abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19392687
Hoe kan je vanaf hier opzoek naar werk in het buitenland?
Ik weet dat daar organistaties voor zijn, maar heeft iemand een website of een adres?

Het gaat trouwens om werken in Afrika. En als het kan een beetje richting ontwikkelings werk
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:40:00 #2
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_19392781
Wat wil je precies? Vrijwilligerswerk? Een echte baan? Een stage? Hoe oud ben je? Wat is je achtergrond?

"een beetje richting ontwikkelingswerk" is echt véél te vaag voor het vinden van een organisatie. En al helemaal als het je gaat om een serieuze baan!

"Afrika" is ook nogal een ruim begrip trouwens...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_19393252
hai, kijk maar op: www.travelactive.nl

Daar is een hoop te vinden en de organisatie is ook prima! Ik vertrek binnenkort ook met hun, en ze hebben super geholpen met alle voorbereidingen!
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:01:50 #4
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_19393430
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:55 schreef ALaswa het volgende:
hai, kijk maar op: www.travelactive.nl
Das dus wel vrijwilligerswerk...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_19393564
nou uhm... http://www.travelactive.nl/zuidafrika_wt.php

dit is Zuid-Afrika en geen vrijwilligerswerk... En zo zijn er een heleboel programma's, niet alleen in Afrika trouwens. Ga zelf 3 maanden summercamp doen en da's ook niet vrijwillig...
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:21:25 #7
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_19394019
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:06 schreef ALaswa het volgende:
nou uhm... http://www.travelactive.nl/zuidafrika_wt.php

dit is Zuid-Afrika en geen vrijwilligerswerk... En zo zijn er een heleboel programma's, niet alleen in Afrika trouwens. Ga zelf 3 maanden summercamp doen en da's ook niet vrijwillig...
Ok, slecht verwoord van mijn kant. Je krijgt er misschien wat voor, maar het is geen "echt" werk (in de zin dat het tijdelijk is, en trouwens ook verre van ontwikkelingssamenwerking...)

Wil je serieus aan de slag in de ontwikkelingssamenwerking dan kun je je bij BuZa laten abonneren op het Vacatureblad, of je door OneWorld vacatures laten toemailen. Houd er wel rekening mee dat er in 99% van de gevallen om ervaring wordt gevraagd, zelfs voor behoorlijk basic baantjes, zeker nu (been there... )
  maandag 31 mei 2004 @ 09:52:29 #9
24329 KNAK
ff w88,......
pi_19529267
Hier (in Bangalore) hebben ze nog een Nederlander nodig
Mai pben rai~!
  maandag 31 mei 2004 @ 10:49:49 #10
37305 BushRanger
in Wellington
pi_19530039
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:58 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Zeg euh TS, ik heb toch zeker niet voor niks al die links gecopied en peest?
Ben dan wel niet de TS, maar je hebt ze zeker niet voor niks geplaatst, ik heb al met interesse zitten lezen. Heb je zelf zoiets gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')