welke mongool? ik zie er 4quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:25 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
![]()
![]()
echt zo'n neiging om dat bierglas hard in die mongool z'n gezicht te duwen
Zijn er ook kanshebbende disputen dan???quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:25 schreef Fillipe het volgende:
Je post ook wel foto's van de meest kansloze disputen die er zijn
Zeker wel, niet alleen maar denken dat disputen bestaan uit brallerige kutstudenten. Iets met generaliseren.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:28 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Zijn er ook kanshebbende disputen dan???
Studenten Vereniging > Jaarclubs > Gevraagd worden voor dispuut.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:32 schreef HotFudge het volgende:
Bij ons zijn het jaarclubjes... disputen houdt iets heel anders in
uiteraard, want tenzij je ladderzat bent is er geen zak aan, met je dispuut in de societeit.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:28 schreef --H-I-M-- het volgende:
Maar helaas ga ik nu dit mooie topic eventjes verlaten, want ik heb over een half uur BORRELmet mn dispuut op de sociteit. Nu zul je denken wat vroeg, ja dat is het ook, maar het heeft ook als voordeel dat je al rond een uur of 11 als het druk is al mooi in de stemming bent
Ik lees het strakjes wel weer!
Groetjes
Dan 2 vraagjes:quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:26 schreef HotFudge het volgende:
ehm nee sorry
Wat begreep je nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Vertel, ik ben benieuwd
1) ik vroeg me af of jullie wel eens ooit geprobeerd hebben een normaal gesprek aan te knopen met jullie zogenaamde 'brallende studenten', krabde even nadenkend aan mijn kinquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan 2 vraagjes:
- Wat doet die hand onder je kin? Viel je om?
- Is die trui van je "dispuut"?
1) True, maar ik heb alleen maar oog voor disputen met brallerige kutstudenten. Aardige studenten heb ik ook geen hekel aan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:31 schreef Fillipe het volgende:
[..]
1) Zeker wel, niet alleen maar denken dat disputen bestaan uit brallerige kutstudenten.
2) Iets met generaliseren.
Toe maar, lekker nonchalant posten, o o kijk is iedereen om mij kastanova "op weg naar de 4e permban" kijken. Gut de gut, wat ben je toch een triest usertje hier op fok.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat begreep je niet
1. Ga naar de plastisch chirurg, misschien kan hij de kin van je wang af halenquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:36 schreef HotFudge het volgende:
1) ik vroeg me af of jullie wel eens ooit geprobeerd hebben een normaal gesprek aan te knopen met jullie zogenaamde 'brallende studenten', krabde even nadenkend aan mijn kin
2) Nee - gewoon kleding
3) Post jij dan eens een foto
Je krijgt het wel druk als je alle mensen op die foto's wil "neerhoeken" . En heb het lef dan ook om een foto van jullie gastjes te posten, stelt denk ik erg weinig voorquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:38 schreef Marczilla het volgende:
[..]
1) True, maar ik heb alleen maar oog voor disputen met brallerige kutstudenten. Aardige studenten heb ik ook geen hekel aan.
2) Iets met generalisatie in stand houden
3) Iets met "Post hier je "Brallerige kutstudent neerhoek" avonturen
4) Iets met NEERHOEK
Interessante post, maar heeft vreemd genoeg maar weinig met mijn vraag te makenquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:38 schreef Fillipe het volgende:
Toe maar, lekker nonchalant posten, o o kijk is iedereen om mij kastanova "op weg naar de 4e permban" kijken. Gut de gut, wat ben je toch een triest usertje hier op fok.
Precies... kastanova ik vroeg om een post, niet om een zielig kleine avatar! Ik vraag me af waaruit de aanleiding van dit topic stamt... Jaloezie? Of gewoon domweg knorrigheidquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:40 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je krijgt het wel druk als je alle mensen op die foto's wil "neerhoeken" . En heb het lef dan ook om een foto van jullie gastjes te posten, stelt denk ik erg weinig voor
Ik denk dat ik dat beter kan vragen:quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Interessante post, maar heeft vreemd genoeg maar weinig met mijn vraag te maken.
Dus nogmaals, wat begreep je niet
Nog niet, misschien over een paar jaarquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:45 schreef HotFudge het volgende:
Fillipe = Vindicat?
Flikker jij nou es een eind op naar je dispuut, je bolle bier vrienden missen je.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:47 schreef HotFudge het volgende:
knor? of nog scholier?
Inderdaad, ik ben jaloers op het knorgehalte van de aanwezige dispuutleden, zelden zoveel vadsige kneusjes op zo'n kleine oppervlakte gezienquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:43 schreef HotFudge het volgende:
Precies... kastanova ik vroeg om een post, niet om een zielig kleine avatar! Ik vraag me af waaruit de aanleiding van dit topic stamt... Jaloezie? Of gewoon domweg knorrigheid![]()
Nou, lees/kijk dit topic eens door zou ik zeggen, argumenten genoegquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:43 schreef Fillipe het volgende:
vertel eens waarom elk dispuut bij voorbaat kansloos is ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |