niet straal bezopen op.

Eigenlijk voel ik me nu best in het nauw gedreven door jullie
Whehehehehehehehehehehehe
pi_19428639
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nou, lees/kijk dit topic eens door zou ik zeggen, argumenten genoeg .
Krijg meer een aversie tegen de stoere "neerhoek" gasten hedendaags.
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:54:19 #254
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_19428659
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:52 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat Vindicat niet eist dat je begrijpend lezen onder de knie moet hebben.
Anders zie ik het somber voor je in
pi_19428704
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:52 schreef Fillipe het volgende:
Geen enkele, op een potje biljarten in de schoolkantine na heb ik me verder nooit vertoond tussen dergelijke zwakbegaafde, zonnebankhomo's.
Zelfs schoolborrels, netwerkavonden en schoolfeesten sloeg ik over, dat zou immers toch uit de hand lopen als ik zo'n bolle braller aan de trui om zijn nek op zou hangen aan de trap.
I was an atheist until I realized I was God
pi_19428719
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:54 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat Vindicat niet eist dat je begrijpend lezen onder de knie moet hebben.
Anders zie ik het somber voor je in
Euhm TS zegt dat hij is gevraagd voor een dergelijke 'club' ? Dus wat snap jij niet precies niet aan mijn vraag ?
pi_19428748
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Geen enkele, op een potje biljarten in de schoolkantine na heb ik me verder nooit vertoond tussen dergelijke zwakbegaafde, zonnebankhomo's.
Zelfs schoolborrels, netwerkavonden en schoolfeesten sloeg ik over, dat zou immers toch uit de hand lopen als ik zo'n bolle braller aan de trui om zijn nek op zou hangen aan de trap.
Je bent op school zeker ook niet verder gekomen dan de kantine ? :')
pi_19428756
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:53 schreef Fillipe het volgende:
Zie ons als onbaatzuchtige wereldverbetaars .
pi_19428776
jezus waar kan je je allemaal druk om maken. ik draag ook polo's, rugby's, overhemden en alleen maar shirts mét mouwen, dus niet van die t shirts zonder mouwen (hint ). En ja ik heb ook lang haar in me nek. En ik hou van feestjes en bier. Ben ik nou een een brallerige kutstudent? Dacht zelf van niet.
Wel een leuk topic om te lezen en zien
pi_19428827
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:53 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Mooi, dan hebben we tenminste een geldige reden om jullie sorry weer een generalisatie neer te hoeken.
pi_19428852
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zie ons als onbaatzuchtige wereldverbetaars .
pi_19428880
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor. Volgens mij is het gewoon het beeld wat je in je hoofd hebt. De meeste mensen die met mij praten, vinden mij ook een rielekste kerel, ondanks alle vooroordelen... Ik heb ook best wel wat 'alternatieve' vrienden (als we dan toch in hokjes aan het plaatsen zijn)...
Ik vind dat je lid moet worden van een vereniging! Dan kun je zelf ervaren hoe het is! En ik weet dat je dat wel niet zult willen, maar je kunt toch heel makkelijk lid-af worden als je dat zou willen...
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
pi_19428885
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:00 schreef Marczilla het volgende:

[..]

Mooi, dan hebben we tenminste een geldige reden om jullie sorry weer een generalisatie neer te hoeken.
Ik weet niet wie er nu aan het brallen is hoor ....
pi_19428917
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:56 schreef Fillipe het volgende:
Euhm TS zegt dat hij is gevraagd voor een dergelijke 'club' ? Dus wat snap jij niet precies niet aan mijn vraag ?
In tegenstelling tot jouw omgeving bestaat de mijne niet uit ja-knikkers en darmkanaallikkers.
Er bestaat immers ook nog zoiets als "Nee" zeggen n.a.v. een vraag.
Of zoals het in mijn geval ging: "Ik zou nog liever m'n zak tussen de bankschroef leggen, dan dat ik vrijwillig tussen zo'n, opeenstapeling van zwakbegaafden met papa als kruiwagen, ga zitten. Dus tyf nu maar weer op naar je kliekje droogneukers en houd in het vervolg die domme vragen voor je."
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:02:54 #265
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_19428920
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:56 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Omdat hij jouw vraag al beantwoorde op pagina 2, zonder dat er eigenlijk een vraag naar was
pi_19428965
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:01 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ik weet niet wie er nu aan het brallen is hoor ....
Tis dus wel herkenbaar?
pi_19428967
ik snap sowieso niet hoe iemand door die ontgroening bij zo'n vereniging komt, ik zou me echt niet kunnen inhouden als zo'n droplul een pak vla over me leeg zou gieten of iets deregelijks
pi_19429003
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:04 schreef le_knightclub_soda het volgende:
ik snap sowieso niet hoe iemand door die ontrgoening bij zo'n vereniging komt, ik zou me echt niet kunnen inhouden als zo'n droplul een pak vla over me leeg zou gieten of iets deregelijks
Maar 1 manier om daar achter te komen...
pi_19429041
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jouw omgeving bestaat de mijne niet uit ja-knikkers en darmkanaallikkers.
Er bestaat immers ook nog zoiets als "Nee" zeggen n.a.v. een vraag.
Of zoals het in mijn geval ging: "Ik zou nog liever m'n zak tussen de bankschroef leggen, dan dat ik vrijwillig tussen zo'n, opeenstapeling van zwakbegaafden met papa als kruiwagen, ga zitten. Dus tyf nu maar weer op naar je kliekje droogneukers en houd in het vervolg die domme vragen voor je."
En blijf jij maar lekker stoer achter je pc'tje foto's posten c.q afkraken van gasten
pi_19429059
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:05 schreef HotFudge het volgende:

[..]

Maar 1 manier om daar achter te komen...
ik weet wel hoe ik zelf zou reageren als zo'n mongool dat zou proberen, vandaar dus mijn opmerking, ik snap echt niet dat iemand zo iets bij zich laat gebeuren vrijwillig
pi_19429100
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:04 schreef le_knightclub_soda het volgende:
ik snap sowieso niet hoe iemand door die ontrgoening bij zo'n vereniging komt, ik zou me echt niet kunnen inhouden als zo'n droplul een pak vla over me leeg zou gieten of iets deregelijks
Heeft allemaal met groepsdruk te maken. Wanneer jij tegen hun ingaat, word de hele groep gestraft.

Die ontgroenings Homo's zijn tijdens hun ontgroening meestal de pispaal geweest en voelen zich daarom een hele stoere jongen. Wanneer ze anderen met een soort zelfde trauma kunnen opzadelen.
pi_19429114
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:01 schreef HotFudge het volgende:
Ik weet het niet hoor. Volgens mij is het gewoon het beeld wat je in je hoofd hebt. De meeste mensen die met mij praten, vinden mij ook een rielekste kerel, ondanks alle vooroordelen... Ik heb ook best wel wat 'alternatieve' vrienden (als we dan toch in hokjes aan het plaatsen zijn)...
Ik vind dat je lid moet worden van een vereniging! Dan kun je zelf ervaren hoe het is! En ik weet dat je dat wel niet zult willen, maar je kunt toch heel makkelijk lid-af worden als je dat zou willen...
Nee, het is geen beeld, het is ér-vá-ríng met dergelijke gedrochten.
En "rielekste kerel" is al veelzeggend: "Hej gozer, präät niet met die päupers, wij vinden je een rielekste kerel, dus trek je Lacoste polo aan en kom gezëllig met ons bïeren."
1 dag "babbelen" tijdens een introductie met dergelijke bolle en brallende individuen was voldoende om er een grafhekel aan te krijgen.
pi_19429115
ik zou iig echt geen ontgroening doen. ik hou gewoon van die kleren enz, maar doe echt niet zo achterlijk. ik heb ook arme vrienden
pi_19429140
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

ik weet wel hoe ik zelf zou reageren als zo'n mongool dat zou proberen, vandaar dus mijn opmerking, ik snap echt niet dat iemand zo iets bij zich laat gebeuren vrijwillig
O hoe dan? ? ? Trouwens er is nog nooit een pak vla over mij heen gegoten tijdens de ontgroening. Jullie beeld is duidelijk misvormd, wanneer komen jullie eens zelf kijken voor je het beeld van de ontgroenig zo voor je neus haalt?
pi_19429154
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef Fillipe het volgende:

[..]

En blijf jij maar lekker stoer achter je pc'tje foto's posten c.q afkraken van gasten
Zegt een mede Fokker vanachter zijn eigen computer.....................iets met overeenkomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')