freerecordshop..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar is die voor dat bedrag te krijgen dan?
aha, met prijsjerijk kortingsbonquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:04 schreef furanku het volgende:
[..]
freerecordshop..
Ik weet niet precies wat een digipack is, maar het is in elk geval zo'n zelfde hoesje al bijvoorbeeld Fight Club of de DVD van Saving Private Ryan die ik een paar dagen geleden binnen gekregen heb, alleen dan met glimmend zilver karton.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Maareh, zit ie wel in zo'n mooie digipack?
Weet ik niet , heb net opnieuw geklikt op de link van het mailtje die ik kreeg van hun. Om je account te activeren. Ik laat het wel ff weten als ik weer zo'n bon binnenkrijg..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:13 schreef Hare het volgende:
[..]
aha, met prijsjerijk kortingsbon
Kun je je daar trouwens ook 20 keer voor opgeven met hetzelfde mailadres?
Dat noem ik iig een digipack, het heeft nog veel meer namen (zoals bijvoorbeeld 'hub' ofzo), maar goed, zijn altijd een stuk beter dan gewone keepcases.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:18 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat een digipack is, maar het is in elk geval zo'n zelfde hoesje al bijvoorbeeld Fight Club of de DVD van Saving Private Ryan die ik een paar dagen geleden binnen gekregen heb, alleen dan met glimmend zilver karton.
Heb ik je aangestoken?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:22 schreef sweek het volgende:
[afbeelding]
Bassie & Adriaan - De Reis door Europa - Deel 1: Nederland en Frankrijk!
High noon!!! Die wil ook ook nog steeds eens in mijn collectie hebbenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
je hebt compleet gelijk, het is al weer een aantal jaren terug dat de klant echt koning is...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vaag gedoe.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Media Markt (DH) laagste prijs garantie klopt ook niet. Ging ik vandaag ROTK halen, vroeg ik of ik gebruik kon maken van de laagste prijsgarantie omdat het in R'dam 14,99. Weigerden ze omdat het niet binnen 30 km zou liggen terwijl ik al 2 of 3 jaar lang gebruik maakte van laagste prijsgarantie als het in R'dam goedkoper.
Heb toen een klacht ingedient bij de informatie balie en kreeg nog gelijk ook. Kwam nog een medewerker van de dvdafdeling naar beneden die mij een winkelverbod wou geven omdat ik te brutaal zou zijn... tssk.
Stomme is ook dat ze ook ECHT moeilijk deden toen ik vorige maand een seriebox kocht en het voor dezelfde prijs wou als in Rijswijk. Vroegen ze 3x aan of ik volgende keer het gewoon in Rijswijk wil halen ipv daar. Dat ze niet klant vriendelijk zijn, gaat nog maar dat ze niet willen houden aan laagste prijsgarantie vind ik echt debiel.
18 euro ????quote:Op zondag 30 mei 2004 12:31 schreef scanman01 het volgende:
De ECI dvd's zijn binnen:
* 2x Lord of the Rings - Return of the King (2 dvd)
* 2x Kill Bill (2 dvd)
* Schindler's List (2 dvd)
* Matrix Revolutions (2 dvd)
Totaalprijs: 18 euro
Gewoon lid worden van ECIquote:Op zondag 30 mei 2004 12:34 schreef Hare het volgende:
[..]
18 euro ????
Hoe doe je dat dan?
Nou, ik heb hem gekregen eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:50 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Heb ik je aangestoken?(sorry alvast
)
En dan natuurlijk weer doorverkopenquote:Op zondag 30 mei 2004 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon lid worden van ECI
Krijg je dus 5 dvd's voor heel weinig en Lord of The rings gratis!
En daarna moet je minstens een jaar het viervoudige voor een DVD neertellen?quote:Op zondag 30 mei 2004 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon lid worden van ECI
Krijg je dus 5 dvd's voor heel weinig en Lord of The rings gratis!
Ik heb m. Kopen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:42 schreef Hare het volgende:
[..]
High noon!!! Die wil ook ook nog steeds eens in mijn collectie hebben![]()
Nee hoor. Er is genoeg te krijgen bij ECI voor een redelijk normale prijs. Met die 5 dvd's en 1 gratis heb je al zo ongeveer 100 euro winst. Reken erop dat je dat niet meer verliest door die 4 aankopen die je daarna nog moet doenquote:Op zondag 30 mei 2004 16:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En daarna moet je minstens een jaar het viervoudige voor een DVD neertellen?.
Exact! Ik hou alleen die ene Lord of the Rings. De rest verkoop ik weer. Dikke winst dus.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:26 schreef Hare het volgende:
[..]
En dan natuurlijk weer doorverkopen
Dikke pretquote:Op zondag 30 mei 2004 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact! Ik hou alleen die ene Lord of the Rings. De rest verkoop ik weer. Dikke winst dus.
Voor een groot deel waar, maar niet helemaal. Je moet dus gewoon de juiste bestelling eruit zoeken en die ook meteen weer verkopen. Zo doe ik het ook en maak daar dus ieder jaar dikke winst op. Ze hadden vorig jaar bijvoorbeeld de Friends Box (serie 1 t/tm 8) voor 150 euro. Die heb ik voor 200 weer verkocht. Zo kun je best een keer per drie maanden iets bestellenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:02 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Dikke pret
Ik ben blij dat ik eindelijk van die lui af ben. Dat 1 keer per kwartaal bestellen staat me niet echt aan. Ik koop liever wanneer ik zelf wil.
Bovendien zijn ze achterlijk duur... Wat bij hun 15 euro kost, ligt bij een ander in de grabbelbak voor 2 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |