Omg, als je alles hebt gehad......quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:09 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb een cita..
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:11 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjj
Whehehehehehquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:01 schreef Danny het volgende:
Hmmzzz, dit moet ik heel even een beetje nuanceren
Natuurlijk is het niet zo dat we nergens meer slowchattopics of reeksen zouden moeten hebben. Elk subforum heeft zo zijn eigen reeks(en) en daar is helemaal niets mis mee.
Voorbeelden:
B&H: userfoto's, s&g topics etc
OUD: speeltuinbankje, zwangerschap en geboorte etc
GC: 30-40ers
Prima reeksen, niets mis mee. Ook slowchattopics is op zich niets mis mee. Waar ik me wel enigszins aan kan storen zijn de slowchatreeksen in ONZ waarin niet eens geslowchat wordt, maar waar ECHT nietszeggende posts worden geplaatst met als doel zo snel mogelijk een topic vol te krijgen.
VV deel 1 t/m 27000 bv.
Verder is het ook nog eens zo dat er in ONZ vaak meerdere van dat soort reeksen tegelijk lopen en van allemaal de inhoud exact hetzelfde is. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Ik ben echt en absoluut niet voor een verbod op slowchattopics of reeksen
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is hier godverdomme de NB niet, SB.
Heee een wijf! die wil vast wel datenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:15 schreef NiNi het volgende:
Gaat henen, nachtbarhoeren, We blijven niet aan de gang.
was het maar NB dan was het nog watquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is hier godverdomme de NB niet, SB.
hoeren?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:15 schreef NiNi het volgende:
Gaat henen, nachtbarhoeren, We blijven niet aan de gang.
BMWM3 en co zijn alquote:
Officiële ONZ Slowchat. Welkom. Het kan hard gaan. Zowel qua posts. En andere dingen. Iedereen is welkom ! Behalve BMWM3 want die moet een internetverbod krijgen
Andere ex-nachtbarfreaks mogen deze reeks niet verkrachten.
Tot nooit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:16 schreef jackson het volgende:
Ik ga maar aftaaien hier .... tis mij allemaal teveel insider volk. En alleen al het feit dat er staat dat er geen NB-ers welkom zijn zegt mij genoeg. Pleuris fok! Kut insiders.... ineens wel weer een reeks met alleen maar blauwe ****
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:34 schreef jogy het volgende:
wat de neuk is TI?.
Temptation Island,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:34 schreef jogy het volgende:
*doorstart*
wat de neuk is TI?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |