quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:53 schreef DarkElf het volgende:
blowen en angstklachten gaan zeker niet goed samen.
blowen werkt versterkt angsten (en dus emoties) in de hand, verergert vaak ook.
snap dus niet dat je arts je dat niet vertelt heeft.
Zie hiervoor mijn topic 'oogartsvraagjes en oogproblemen' hier op lifestyle, staat het allemaal heel uitgebreid in...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:53 schreef vdo28 het volgende:
Wat voor oogklachten heb je??
(droge ogen?)
Ja, dat blowen en angsten niet goed samengaan daar ben ik inmiddels ook wel achter ;-)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:11 schreef DarkElf het volgende:
als je nog nooit angst klachten gehad hebt maar er dus wel gevoelig voor bent kan het tot uiting komen puur door blowen dus werkt het het op die manier in de hand.
heb je reeds last van angsten dan is blowen een perfecte manier om ze te versterken en te verergeren. vergergen kan namelijk doordat er iets getriggerd wordt door blowen waardoor de angsten minder onder controle te houden zijn en vaker zomaar gebeuren.
die irrationele angstaanvallen ben ik juist het meest bang voor..dat is echt heel eng, en eenmaal zo'n angstaanval gehad zit ik weer in dat gevoel en heb ik kans dat de angstaanvallen weer terug gaan komen..want dan heb ik angst voor de angst en dan komt de angst ook terug.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:16 schreef marq het volgende:
goed, nu ben ik het wel aardig met je eens DarkElf
maar aan de andere kant kan blowen ook helpen bij het erkennen van angsten/gevoelens. je KUNT jezelf beter leren kennen indien je er goed mee omgaat. het is niet een drug die 'probleempjes' verhelpen. het kan je probleem versterken maar het kan je wel helpen je probleem op te lossen.
maar goed, TS wil blowen en gezien de OP is het dus oppassen geblazen bij je volgende joint. ga niet direct knetter stoned worden, maar word eens een beetje high. kat uit de boom kijken.
behalve eventuele irrationele angstaanvallen kan het geen kwaad (naar mijn mening)
op korte termijn (tijdens blowen) doen ook mijn ogen wat pijn (vooral icm CRT beeldschermen) maar mijn ogen doen ook nu pijn (omdat ik naar zo'n kut scherm staar). effect op ogen lange termijn is bij mij onduidelijk maar ik denk dat het niet een probleem is.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:25 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
die irrationele angstaanvallen ben ik juist het meest bang voor..dat is echt heel eng, en eenmaal zo'n angstaanval gehad zit ik weer in dat gevoel en heb ik kans dat de angstaanvallen weer terug gaan komen..want dan heb ik angst voor de angst en dan komt de angst ook terug.
.ik neem aan dat blowen mijn oogproblemen niet kan versterken (misschien wel tijdens het blowen, maar niet op lange termijn I pressume...of klopt dat niet?). Maar ik kan er wel bang van worden misschien tijdens het blowen, van mijn oogproblemen...dus das ook lastig.
Of puur door Seroxatquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:11 schreef DarkElf het volgende:
als je nog nooit angst klachten gehad hebt maar er dus wel gevoelig voor bent kan het tot uiting komen puur door blowen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |