Ja, m'n reeksje was dichtquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wa lief!
En wat een treffer! Al in FOT geplaatst?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Tx, ik kwam pas na uitvergoting achter dat die druppel aan de snavel hing.. da's gewoon echt een toevalstreffer
quote:Donderdag heb ik foto's van "the Joust" het steekspel tussen ridders enzo dat op dezelfde plek gehouden werd
Stro.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:55 schreef FlyingFox het volgende:
Gras.
Heee PS.. long time no Cquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:52 schreef PrintScreen het volgende:
Zou je wel moeten doen SB, kan je nog wat van leren
Zou ut?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:53 schreef jogy het volgende:
Ja, en daarom klikt het ook niet hé?
Sterk punt, mijn waarde.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:52 schreef jogy het volgende:
[..]
ik bedoel, ookal heb je jezelf gisteren pas geregistreerd, als het klikt dan klikt het![]()
Hoiquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heee PS.. long time no C
[..]
Ik ga de hond uitlaten.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoi
Zeker een tijd geleden, alles goed?
Fijn voor het beesie.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:00 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ga de hond uitlaten.
Iemand nog koffie?
M'n grootvader ligt op de intensive care.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
Zou ut?
Niet zo boos kijken hoor, ik lig hier al in een deuk om jullie smurfjes
He's going banana's again.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kookai is een vieze fiba dolla slettebak.
is dat geen liedje van kinderen voor kinderen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kookai is een vieze fiba dolla slettebak.
Ze zijn aan het overstappen op topix.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:03 schreef jogy het volgende:
Owja, wat is er trouwens met essel.nl aan de hand, is het een beetje te rustig daar ofzo?.
Oy, als je geen temptation Island kijkt kan je beter maar niet reagerenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is dat geen liedje van kinderen voor kinderen?
Ja, bij natuur fotografie. Ik ben nu bezig met de wedstrijd Herhaling. Ik heb die van de borubodur ingescanned.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:54 schreef Dagonet het volgende:
En wat een treffer! Al in FOT geplaatst?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze zijn aan het overstappen op topix..
ik wist wel dat ik iets misttequote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy, als je geen temptation Island kijkt kan je beter maar niet reageren.
Veronica kijken, nu.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik iets mistte![]()
Voor elk van de mijne kan ik 100 van jou domme slotpostjes opsnorren en mezelf het ziekenhuis inlachen. Maar wat kan mij het schelen. Ik ken je niet en ik heb een leven buiten fokquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:01 schreef jogy het volgende:
, moet ik nog een paar huillie-posts van jou opsnorren dat je in ons Feedback loopt te janken dat mensen je reeksje verkloten, dat was pas lachen
.
Beter dan wat?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:06 schreef NiNi het volgende:
Ik vind de mannen er beter uitzien. Gek is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |