abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19406049
Vanochtend begonnen met seroxat (paroxetine, 1 pil van 20 mg).

Nu zit ik toch zwaar te twijfelen of ik er mee door wil......kan ik nog zonder al te veel bijwerkingen/ gevaren stoppen morgen? Ik heb er nog maar 1 in mijn lichaam zitten dus misschien dat het dan nog meevalt? Hoe langer ik doorga hoe moeilijker ik kan stoppen.

Of zou het beter zijn morgen een halve te nemen (evt. overmorgen een kwart) en dan te stoppen?
Of kan ik helemaal niet meer stoppen?

Iemand ervaring met dit probleem (stoppen na 1 dag)? Kreeg je er bijverschijnselen van toen je stopte? Hielden deze lang aan? Gaan ze nog over of kan ik er blijvende schade/klachten aan overhouden als ik nu ineens stop?

(Oja de reden waarom ik begon en wil stoppen staat in oogartsvraagjes+oogproblemen, maar moet nu dus snel een antwoord hebben voor morgenmiddag vandaar dit topic :-(( )
pi_19406106
Of hoort deze topic thuis op relatie+psychologie?
pi_19406137
1tje maakt niet uit hoor, merk je nog niet veel van, en je lichaam is er nog niet aan gewend, dus je kan gewoon stoppen
pi_19406229
Nou, ik ben er al flink beroerd van geweest vandaag :-// Na een paar uurtjes begon ik toch wel te merken dat ik hem had ingenomen.
Maakt het uit dat ik eerder paroxetine heb gebruikt (een jaar lang, tot aug 2003), dat mijn lichaam eerder went of zo omdat het de stof al eerder binnen heeft gehad en dat het stoppen dan ook wat moeilijker wordt, zelfs na 1 dag?
Hihi nouja tis natuurlijk geen verkoudsheidsvirus wat je afweercellen herkennen als het na een 2e keer je lichaam binennkomt dus dat zal wel niet....maargoed...
pi_19406271
Wilskracht, iemand?
We'll keep on whispering our mantras.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 22:31:07 #6
16715 Mylene
*schatje*
pi_19406449
Volgens mij duurt het iets van 2 maanden voordat je er de werking van kan merken.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 22:33:47 #7
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_19406521
Tulpje, waarom overleg je niet met je arts(en) / psychologen?? Lijkt me zinniger dan advies van onbekenden op internet inwinnen.

Vooor de meelezer; Seroxat = anti-depressiva.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_19406637
Ik heb t van mn huisarts....En ik wil het voor morgenmiddag weten, ik vind het een beetje onnodig om alleen maar voor de vraag of het kan een afspraak te maken met mijn huisarts (a kosten de 30 euro of zo).
pi_19406639
bel je arts en overleg. waarom toch altijd dat advies vragen omtrent pillen van mensen die je niet eens kent?

neem trouwens aan dat je van te voren nagedacht hebt over dit soort zaken en er niet zomaar aan begonnen bent? zoals ik er ook vanuit ga dat je arts je voorgelicht heeft?

wat schatje zegt klopt; duurt twee maanden voor je effect merkt vaak, bijwerkingen zijn de eerste tijd ook vaak het hevigst maar verdwijnen mettertijd vaak.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 25 mei 2004 @ 22:44:38 #10
16715 Mylene
*schatje*
pi_19406826
Ja, wij kunnen hier ook niets voor je doen. Je zult dan toch echt bij je huisarts moeten zijn.

Dus hier gaat een slotje op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')