Er bestaat geen "gewone" dir's cut. Ze hebben hem de The Bootleg Cut genoemd ipv Director's Cut. Ander naampje, klinkt obscuurder, verkoopt beter (zo denken ze iig).quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:08 schreef sweek het volgende:
Wat is nu het verschil tussen die dir's bootleg cut en de "gewone" dir's cut van Almost Famous?
Nouja, bij mij heet 'ie gewoon Director's Cut hoor...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:12 schreef Gorro het volgende:
[..]
Er bestaat geen "gewone" dir's cut. Ze hebben hem de The Bootleg Cut genoemd ipv Director's Cut. Ander naampje, klinkt obscuurder, verkoopt beter (zo denken ze iig).
En heb jij die dan ook zonder het omhulsel om het boekwerk zoals ik zei?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:16 schreef sweek het volgende:
[..]
Nouja, bij mij heet 'ie gewoon Director's Cut hoor....
http://www.dvdprofiler.co(...)p?UPC=712609745764.9
En ben blij met deze editie..
Dit is gewoon een keep case met een totaal ander doosjequote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:19 schreef Hare het volgende:
[..]
En heb jij die dan ook zonder het omhulsel om het boekwerk zoals ik zei?
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef De_Schaduw het volgende:
[afbeelding]
Met de 5 films Mr. Blandings Builds His Dream House, Destination Tokyo, The Bachelor And The Bobby-Soxer, My Favorite Wife en Night And Day.
En verder radio productions, Looney Tunes en Tex Avery cartoons en vintage shorts.
Hier kan je hem iig halenquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:32 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?.
je kan hier eens een kijkje nemen maar hou er rekening mee dat de meeste van dit soort sites natuurlijk geen verzendskosten berekenenquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:28 schreef Wepeel2 het volgende:
Enigzins offtopic, maar wat is een goede site om prijzen van Regio 1 dvd's te vergelijken?
klikkerdeklik. Al is het even offlinequote:Op woensdag 2 juni 2004 14:31 schreef kinky_queen het volgende:
De Schaduw, ik ben benieuwd naar jouw volledige collectie
![]()
heb je een www.dvdprofiler.com ?
DVD Pacific, daar is ie $36.06 (excl. verzending en toeslag per DVD). Het zijn niet veel extra's per DVD hoor, al klinkt dat misschien wel zo.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:32 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?.
Ik wil al die films wel hebben, dus misschien dat ik 'm aanschaf. Ik heb alleen al wel de DVD van Harvey.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:45 schreef Hare het volgende:
Enig idee of zoiets ook te krijgen is van James Stewart? Ik kan iig nergens iets vinden
[edit]heb al iets moois gevonden
James Stewart Hollywood Legend Series
Komt pas uit op 7 september, maar toch, heb ik iets om naar uit te kijken
Deze films zitten in de box:
Vertigo
Rear Window
Harvey
Winchester '73
Destry Rides Again
36 eurotjes
Oeh, toftoftof. En dan is er ook nogquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Hier kan je hem iig halen
James Stewart Hollywood Legend Series
Ik hoop op nog een mooie box van Paul Newman. Samen met James Stewart denk ik wel mijn favo acteurquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:16 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
klikkerdeklik. Al is het even offline
[..]
DVD Pacific, daar is ie $36.06 (excl. verzending en toeslag per DVD). Het zijn niet veel extra's per DVD hoor, al klinkt dat misschien wel zo.
Warner gooit tegenwoordig regelmatig vintage shorts en tekenfilms op nieuwe DVD's met oude films. Ik ben altijd blij verrastBijv. onlangs met de Marx Brothers Collection, daar zijn o.a. een paar Little Rascals filmpjes op te vinden.
[..]
Ik wil al die films wel hebben, dus misschien dat ik 'm aanschaf. Ik heb alleen al wel de DVD van Harvey.
Die boxsets met oude films zijn leuk geprijsd tegenwoordig
Binnenkort verschijnt er ook een set van Errol Flynn en onlangs is er een verschenen van Judy Garland. En ik geloof dat er ook een box van James Cagney aan zit te komen.
Begin volgende maand verschijnt de Film Noir Collection met daarin The Asphalt Jungle, Gun Crazy, Murder My Sweet, Out Of The Past en The Set-Up. Ook voor $36.06 (excl. verzending en toeslag per DVD) bij DVD Pacific.
En er is ook nog een andere Cary Grant boxset met daarin Father Goose, The Grass Is Greener, Indiscreet, Operation Petticoat en That Touch Of Mink.
Er is ook nog een R2 set met 4 films, maar met een prijs van £29.99 bij play.com is dat echt veel te duur.
De Koning/Keizer/Admiraal der Oosterse DVD-zaken http://www.dvdasian.comquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:59 schreef Gorro het volgende:
[..]
Waar en hoe duur
ik vind dvdasian ook echt een geweldige zaak met zeer mooie spulletjesquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:31 schreef CeeJee het volgende:
[..]
De Koning/Keizer/Admiraal der Oosterse DVD-zaken http://www.dvdasian.com
Slechts $29.90 inclusief verzending, en binnen een week in de bus.
quote:The selected alias (hare_) is not recognized
je hebt waarschijnlijk teveel dvd's in je collectiequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:58 schreef Hare het volgende:
Waarom doet mijn alias het trouwens niet meer bij dvdprofiler?
[..]
Wel als je die underscore weghaalt maar dat zal vast jouw collectie niet zijn denk ik.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:58 schreef Hare het volgende:
Waarom doet mijn alias het trouwens niet meer bij dvdprofiler?
[..]
Deze wil ik ook nog es aanschaffen:quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:16 schreef De_Schaduw het volgende:
-mooi verhaal over mooie boxsets
Hehe, dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
je hebt waarschijnlijk teveel dvd's in je collectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |