Pastor G. ter Beek van daklozencentrum De Open Hof had dit bezoek voorgesteld. "Als je koning van alle Nederlanders wil zijn, moet je ook met daklozen kennismaken. Dat is een groeiende groep in de samenleving", stelt de pastor. Hij kan zich niet voorstellen dat de prins en zijn verloofde niet zijn geïnteresseerd in een bezoek aan De Open Hof. Daarom stuurt Ter Beek een rechtstreekse uitnodiging naar het Koninklijk Huis.
Valt natuurlijk weinig eer te behalen, ook weinig glamour, geven met deze arrogantie al gelijk aan dat we ook van hun niets te verwachten hebben.
Suprise.................. nee niet echt....
Midioot, en als het nou een dakloze islamiet zou zijn, zou je het dan ook nog steeds belachelijk vinden.
quote:Nee..................... maar ik wil niet beweren dat dat normaal is, het komt door mijn groeiende afkeer voor de islam, en dat komt weer voort uit topics over zelfmoordaanslagen tussen onschuldige kinderen.
Op vrijdag 10 augustus 2001 00:41 schreef evert het volgende:
Midioot, en als het nou een dakloze islamiet zou zijn, zou je het dan ook nog steeds belachelijk vinden.
Sorry, ben een produkt van mijn interpretatie van de maatschappij aan het worden.
quote:LOL
Op vrijdag 10 augustus 2001 00:41 schreef evert het volgende:Midioot, en als het nou een dakloze islamiet zou zijn, zou je het dan ook nog steeds belachelijk vinden.
En dan ook nog zonder uitkering?
Wie kan daar nou iets op tegen hebben?
quote:Ik vat hem niet helemaal..................
Op vrijdag 10 augustus 2001 01:14 schreef Gia het volgende:
LOLEn dan ook nog zonder uitkering?
Wie kan daar nou iets op tegen hebben?
quote:Volstrekt belachelijk om dit als "arrogantie" af te doen. Als ze wel bij de daklozen waren langs gegaan, dan waren het wel weer de azielzoekers of zielige weesjes geweest die waren gaan miepen om dat Alex & Maxima niet langs wilden komen, denk je niet Midioot?
Op donderdag 09 augustus 2001 23:44 schreef Midioot het volgende:
GRONINGEN - Prins Willem-Alexander en Máxima
www.telegraaf.nlValt natuurlijk weinig eer te behalen, ook weinig glamour, geven met deze arrogantie al gelijk aan dat we ook van hun niets te verwachten hebben.
Suprise.................. nee niet echt....
[Dit bericht is gewijzigd door ButcherBird op 10-08-2001 17:13]
quote:Hehe
Op vrijdag 10 augustus 2001 00:26 schreef Treinhomo het volgende:
Ze weten uit eerste hand hoe het is om rond te moeten komen van een uitkering...
ze kunnen toch niet ALLES gaan bezoeken.. moet er nou voor alles wat ze NIET bezoeken een krantenberichtje komen??
quote:Humor!!
Op vrijdag 10 augustus 2001 13:16 schreef Madeliefje het volgende:
Willem valt niet op minima.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 00:26 schreef Treinhomo het volgende:
De leden van het koninklijk huis hoeven niet op bezoek bij daklozen. Ze weten uit eerste hand hoe het is om rond te moeten komen van een uitkering...
quote:Wat een domme reply zeg, er was in dit geval om gevraagd, tis wel duidelijk dat ze niet op eigen initiatief overal naar toe kunnen gaan, maar als iemand erom vraagt, met goede argumentatie, dan is dat toch iets anders.
Op vrijdag 10 augustus 2001 15:56 schreef waspman het volgende:
wat een onzin zeg.... he, ze gaan ook niet op bezoek bij een supermarkt of een fietsenstalling of het leger des heils of een moskee of een kinderdagverblijf....
quote:oke, dan ga ik het ook vragen. en als ze niet komen zoek ik de media op en zeg dat ze waarschijnlijk een hekel hebben aan vrijgezelle harderwijkers. en dat ik me gediscrimineerd voel.
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:58 schreef Midioot het volgende:[..]
Wat een domme reply zeg, er was in dit geval om gevraagd, tis wel duidelijk dat ze niet op eigen initiatief overal naar toe kunnen gaan, maar als iemand erom vraagt, met goede argumentatie, dan is dat toch iets anders.
quote:Wat zijn jullie toch allemaal flauw zeg, ik weet niet of je het jezelf realiseert maar dakloze mensen zijn een serieuze groep in onze samenleving, om daar aandacht aan te schenken is helemaal niet zo ongewenst als *jullie* willen doen overkomen.
Op zaterdag 11 augustus 2001 00:21 schreef evert het volgende:
oke, dan ga ik het ook vragen. en als ze niet komen zoek ik de media op en zeg dat ze waarschijnlijk een hekel hebben aan vrijgezelle harderwijkers. en dat ik me gediscrimineerd voel.
Wie heeft er trouwens geen hekel aan vrijgezelle Harderwijkers ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |