Niet alleen zienquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:32 schreef 303 het volgende:
[..]
Wat is hier nu suf aan? Snap je reactie totaal niet.
Een ontzettend geil lekker ding is het vast en dan begrijp ik zeer zeker de twijvels. Ik was gegaan en had wel gezien hoe het gelopen was. Straks krijg je spijt achteraf...
En je wilt vast meer zien dan alleen haar borsten, niet?
Wat er suf aan is, aan haar?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:32 schreef 303 het volgende:
[..]
Wat is hier nu suf aan? Snap je reactie totaal niet.
tja, maar als hij niet zou gaan krijgt hij vast ook spijt. Maar wie zegt dat er wat gaat gebeuren? Zij heeft immers ook een vriend. En anders, wat niet weet, wat niet deertquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:34 schreef Finchy het volgende:
[..]
Kan je dan geen spijt achteraf krijgen?
Hmmmmm je brengt me weer aan het twijfelen. Dit zou nog een optie zijn. Ik ben alleen bang dat er onderhuids (figuurlijk!!) wel iets gaat kriebelen.... ook bij haar. En dat we er dan een onbevredigend gevoel aan overhouden met honger naar meer.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:35 schreef Little_angel_nr1 het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar je kan haar natuurlijk ook hebben ontmoet op een of andere vakantie.
Uitwisselingsstudente noem maar op. Ik zeg niet dat je moet liegen. Maar als je haar toch graag wilt ontmoeten zal het waarschijnlijk niet mis gaan als je vriendin met je meegaat lijkt mij.
Little_angel_nr1
Mwa, beter dit soort vragen dan voor de zoveelste keer: ik heb de pil vergeten, ben ik nu zwanger? Hier kan je je als jongen nog aardig in verplaatsen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat er suf aan is, aan haar?
Ze valt op hem, een niet inventieve suffe Hollander, die op een forum moet gaan vragen of ie goed bezig is.
Hahahaha.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat er suf aan is, aan haar?
Ze valt op hem, een niet inventieve suffe Hollander, die op een forum moet gaan vragen of ie goed bezig is.
Als hij z'n vriendin kwijt raakt heeft hij niemand meer want webcamgirl zit in het oostblok.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:37 schreef 303 het volgende:
[..]
tja, maar als hij niet zou gaan krijgt hij vast ook spijt. Maar wie zegt dat er wat gaat gebeuren? Zij heeft immers ook een vriend. En anders, wat niet weet, wat niet deert![]()
weet je aan wie je het moet vragen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:40 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Hahahaha.....
Ik vraag niet of ik goed of slim bezig ben. Alleen, ik kan er (uiteraard) met niemand over praten, en ik was toch nieuwsgierig hoe anderen daarover dachten. Dit is dan wel een inventieve oplossing denk ik
Dat eerste bestrijd ik. 't Is niet alleen geilheid, sex en andere perverse dingen, maar ook nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:36 schreef -tammie- het volgende:
Dat je het overweegt om een afspraak te maken zegt wel iets over je relatie. De verleiding is blijkbaar wel erg groot. Ik zou zelf iig niks willen hebben met een vent die stiekem een beetje zit te cybersexen met zo'n 'internetsletje'. Maargoed, ideereen heeft weer een ander idee over wat een relatie inhoud.
Sterkte voor je vriendin en doe geen domme dingen....
Geen ontmoeting .... en de rest van je leven blijven afvragen hoe ze nou in het echt geweest zou zijn. Ja moet je vooral doen, niks zo goed voor een relatie als een brandend verlangen naar een andere vrouw. Gewoon ontmoeten, gewoon mee praten, gewoon mee drinken. Maar het belangrijkste om aan te denken ... DON"T GET DRUNKquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:58 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Een triotje met beiden is wel mijn ultieme natte droom........
Maar serieus: ik neig steeds meer naar "geen ontmoeting" als ik jullie reacties zo lees......
Als dit voor jou zo veel betekent dat je haar niet onder ogen durft te komen, in persoon te ontmoeten;quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:35 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
Elke keer als we chatten hebben we de grootste lol en 'teasen' elkaar op sexueel gebied, wat soms erg ver gaat (zonder verder in details te treden).
Nu komt ze deze zomer een week naar Nederland op bezoek bij de familie van har vriend, en wil ze me ontmoeten in "real life". Ik wil haar ook wel ontmoeten, maar ben erg bang voor de gevolgen. Moet ik mijn (en haar) huidige relatie op het spel zetten om elkaar te zien? Met alle eventuele gevolgen van dien? Om moeten we de boel zo houden?
Kijk jij snapt hetquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:42 schreef CryptosP het volgende:
Als je je huidige vriendin tegek vind, dan heb je ook geen digitale avontuurtjes nodig. Stop met liegen tegen jezelf, je vriendin en tegen ons. Leer knopen doorhakken en neem opzeker de weg met de minste weerstand. En dat is niet een relatie met iemand die NIET (wil je soms ook emigreren dan) naast de deur woont, die een vriend heb, als jezelf een vriendin heb en als dit hele verhaal gebasseerd is op geiligheid en er absoluut nix serieus in het verhaal zit omdat je haar nog nooit in levendelijve ontmoet voor een goed gesprek. Dit verhaal is echt een "NO GO".
Tegen jullie heb ik geen letter gelogen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:42 schreef CryptosP het volgende:
Als je je huidige vriendin tegek vind, dan heb je ook geen digitale avontuurtjes nodig. Stop met liegen tegen jezelf, je vriendin en tegen ons. Leer knopen doorhakken en neem opzeker de weg met de minste weerstand. En dat is niet een relatie met iemand die NIET (wil je soms ook emigreren dan) naast de deur woont, die een vriend heb, als jezelf een vriendin heb en als dit hele verhaal gebasseerd is op geiligheid en er absoluut nix serieus in het verhaal zit omdat je haar nog nooit in levendelijve ontmoet voor een goed gesprek. Dit verhaal is echt een "NO GO".
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:43 schreef milagro het volgende:
[..]
weet je aan wie je het moet vragen?
aan je vriendin.
haar reactie is de beste raadgever, trust me.
Geloof me... met mijn vriendin is er sexuele spanning genoeg. Daar hoef ik het echt niet voor te doen!! Het is meer nieuwsgierigheid dat nu speelt.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:46 schreef Finchy het volgende:
Misschien moet je met vriendin overwegen om je relatie wat spannender maken - naar een parenclub ofzo.
Nieuwsgierig naar wat? Er is van jouw kant duidelijk intresse naar iets aan haar wat je niet bij je vriendin kunt vinden. En wat dat cybersexen betreft; of je het nou 1x of 100 x doet, je doet iets intiems met een ander en dat zie ik toch als een vorm van vreemdgaan..zeker omdat je het allemaal achter de rug van je vriendin doet. (dit is mijn mening en visie op een realtie, even voor de duidelijkheid)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:44 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Dat eerste bestrijd ik. 't Is niet alleen geilheid, sex en andere perverse dingen, maar ook nieuwsgierigheid.
Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig naar het meisje dat ik nu zo vaak via de cam gezien heb. Alleen ben ik "bang" voor de eventuele gevolgen... En voor de duidelijkheid: dat cybersexen is echt niet iedere keer hoor. Ik schat 1 op iedere 4-5 keer dat ik haar zie......
Hmmmmm.. Het is inderdaad zo dat ik, maar ook zij, niet weet of we de situatie onder controle kunnen houden. Ik kan hier wel heel stoer roepen dat er niets zou gebeuren, maar ik durf daar niet mijn hand voor in het vuur te steken. Ik weet dat dat heel erg zwak is, maar ik ben een slappe lul in dat soort dingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Als dit voor jou zo veel betekent dat je haar niet onder ogen durft te komen, in persoon te ontmoeten;
dan is het in dat geval, ook als je achter de webcam elkaar opwind wel an sich al een vorm van 'vreemdgaan'.
Een beetje flirten met iemand anders is an sich helemaal nog niet slecht, maar het is wel zaak om hierin altijd zelf de controle te behouden, te weten tot waar je wilt gaan en wat je niet wilt, of tegenover je vriendin niet meer eerlijk zou zijn
De vraag aan jou is eigenlijk in hoeverre jij controle hebt over de situatie, ben je afhankelijk van die vrouw? durf je haar niet te ontmoeten omdat je geen controle over jezelf hebt, omdat je dus al sowieso niet trouw bent aan je vriendin?
De vraag is ook eigenlijk wat voor de vrouw de reden is om je te willen ontmoeten, is dat eerder vanwege een patonische vriendschap idee, eerder vanwege het vriendschappelijke chatten, en betekenen de sexuele toespellingen voor haar misschien niet minder dan wat ze voor jou schijnen te betekenen?
Weet haar vriend ervan en hoe staat die ertegenover?
Mogelijk is het misschien ook onderdeel van het flirten van haar, als jij zou erkennen het niet te willen vanwege je vriendin is dat een erkenning dat je werkelijk sterk voor haar valt, in zo'n geval 'wint' zij de flirt.
Mocht je beslissen haar niet te willen treffen, denk ik ook dat je eerlijk moet zijn en het hele chatten en zeker het flirten met haar stoppen, daarmee heb je namelijk aangegeven niet 'trouw' te kunnen zijn aan je vriendin, jezelf niet te vertrouwen tov. deze andere vrouw: dan is flirten via een webcam gelijk aan zoenen of zelfs naar bed gaan met een andere vrouw, dat is 'vreemdgaan'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |