Door plantetende katten heb ik de afgelopen jaren allerlei zijdenplanten op mijn vensterbank gehad maar dat ben ik nuj wel echt helemaal zat en ben op zoek naar iets anders. Alleen mijn katten zijn er nog steeds en ik kan dus geen echt planten neerzetten want die zijn dan binnen de kortste tijd gesloopt . Wie heeft er een leuk idee? Wat hebben jullie zelf? Foto's zijn welkom!!
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
alleen maar tering zooi En een beeld uit een tempel die ergens in india staat. Maar dat heeft een andere redend at die op de vensterbank staat.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken. Never underestimate the power of stupid people in a large group
Planten (met te weinig aarde>tig keer omgegooid door de katten), reclamefolders (ongelezen), scanner (heeeeeeeeeeeel oud), placticzak met daarin een knutselblok van mijn jongste telg en 1 kat (slapend.......gelukkig ). Redelijk netjes eigenlijk
I used to work in a morgue........I am a people person Only Human