WTFquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:43 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog nooit gemeenschap heb gehad.
okeej ff serieus danquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:49 schreef FuifDuif het volgende:
Kan er niet gewoon serieus gereageerd worden?
Hoezo? Ik hoef toch geen seks te hebben gehad om met deze vraag te komen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:52 schreef Xcalibur het volgende:
ljikt het je geen goed idee eerst wat praktijkervaring op te doen voordat je zulke topics opent?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:52 schreef dafjedaf het volgende:
Heeft een van jullie wel eens gehad dat ie een toverbal in zn kont stopte? En welke kleuren werd je poep toen? Veranderde je poep ook van kleur gedurende verschillende toiletbezoeken?
Ikzelf heb dit nog nooit gedaan maar ik wil graag serieuse reacties.
Dat was de vraag niet...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:57 schreef Onderbroek het volgende:
Beste FuifDuif,
bij deze krijg jij van mij een eerlijk en oprecht antwoord. Ik hoop dat je anaal vernederd wordt door een roze homofiele satan.
Met vriendelijke groet,
Onderbroek
hongen? oh bedoel je honden? alle honden hebben dat...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:58 schreef DaDemoMan het volgende:
Er bestaat wel een soort hongen die na de penetratie niet meer voor een ogenblik van elkaar gescheiden kunnen worden.
Tenzij je vriendin een fetish heeft op in gekke plekken weerhaken aan te brengen heb je er NOOIT last van.
Zorg jij er nu maar eens voor, Onderbroek, dat je je kwakje niet telkens loost in je onderbroek wanneer je die nog uit moet doen voor de daad.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:57 schreef Onderbroek het volgende:
Beste FuifDuif,
bij deze krijg jij van mij een eerlijk en oprecht antwoord. Ik hoop dat je anaal vernederd wordt door een roze homofiele satan.
Met vriendelijke groet,
Onderbroek
nou jij alleen een grote leuter in je broek en verder nog niets jongenman,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:05 schreef FuifDuif het volgende:
We zijn toch allemaal volwassenen met een grote leuter in de broek en met grote tieten in de BH?
Ik heb geen grote leuterquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:05 schreef FuifDuif het volgende:
Ik wil helemaal niet ok zijn, als daarmee de serieuze lading van mijn topics in twijfel wordt getrokken. Ik snap dat velen het maar een raar idee vinden en dat degenen die het overkomen is, zich niet snel daarover uit zullen laten, maar kom op mensen! We zijn toch allemaal volwassenen met een grote leuter in de broek en met grote tieten in de BH?
Wat insinueer jij? Omdat ik verder nog niet ervaren ben kan ik geen volwassen houding aannemen in een discussie? Veel mensen die al vanaf hun 14de hun leuter respectievelijk hun vagina al in gebruik hebben weten nog niet eens de optelsom van 1 en 1, dus....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:09 schreef kootje het volgende:
[..]
nou jij alleen een grote leuter in je broek en verder nog niets jongenman,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |