Temptation Island. Je weet wel, een paar stelletjes die op een eiland vol hoeren en gigolo's gedumpt worden en dan trouw moeten blijven.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af..
Owja. Dat ken ik wel. Ik bedoel: ik heb er wel eens iets over gelezen. Online. Want ik kijk uiteraard nooit tv. En ik lees nooit offline dingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:38 schreef engessa het volgende:
[..]
Temptation Island. Je weet wel, een paar stelletjes die op een eiland vol hoeren en gigolo's gedumpt worden en dan trouw moeten blijven.
Geen probleemquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:38 schreef jackson het volgende:
Mijn excuses voor het groepsgedrag en een prettige avond nog
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af..
Mogen toch wel een beetje gezellig doen met jullie ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen probleem
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:46 schreef NiNi het volgende:
Kookai is lelijk! Allee!
Dat spreek ik ook niet tegen, dagonet. Ik ben nooit in de NB tegen nieuw bloed geweest, ik verwelkomde het juist. Dat was juist leuk. En ik vind niet dat ik hier NIET liev doequote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:16 schreef Dagonet het volgende:
SB, je kan het wel proberen maar je blijft gewoon iemand die zich veul stoerder online voordoet dan hij in werkelijkheid is
Tx, ik kwam pas na uitvergoting achter dat die druppel aan de snavel hing.. da's gewoon echt een toevalstrefferquote:Moooooiiiieee foto was dat trouwens van die zwaan, de 7 MB versie helemaal
Wa lief!quote:
Je bent welkom hoor,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:48 schreef SunChaser het volgende:
Hey gezellig, newby's zijn niet gewenst hier begrijp ik?
\quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:48 schreef SunChaser het volgende:
Hey gezellig, newby's zijn niet gewenst hier begrijp ik?
Ow leuk, eindelijk eens ergens welkomquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor,.
In theorie kan alles,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:50 schreef jogy het volgende:
[..]
\
Jawel hoor, als het maar wel klikt met de meute.
shit! hlemaal vergeten!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:38 schreef NiNi het volgende:
Temptation Island!
Je bent toch ook welkom in 30/40?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Ow leuk, eindelijk eens ergens welkom
ik bedoel, ookal heb je jezelf gisteren pas geregistreerd, als het klikt dan klikt hetquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In theorie kan alles,.
Zou je wel moeten doen SB, kan je nog wat van lerenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
shit! hlemaal vergeten!
niet dat ik het ooit kijk
Ja, en daarom klikt het ook niet hé?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
shit! hlemaal vergeten!
niet dat ik het ooit kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |