waar???quote:Op maandag 31 mei 2004 01:44 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor maar 17 eurootjes![]()
Volgens mij heeft ie hem via de dvd.nl/forum vraag & aanbodquote:Op maandag 31 mei 2004 10:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waar???
hierquote:Op maandag 31 mei 2004 10:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waar???
ik raad je aan om dan iig niet die UK uitgave te kopen, hoe goedkoop ie ook mag zijn. Het beeld is verrekte wazig. Het lijkt op zo'n vage public domain film transfer van cheapo DVD bedrijven, maar zelfs die hebben films uit die tijd én langer geleden die er beter uitzien.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:42 schreef Hare het volgende:
[..]
High noon!!! Die wil ook ook nog steeds eens in mijn collectie hebben![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:52 schreef De_Schaduw het volgende:
w.dvdbe
[..]
ik raad je aan om dan iig niet die UK uitgave te kopen, hoe goedkoop ie ook mag zijn. Het beeld is verrekte wazig. Het lijkt op zo'n vage public domain film transfer van cheapo DVD bedrijven, maar zelfs die hebben films uit die tijd én langer geleden die er beter uitzien.
Een vergelijking tussen de R2 Universal release en de Tartan R1 uitgaven: http://207.136.67.23/film/dvdcompare/highnoon.htm
Ja, maar niet dit grote verschil. Maar idd, die R1 uitgaven zijn opvallend vaak wat scherper in die vergelijkingen. Is ook wl een beetje de reden dat ik tegenwoordig eigenlijk zowat alleen nog maar R1 koop. En om te voorkomen dat ik later ontdek dat de R2 weer extra's mist en zo...quote:Op maandag 31 mei 2004 17:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Had ik al gezien en blijkt erg vaak het geval te zijn bij vergelijkingen tussen R1 en R2.
Een DVD die in de collectie van ieder zichzelf respecterende horrorfan hoort te zittenquote:Op maandag 31 mei 2004 23:39 schreef Durbin het volgende:
Zonet toch maar besteld, de R3 van Army of Darkness.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:22 schreef AntiChrist het volgende:
Een DVD die in de collectie van ieder zichzelf respecterende filmfan hoort te zitten
R1 daarentegen mist vaak stukken uit de film zelf.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:49 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Ja, maar niet dit grote verschil. Maar idd, die R1 uitgaven zijn opvallend vaak wat scherper in die vergelijkingen. Is ook wl een beetje de reden dat ik tegenwoordig eigenlijk zowat alleen nog maar R1 koop. En om te voorkomen dat ik later ontdek dat de R2 weer extra's mist en zo...
gelulquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:23 schreef scanman01 het volgende:
R1 daarentegen mist vaak stukken uit de film zelf.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
gelul
BullShitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
R1 daarentegen mist vaak stukken uit de film zelf.
Je lult uit je nek! Ik ben meerdere malen de mist in gegaan met die achterlijke gecensureerde R1 dvd's! Ben nog nooit de mist in gegaan met R2 dvd's. Het barst niet voor niets bij amazon.com van de Rated-R dvd's (die zijn dus zwaar verknipt)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:52 schreef AntiChrist het volgende:
BullShit
Voor de uncut versie's van films moet je meestal niet bij de europese DVD's wezen (al helemaal niet bij R2-UK)
Ach, het feit is dat ik hier een aantal dvd's heb staan die zwaar gecensureerd zijn:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:10 schreef kinky_queen het volgende:
dit kan nog leuk worden...
ja, die andere films heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:14 schreef scanman01 het volgende:
(zoals ook Ichi the killer.... om maar in jouw straatje te blijven).
zo even wat voorbeeldjes wat er op R2 gecensureerd isquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je lult uit je nek! Ik ben meerdere malen de mist in gegaan met die achterlijke gecensureerde R1 dvd's! Ben nog nooit de mist in gegaan met R2 dvd's. Het barst niet voor niets bij amazon.com van de Rated-R dvd's (die zijn dus zwaar verknipt)
Als je bv Killing me softly, Y tu mama tambien, Swimming pool, RomanceX, Wild things, Road trip, Color of night, Original Sin enz enz enz enz koopt op regio 1 moet je heel erg uitkijken wel de juiste versie te hebben
ja iddquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:35 schreef scanman01 het volgende:
edit: laat ook maar
heb jij ze zelf vergeleken met de R2's? ik kan op www.dvdcompare.net niks vinden over cuts zijn allemaal normaal en bij wild things vond ik dit : R1 (America) - No Cuts - Unrated version with an extra 7 minutes of footage. en dat stond niet bij de andere releasesquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, het feit is dat ik hier een aantal dvd's heb staan die zwaar gecensureerd zijn:
Original Sin, Y tu mama tambien, Intimacy, Color of night, Wild things.
Dat zijn dus allemaal regio 1 dvd's en totaal verknipt. Dat is mij nog nooit gebeurd met regio 2 dvd's.
Dat wilde ik alleen maar even zeggen, aangezien het in de usa barst van de censuur (zoals ook Ichi the killer.... om maar in jouw straatje te blijven).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |