quote:precies
Op zondag 24 februari 2002 15:13 schreef -Sum- het volgende:[..]
dat de batterijen niet helemaal vol waren lag gewoon aan onze geweldige planning
![]()
tis een nog een wonder dat we 1. het concert helemaal gezien hebben (zonder voorprogramma dan) 2. ook weer thuis zijn gekomen 3. en nog beeldmateriaal hebben![]()
we're lucky
quote:neej
Op zondag 24 februari 2002 15:16 schreef ien_ter_net het volgende:[..]
precies
maar we hadden ook maar 2 maanden de tijd hè
dan kun je ook nie goed plannen
nu ga ik stoppen met offtopic posten
quote:Heb je het hele concert opgenomen???
Op zondag 24 februari 2002 14:41 schreef -Sum- het volgende:
kickff een kleine impressie van het concert
![]()
solo van Dave bij In Too Deep
http://members.ams.chello.nl/r.w.h.altena/sum1.MPGbegin Pain for Pleasure
http://people.a2000.nl/rwhalte/sum2.MPG2 stukjes uit rap van What We're All About
http://members.ams.chello.nl/r.w.h.altena/sum3.MPG
http://members.ams.chello.nl/r.w.h.altena/sum4.MPGdrumsolo Steve
http://members.ams.chello.nl/r.w.h.altena/sum5.MPGkheb helaas niet meer server ruimte
de leukste filmpjes zijn allemaal iets groter dan 5 mb en daar kon ik er maar 2 van uploaden
mag dit trouwens
![]()
quote:neej ik heb digitale fotocamera
Op zondag 24 februari 2002 22:43 schreef Dokus het volgende:[..]
Heb je het hele concert opgenomen???
want ik ben er ook geweest en zou het opzich best nog een x willen zien
quote:ja idd:)
Op zondag 24 februari 2002 23:34 schreef Dokus het volgende:
ach ja.............
jammer
quote:in het echt was het natuurlijk leuker, want die filmpjes zijn echt brakke kwaliteit
Op maandag 25 februari 2002 00:14 schreef Tackleberry het volgende:
Klinken wel leuk die fragmenten!
quote:leuk, bedankt voor je uiterst nuttige bijdrage
Op maandag 25 februari 2002 10:29 schreef Weedfreak het volgende:
Ja man.... Moet je zeker gaan kopen (of downloaden natuurlijk) ..... Dit is echt een van de lauwste punkband die ik ken.
quote:ja ben er met de trein geweest en dat was zwaar kl*te want tussen eindhoven beukenlaan en eindhoven centraal reden bussen waardoor wij het voorprogramma gemist hebben
Op zondag 24 februari 2002 23:36 schreef -Sum- het volgende:[..]
ja idd:)
ik zou het ook echt heeeel graag nog eens helemaal terug zien?
ben jij er met de trein heen geweest trouwens
quote:ja wij hebben ook voorprogramma gemist door de NS, terwijl het best leuk geweest schijnt te zijn
Op maandag 25 februari 2002 18:20 schreef Dokus het volgende:[..]
ja ben er met de trein geweest en dat was zwaar kl*te want tussen eindhoven beukenlaan en eindhoven centraal reden bussen waardoor wij het voorprogramma gemist hebben
quote:Dat was Cooper!
Op maandag 25 februari 2002 19:26 schreef -Sum- het volgende:[..]
ja wij hebben ook voorprogramma gemist door de NS, terwijl het best leuk geweest schijnt te zijn
quote:ja bedankt voor het erin wrijven
Op maandag 25 februari 2002 22:41 schreef bluppie het volgende:[..]
Dat was Cooper!
Die gasten zijn echt goed live en die gitarist rockt ook koeldie gozer die heeft een elastieke gitaar band
het geluid was ook goed van Cooper btw
quote:moet je maar op tijd komen
Op dinsdag 26 februari 2002 00:42 schreef -Sum- het volgende:[..]
ja bedankt voor het erin wrijven
quote:neej sum*41 moet gewoon niet in tilburg komen maar gewoon in a'dam ofzo
Op dinsdag 26 februari 2002 19:38 schreef bluppie het volgende:[..]
moet je maar op tijd komen
als ze ooit nog komen
quote:over een tijdje komt de nieuwe plaat uit, dies veel sneller zeggen ze, ze noemden het melodieuse slayer, das een stuk minder populair dan wat ze nu maken dus ik denk dat ze niet super lang zo super groot blijven.
Op dinsdag 26 februari 2002 19:48 schreef -Sum- het volgende:[..]
neej sum*41 moet gewoon niet in tilburg komen maar gewoon in a'dam ofzo
![]()
als ze ooit nog komen
quote:nieuwe plaat is al tijdje uit hoor
Op dinsdag 26 februari 2002 20:22 schreef bluppie het volgende:[..]
over een tijdje komt de nieuwe plaat uit, dies veel sneller zeggen ze, ze noemden het melodieuse slayer, das een stuk minder populair dan wat ze nu maken dus ik denk dat ze niet super lang zo super groot blijven.
Dus dan komen ze wel naar nederland naar melkweg/paradiso/013/hmh ofzo
ik heb hoop
quote:een nieuwe plaat bedoel ik ook een nieuwe plaat he
Op dinsdag 26 februari 2002 23:04 schreef -Sum- het volgende:[..]
nieuwe plaat is al tijdje uit hoor
Motivation heet ie...
alleen in dit achterstallige land issie er nog niet
maar heb de videoclip al hele tijd geleden gezien, is wel leuk maar heel simpel. Ik had de In too deep video ook al heeeeel lang geleden gezien dus mijn gevoel loopt een beetje mee met Amerika, Motivation is voor mij dus al lang uit
En ze zijn trouwens paar maanden geleden ook al in Melkweg geweest, maar toen kon ik helaas geen kaartjes krijgen
dus ik weet niet of ze zo snel nog een derde keer komen
quote:Waar haal jij die videoclips vandaan ik heb een paar leuke videoclips maar die zijn live en ik heb alleen de originele van In Too Deep, Fat Lip en Makes No Differences meer heb ik er nog niet kunnen vinden. Tips
Op Wednesday 27 February 2002 00:10 schreef bluppie het volgende:[..]
een nieuwe plaat bedoel ik ook een nieuwe plaat he
niet een single
motivation staat gewoon op de plaat All killer no filler, maar ik bedoelde dus met nieuwe plaat een hele nieuwe cd. snappie?
Deze cd is namelijk ook alweer 2 jaar oud ofzo ik dacht 2000 maar ik heb geen zin om nu het hoesje op te zoeken
Die clip van motivation is echt koel trouwens, hij staat op mijn pcnet als de rest van alle sum41 clips
quote:ik heb de videoclips:
Op Wednesday 27 February 2002 19:42 schreef ViVe het volgende:[..]
Waar haal jij die videoclips vandaan ik heb een paar leuke videoclips maar die zijn live en ik heb alleen de originele van In Too Deep, Fat Lip en Makes No Differences meer heb ik er nog niet kunnen vinden. Tips
dat alles en alleen van Kazaa ![]()
er is dus nog maar 1 orginele video die je nog niet hebt ![]()
en er zijn ook bepaalde sites waar je een soort jackass-achtige videos van ze kan zien, die zijn echt ZOOW leuk
wat die allemaal uitspoken ![]()
er is ook sinds kort (of binnenkort) een dvd van sum*41 uit en ik denk dat een heleboel van die troep daarop staat...hoop alleen dat ie in Nederland ook uit komt ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door -Sum- op 27-02-2002 21:08]
quote:idd, alle clips en live optredens zijn leuk
Op Wednesday 27 February 2002 00:10 schreef bluppie het volgende:[..]
een nieuwe plaat bedoel ik ook een nieuwe plaat he
niet een single
motivation staat gewoon op de plaat All killer no filler, maar ik bedoelde dus met nieuwe plaat een hele nieuwe cd. snappie?
Deze cd is namelijk ook alweer 2 jaar oud ofzo ik dacht 2000 maar ik heb geen zin om nu het hoesje op te zoeken
Die clip van motivation is echt koel trouwens, hij staat op mijn pcnet als de rest van alle sum41 clips
quote:Cooper... goed???? nee dat kan niet en tis ook niet waar... drie jaar terug bij the Offspring zogen ze hard en dit keer voor Sum 41 waren ze nog steeds bagger... sorry hoor maar als je Cooper goed vind dan vind ik dat zeer erg... Cooper was een aanfluiting... althans... dat is mijn mening...
Op Monday 25 February 2002 22:41 schreef bluppie het volgende:[..]
Dat was Cooper!
Die gasten zijn echt goed live en die gitarist rockt ook koeldie gozer die heeft een elastieke gitaar band
het geluid was ook goed van Cooper btw
Sum was leuk... afgezien van de gillende keukenmeiden bij de opkomst was het een goed concert...
quote:
Op Wednesday 27 February 2002 21:15 schreef WpuntNL het volgende:[..]
Sum was leuk... afgezien van de gillende keukenmeiden bij de opkomst was het een goed concert...
neej geintje, kheb niet gegild ![]()
maar de opkomst was trouwens enorm gaav
quote:Cooper is echt geweldig... ik vond ze beter dan sum, De muziek stond veel meer, was veel meer rockend en minder infantiel geacteerd !!!, maarjah als je ook alleen naar offspring en sum luisterd dan is cooper uiteraard wat anders dan je standaart radio 538 punk (ik vind offspring en sum btw ook koel maarjah cooper is gewoon geweldig
Op woensdag 27 februari 2002 21:15 schreef WpuntNL het volgende:[..]
Cooper... goed???? nee dat kan niet en tis ook niet waar... drie jaar terug bij the Offspring zogen ze hard en dit keer voor Sum 41 waren ze nog steeds bagger... sorry hoor maar als je Cooper goed vind dan vind ik dat zeer erg... Cooper was een aanfluiting... althans... dat is mijn mening...
quote:ik hoor sum*41 nooit op 538
Op woensdag 27 februari 2002 22:41 schreef punksquad het volgende:[..]
maarjah als je ook alleen naar offspring en sum luisterd dan is cooper uiteraard wat anders dan je standaart radio 538 punk (ik vind offspring en sum btw ook koel maarjah cooper is gewoon geweldig
)
quote:Och... ik gaf alleen mijn MENING over cooper... maar als je mij na één posting wil scharen tussen het rijtje 538 luistereaars dan denk ik dat ik die zender maar eens aan moet zetten want dan draaien ze daar vast goede muziek. Veel punk en ska te horen daar op 538???? en Smashing Pumpkins???
Op woensdag 27 februari 2002 22:41 schreef punksquad het volgende:[..]
Cooper is echt geweldig... ik vond ze beter dan sum, De muziek stond veel meer, was veel meer rockend en minder infantiel geacteerd !!!, maarjah als je ook alleen naar offspring en sum luisterd dan is cooper uiteraard wat anders dan je standaart radio 538 punk (ik vind offspring en sum btw ook koel maarjah cooper is gewoon geweldig
)
http://www.punksquad.com staat interview dat ik met cooper heb gehouden.. echt ook super koele gasten. Cooper is geweldighttp://www.cooperhq.com
ohw en bezoek ook eens www.lowlandsteam.com ik zal een link naar je site maken... altijd leuk iemand te treffen die een compleet andere mening over een band heeft dan ik heb.
<edit>
Even de flame intentie uit de posting gehaald... nergens voor nodig...
</edit>
[Dit bericht is gewijzigd door WpuntNL op 28-02-2002 09:05]
quote:idd, ruzie maken over Cooper doe je trouwens maar lekker in een ander topic
Op donderdag 28 februari 2002 08:56 schreef WpuntNL het volgende:[..]
Och... ik gaf alleen mijn MENING over cooper... maar als je mij na één posting wil scharen tussen het rijtje 538 luistereaars dan denk ik dat ik die zender maar eens aan moet zetten want dan draaien ze daar vast goede muziek. Veel punk en ska te horen daar op 538???? en Smashing Pumpkins???
ohw en bezoek ook eens www.lowlandsteam.com ik zal een link naar je site maken... altijd leuk iemand te treffen die een compleet andere mening over een band heeft dan ik heb.
<edit>
Even de flame intentie uit de posting gehaald... nergens voor nodig...
</edit>
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |