huh??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:27 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat je vriendin een vent is.
Hij is toch een Nymfomaan ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:37 schreef poepert het volgende:
[..]
huh??![]()
Dat is wat jij ziet en denkt, dat hoeft echter niet zo te zijn (niet als aanval op jou of je vriendin bedoeltquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:37 schreef poepert het volgende:
ow... we zijn al een jaar bij elkaar en de sex gaat haar zeker wel om het genot dus dan zal het wel niet zo zijn
Je hebt gewoon te maken met een dame met een hoog libido. Als ze verder gewoon een normale, leuke meid is (niet neurotisch en dergelijke) heb je echt geen nymfomane in je bed. Er zijn zat vrouwen die heel vaak seks willen, kijk maar naar mij en erodome.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:37 schreef poepert het volgende:
ow... we zijn al een jaar bij elkaar en de sex gaat haar zeker wel om het genot dus dan zal het wel niet zo zijn
ik snappem nog steeds niet hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is toch een Nymfomaan ?
opgelost, slotjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:58 schreef poepert het volgende:
ok daf, dankjewel. ik d8 al zoiets hoor maar ze vroeg het zich af en ik dacht, ik vraag het ff na.
Libido is een kreet die door Freud bedacht is, oorspronkelijk alleen als de drang naar seks, later noemde het hij de levensenergie, de energie waarmee je dingen creeert. Het tegenovergestelde, de doodsdrift, heet thanatos.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:07 schreef daniman het volgende:
wat is dan precies dat libido? Ik weet wel dat het gerefereerd wordt aan de behoefte aan seks, maar de betekenis van het woord zelf ken ik nog niet!
Nwah, als hij veel asperges eet en zij proeft zn sperma dan....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:12 schreef Evie het volgende:
veel asperges eten, daar gaat het libido van de vrouw aantoonbaar van omhoog
Het libido van de vrouw gaat ook alleenmaar omhoog. De meeste mannen hebben tochwel zinquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nwah, als hij veel asperges eet en zij proeft zn sperma dan....(excuses mods)
Dafje is cool!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Libido is een kreet die door Freud bedacht is, oorspronkelijk alleen als de drang naar seks, later noemde het hij de levensenergie, de energie waarmee je dingen creeert. Het tegenovergestelde, de doodsdrift, heet thanatos.
kijk! heb je toch nog iets aan je studiequote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Libido is een kreet die door Freud bedacht is, oorspronkelijk alleen als de drang naar seks, later noemde het hij de levensenergie, de energie waarmee je dingen creeert. Het tegenovergestelde, de doodsdrift, heet thanatos.
Kijk, dat kun je ook hebben terwijl je geen nymfo bent. Ik heb zelf ook een heel hoog libido, en daarnaast ben ik als kind ernstig verwaarloost, wat ook een bepaalde impact op je heeft... Dat wil niet zeggen dat ik een nymfo ben, dat is alleen als de behoefte aan seks voortkomt uit ernstige psychische problemen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:00 schreef Soulshaker het volgende:
hmmm dafjedaf... heb je wel gelijk in... toen ik bij der op de bank zat en ik dr spontaan knuffelde en een klein kusje gaf... brak ze in tranen uit... omdat nog nooit iemand zo lief voor der was... dan is er toch ooit iets mis geweest met je... ik had ook al zon vermoeden... maar dat is dus ook echt een symptoom
hmm.... maar waar stel je de grens nou of het een hoog libido is of nymfomanische trekjes... ik bedoel ze trok dr kleren niet uit voordat ze binnenkwam ofzo... maar ze maakte me sochtens wel wakker zeg maarquote:Op woensdag 26 mei 2004 01:17 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kijk, dat kun je ook hebben terwijl je geen nymfo bent. Ik heb zelf ook een heel hoog libido, en daarnaast ben ik als kind ernstig verwaarloost, wat ook een bepaalde impact op je heeft... Dat wil niet zeggen dat ik een nymfo ben, dat is alleen als de behoefte aan seks voortkomt uit ernstige psychische problemen.
Tong80, voor jou info. Nymfomaan is altijd een vrouw. Het mannelijke equivalent is een Sater.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:09 schreef tong80 het volgende:
Geef mij maar een Nymfomane.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |